1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja heel spannend! Dat hopen wij ook. Hoop dat mijn baarmoeder ook al zo ver ...
Succes en zet hem op! 😊

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

Nee joh, je moet niks. Je kan het zo bont en gek maken als je zelf wilt, ma ...
Aah ik hoop het voor je! 🤞

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Stiekem een heel klein beetje jaloers aan het worden op de dames die reeds ...
Heel erg herkenbaar, ik word er ongeduldig van! Maar t is iedereen zo gegund

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Oh nog max 3 weken en dan mag je jou meisje ook lekker knuffelen!!💕

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ohhh heel herkenbaar, gun het iedereen maar ben er zelf ook wel aan toe 38+5 vandaag hahahah

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Oh nog max 3 weken en dan mag je jou meisje ook lekker knuffelen!!💕
Ja dat is wel een feit 🙈 Het zal minder dan 3 weken zijn, want ik moet volgende week woensdag voor m'n 40 weken controle en dan gaan we inleiding bespreken, want de zwangerschap in combinatie met een kleuter en een gebroken enkel is wel zwaar 😬

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ja dat is wel een feit 🙈 Het zal minder dan 3 weken zijn, want ik moet vol ...
Hahaha Jezus dat kan ik me voorstellen zeg!! Oh wie weet is ze er volgend weekend dan al wel❤️

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Hahaha Jezus dat kan ik me voorstellen zeg!! Oh wie weet is ze er volgend w ...
Ergens heb ik dat gevoel ook 🙈 het is bij m'n zoontje ook ontzettend snel gegaan dus hopelijk bij haar ook 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

9 maanden geleden

Nou, ik heb ff baal moment … alles is klaar en was er helemaal klaar voor … hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn man zijn contract per 1/3 niet wordt verlengd. Ugh… lekkere timing. En we werken bij hetzelfde bedrijf, dus ze weten wanneer ik beval. Hadden ze dat niet iets eerder kunnen doen. (Ik heb een vast contract dus ik ben veilig)

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Nou, ik heb ff baal moment … alles is klaar en was er helemaal klaar voor … ...
Ohhhh wat naar!!! Ook wel erg laat geïnformeerd, is het niet te laat? Ik dacht dat dat minimaal 6 weken van te voren koest anders moeten ze een maand door betalen toch?

9 maanden geleden

Jeetje wat een kut timing. Had hij verlof ingepland? Vreselijk dat jullie je daar dan nu druk om moeten maken

9 maanden geleden

Reactie op sabrinabrouwer

Ohhhh wat naar!!! Ook wel erg laat geïnformeerd, is het niet te laat? Ik da ...
Gaan nog ff contract nakijken. Maar goed, er zijn alweer 6 sollicitaties te deur uit dat we daar even de komende dagen geen druk om hoeven te maken. Even rot timing, maar we komen er wel weer bovenop. Ik ben gelukkig kost verdiener hier en in principe kunnen we als we zuinig zijn ook op mijn inkomen leven. En hij krijgt sowieso ww als ie voor die tijd niks heeft.

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Jeetje wat een kut timing. Had hij verlof ingepland? Vreselijk dat jullie j ...
Hij krijgt gelukkig gewoon doorbetaald tot 1/3 en een transitievergoeding zelfs nog. Dus wat dat betreft heeft ie gewoon een maandje mee verlof met mij. En hopelijk dan 1/3 ergens anders aan de slag.

9 maanden geleden

Dat klinkt allemaal gelukkig goed. Dat het financieel haalbaar is en dan idd wel lekker dat hij even wat langer bij jou is! Goed dat jullie direct actie hebben ondernomen. Gelukkig is het tegenwoordig redelijk makkelijk om aan werk te komen dus het komt idd vast goed!

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Dat klinkt allemaal gelukkig goed. Dat het financieel haalbaar is en dan id ...
Tis dat, maar de timing is wat belabberd. Zeker omdat zijn baas ook mijn baas is en ze weten wanneer ik exact beval 😇 dus dat ga ik haar ook nog wel zeggen na mijn verlof. En tis ook niet door zijn functioneren want ze zeiden; ja als we weer meer opdrachten krijgen, ben je gewoon terug welkom. Tja …

9 maanden geleden

Erg rot

9 maanden geleden

Tis dat, maar de timing is wat belabberd. Zeker omdat zijn baas ook mijn ba ...
Wat vervelend zeg. Echt een shit timing inderdaad. Mijn man kreeg dit te horen een week nadat we de positieve zwangerschapstest in handen hadden. Maar gelukkig toen nog genoeg tijd natuurlijk. Hopelijk pakt de situatie uiteindelijk positief uit met wellicht een betere baan 😊. Ik hoop voor de andere dames die graag hun kleintje in de armen willen sluiten dat hij of zij zich snel gaat melden. Ik gun jullie wat van mijn dagen 😉 draag ik haar wat langer 😇

9 maanden geleden

Gaan nog ff contract nakijken. Maar goed, er zijn alweer 6 sollicitaties te ...
Oh dat is niet echt leuk nieuws zo vlak voor de bevalling. Wel goed en stoer dat er al zoveel sollicitaties de deur uit zijn 💪🏻 komt vast goed!

9 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Wat vervelend zeg. Echt een shit timing inderdaad. Mijn man kreeg dit te ho ...
Haha ik dacht dat ik de enige hier in was 😂 van mij mag ze eigenlijk ook nog wel even lekker een week of twee blijven zitten hoor. In me hoofd ben ik er nog niet. Maar goed niet veel keuze helaas 💕

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Haha ik dacht dat ik de enige hier in was 😂 van mij mag ze eigenlijk ook n ...
Haha ja begrijp ik. Hopelijk verloopt morgen alles soepel voor jou 😇 een gezond kindje is natuurlijk het belangrijkste.