1040 Reacties
8 maanden geleden
Morgen ochtend melden voor de ballon om de bevalling in te leiden. S’ochtends gaat ons zoontje naar opa en oma en zal daar blijven tot na de bevalling.
Man man ik ben zo emotioneel vandaag🥹, het besef dat we nooit meer alleen zijn met ons zoontje, onze eerste grote liefde, kickt er zo hard in en maakt me verdrietig. We zullen nooit meer met z’n drieën zijn.
Uiteraard zijn we zo blij met de komst van ons tweede zoontje en denk dat onze eerste het fantastisch gaat vinden.
Maar vandaag voelt het alsof ik afscheid neem van alles, tranen met tuiten vandaag🥹.
Hopelijk een beetje herkenbaar🙊
8 maanden geleden
Reactie op MamaBeer-2022
Morgen ochtend melden voor de ballon om de bevalling in te leiden. S’ochten ...
Oh ja, dat had ik ook hoor! En dat was net zo snel weer voorbij toen hij zijn zusje knuffelde
8 maanden geleden
Reactie op MamaBeer-2022
Ohhh ja zo herkenbaar ook. Met tranen in je ogen naar je oudste kijken en voelde toch als een team van 3. Ik vind het ook nog steeds een beetje onwerkelijk dat we met zn viertjes zijn nu.
veel succes morgen! hoop dat het allemaal voorspoedig en vlot mag verlopen voor jullie. zet hem op💪🍀
8 maanden geleden
Reactie op femkesth (Moderator)
Zelf geen hele heftige bevalling gehad, maar doordat onze kleine meid dysma ...
Volgens mij is elke bevalling heftig op haar eigen manier 🙂. een slecht drinkend kindje lijkt me heel erg heftig, wat goed van je dat je zo snel kon schakelen en een manier hebt gevonden die wel werkt!
ja hè, al die prikkels, het is wel heftig.. ik hoop dat het je lukt om genoeg rust te vinden om alles te verwerken.
8 maanden geleden
Reactie op MamaBeer-2022
Ik kan me er van alles bij voorstellen maar had/heb dit zelf niet. Misschien is dat omdat de eerste er gelijk twee waren 😅 we waren gelijk al een gezin en team van 4. Dit vijfde teamlid was ook niet gepland, dat helpt wellicht ook mee.
Ik moest wel met heel veel tranen afscheid nemen van mijn buik. Ik zal nooit meer zwanger zijn. En hoewel mijn zwangerschappen niet ideaal waren, genoot ik er wel intens van. ♥️
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Ik kan me er van alles bij voorstellen maar had/heb dit zelf niet. Misschie ...
Bij mij slaat dat nu pas in (ik ben direct gesteriliseerd op mijn verzoek) dat dit dus echt mijn gezin is … en dat er geen keuze meer is
8 maanden geleden
Dank voor de aanmoedigingen! Ik ben op 8 februari (22 uur na start van de weeën, 40+3 weken) bevallen van Teske. Had wat hulp van het ziekenhuis nodig om de ontsluiting te laten vorderen. Inmiddels zijn we al een dagje thuis, aan het genieten en oefenen met borstvoeding.
Succes aan de nog wachtenden!
8 maanden geleden
Mocht je m nog niet aangevraagd hebben: het “welkom op de wereld” pakket van Hoogvliet! Echt een leuk pakket van overwegend bon bebe producten (pak luier 1 +4, pamperdoekjes, wasgel, fruitpotje, hapjes 6mnd, 8mnd, 12mnd, knijpfruit, diksap en een lepeltje (en nog bonnen voor korting op petit fours en de eerste verjaardag boodschappen)
Aanrader 👌🏼
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Zijn hier nog dames die zich laten inleiden of gaan jullie afwachten?
Ja ik! Met vandaag 41+1 vanmorgen een ballon laten plaatsen om de bevalling in te leiden. Op eigen verzoek overigens.
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Zijn hier nog dames die zich laten inleiden of gaan jullie afwachten?
Ik ben vandaag 40+2 dus wacht nog even af. Er staat met 41 weken wel al een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe verder, denk dat ik dan wel voor inleiden zou kiezen. Maar hoop zo dat ze voor die tijd zelf komt. Zou heel graag willen proberen om thuis te bevallen.
8 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Bij mij slaat dat nu pas in (ik ben direct gesteriliseerd op mijn verzoek) ...
Ik heb het ook in mijn dossier op laten nemen. In geval van een keizersnede. maar heb er steeds nachtmerries over. Ook al is mijn gezin echt compleet.
Wat hebben ze bij jou gedaan als ik vragen mag?
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Ik heb het ook in mijn dossier op laten nemen. In geval van een keizersnede ...
Bij mij zitten er klemmetjes op. Normaal doen ze liever verwijderen maar met het bloedverlies en zwelling tijdens de keizersnede vinden ze klipjes veiliger en makkelijker. Ik heb er geen spijt van, twee kids is voor mij echt genoeg (en ik word 40 en ik vind zwanger zijn vreselijk) maar het is wel even een realisatie
8 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Bij mij zitten er klemmetjes op. Normaal doen ze liever verwijderen maar me ...
Achteraf gezien hadden ze mijn baarmoeder misschien beter kunnen verwijderen. Aangezien het nu een en al littekenweefsel is. (3 placenta’s en verschillende scheuren)
Maar mijn man gaat voor een vasectomie, daar ben ik heel dankbaar voor want nòg een operatie aan mijn buik kan ik niet aan.