1040 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Zijn hier nog dames die zich laten inleiden of gaan jullie afwachten?
Ik wacht ook nog. Vandaag 40+2 en een afspraak voor inleiden gemaakt. Ze willen mij inleiden van wegen mijn zwangerschapssuiker.Volgende week woensdag word de ballon geplaatst. Dinsdag gaat de verloskundige nog proberen te strippen, in de hoop dat ik dan alsnog thuis zou kunnen bevallen.
Baby heeft nog een klein weekje om er uit zichzelf uit te komen 🤞🏻
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Maandag (40+5) een afspraak in het ziekenhuis staan om te kijken of er genoeg ontsluiting is, of nog een ballon nodig is voor inleiden. Ze gaan dan ook strippen en een afspraak plannen voor inleiden die week.
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Hier 41 weken vandaag, wilde eigenlijk tot maandag wachten en dan strippen. Vannacht echter een migraineaanval gehad en nu weer net onder de mensen. Voor de zekerheid een controleafspraak gemaakt en ik denk dat ik ga vragen om dan te laten strippen. Maar mijn gedachten gaan de hele dag al heen en weer, dus misschien verander ik nog weer van gedachten.
Liever wil ik niet inleiden, maar als het niet anders is dan met 42 weken. Maar ik mag toch hopen dat die er dan al is!
8 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Bij mij zitten er klemmetjes op. Normaal doen ze liever verwijderen maar me ...
Voor mij is het ook niet dat ik nog kinderen wil. Ben ook 40 en nog een keer zwanger zijn is echt niet verantwoord meer.
Maar ik wil geen klemmetjes o.i.d. Dus de gyn wil een stukje "inkorten". Vindt het idee gewoon niet zo fijn denk ik.
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Achteraf gezien hadden ze mijn baarmoeder misschien beter kunnen verwijdere ...
Mijn man is 29 … stel er gebeurd iets met mij, wellicht zou hij dan nog met een nieuwe vrouw een kind willen. Dus ik heb gekozen voor de sterilisatie omdat ik zeker geen kinderen meer wil
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Voor mij is het ook niet dat ik nog kinderen wil. Ben ook 40 en nog een kee ...
Ja wilden ze bij mij eerst ook doen, maar duurt langer en gezien mijn duikende bloeddruk wilde ze zo snel mogelijk alles dicht maken 🤣 dus ik ben niet boos dat ze van plan is afgeweken
8 maanden geleden
Reactie op Mar987
Heeft sterilisatie nog (positief) effect op je hormoonhuishouding? ik heb v ...
Nee in dit geval niet omdat het enkel invloed heeft op de transfer van het eitje naar de baarmoeder. De rest blijft intact. Wilde ook niet vervroegd in de overgang komen.
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Vandaag 41 weken. Vanmorgen gestript met 1 cm ontsluiting. Hopelijk doet dat iets dit weekend?!🤞🏻🍀 Aanstaande dinsdag weer een afspraak in het ziekenhuis. Dit was de eerste mogelijkheid voor het plaatsen van een ballonkatheter.😥 Leuk verjaardagscadeau.. 😅 Het is echt even een teleurstelling want ze hadden het woensdag over zondag of maandag verder actie ondernemen.. Ik herpak mezelf iedere keer weer maar het is mentaal echt zwaar nu.
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Maandag 5e poging om in te leiden. Mijn lijf bevalt moeilijk uit zichzelf. ...
ik zit hier nogsteeds voor je te hopen dat het uit zichzelf start! en anders moet het maandag maar lukken. Kom er maar uit baby! het is ook heus heel leuk in deze wereld en mama is ook aan de buitenkant fantastisch 😁
8 maanden geleden
Reactie op Leennie1994
Vandaag 41 weken. Vanmorgen gestript met 1 cm ontsluiting. Hopelijk doet da ...
Dat herken ik zo! Die teleurstelling steeds. Gelukkig wordt er in mijn geval inmiddels goed overlegd.
Ik hoop dat het strippen je net dat zetje geeft om zelf de bevalling op gang te laten komen 🤞🏻
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Dat is precies wat ik dus niet wil. Ook al heb ik geen kinderwens meer.
Specifieke reden? Voor mij was het vooral dat ik een permanente oplossing wilde omdat ik heel slecht doe op synthetische hormonen (en zelfs door de pil heen zwanger werd van onze zoon)
8 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Specifieke reden? Voor mij was het vooral dat ik een permanente oplossing w ...
Het idee van permanente niet lichaamseigen dingen in mijn lijf vind ik niet fijn.
Mijn 4e kwam ook door de (mini)pil heen. Ze schelen 12,5 mnd.
En hormonen wil ik ook niet meer.
Dus ik vind het maar lastig. Bovendien heb ik altijd pech hahaha.
8 maanden geleden
Reactie op Aaltje 24
Hier 41 weken vandaag, wilde eigenlijk tot maandag wachten en dan strippen. ...
Ik ben zondag 41 weken als ze zich niet eerder gaat melden. Hier valt ook carnaval ertussen dus controle in ziekenhuis is pas dinsdag. Weet ook niet of ik me dan wil laten strippen. Ik hoop dat ze toch zelf besluit om te komen denk ik 😊. Mocht er een inleiding gepland moeten worden dan laat ik me van te voren wel strippen om te kijken of ik een inleiding kan voorkomen.
8 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Ik ben zondag 41 weken als ze zich niet eerder gaat melden. Hier valt ook c ...
Ja dat is de reden dat ik me laat strippen… ik wil ook graag een inleiding voorkomen… maar ik vind de risico’s na 42 weken ook wel weer wat… tis lastig vind ik… ik hoop gewoon dat de kleine zelf besluit te komen🫣
8 maanden geleden
Reactie op Mrts85
Ja dat is de reden dat ik me laat strippen… ik wil ook graag een inleiding ...
Ja klopt maar strippen kan dus op zijn vroegst dinsdag of woensdag. Mijn verloskundige doet het ook pas na 41 weken. Omdat de poli tijdens carnaval dicht is was er eigenlijk geen plek in t ziekenhuis voor de controle 'overtijd'. Hebben me toch dinsdag ertussen moeten proppen omdat die controle uiterlijk met 41+2 gedaan moet worden. Ach als mijn droom gelijk heeft komt ze morgen 🤭