1040 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ja klopt maar strippen kan dus op zijn vroegst dinsdag of woensdag. Mijn ve ...
Ohh ja das lastig… ik ben dinsdag precies 41 weken en de verloskundige stript zelf! Ik heb ook steeds gezegd de 10e🤗 dus morgen 2 februari baby’s erbij🤣😅 mijn vriend heeft trouwens meer haast dan ik inmiddels 😂 heeft vandaag 4x gebeld of tie al naar huis kan komen🤭

8 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Mijn man is 29 … stel er gebeurd iets met mij, wellicht zou hij dan nog met ...
Logisch dan! heb ik veel respect voor ♥️

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Het idee van permanente niet lichaamseigen dingen in mijn lijf vind ik niet ...
Ahzo, ja ik snap dat ergens wel. Maar ze zitten er nu, dus laat het maar gaan 🤣 ze had het wel gevraagd

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ik denk niet dat het vanzelf begint haha. Hoop alleen dat het maandag lukt ...
Sterkte met wachten joh!

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ik denk niet dat het vanzelf begint haha. Hoop alleen dat het maandag lukt ...
Ik blijf stug hopen tegen beter weten in 😬. Maandag is ook goed, heel veel sterkte nog deze dagen. Het lijkt me eindeloos frustrerend en uitputtend, ik vind het bewonderingswaardig hoe je jezelf hier doorheen sleept. Je kunt het!

8 maanden geleden

Jaaaa laat de carnavals baby’s maar komen🥳🥳🥳

8 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Jaaaa laat de carnavals baby’s maar komen🥳🥳🥳
Ik hoop het zo! 🤞🏻🍀 Merk nog geen verschil na het strippen van gisteren. Mentaal is het echt niet leuk meer. Wil ons kindje ontmoeten. ❤️

8 maanden geleden

Hier is het officieel begonnen! 🎉 Vanochtend toen ik uit bed stapte braken mijn vliezen spontaan en inmiddels zijn de weeën volop bezig. Zo om de 4/5 minuten. De verloskundige is net geweest, heeft getoucheerd en denkt dat het gaat doorzetten! 😁 Ik wilde niet weten hoe veel cm ik had, maar ze raadt me wel af om al in bad te gaan zitten. En ze zei dat het waarschijnlijk nachtwerk ging worden. Dus ik ben bang dat ik nog niet zo veel ontsluiting heb 😅 En ben daar toch wel een beetje ontmoedigd door... Dus als iemand nog een peptalk heeft liggen, kom maar door! 😂👍

8 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Hier is het officieel begonnen! 🎉 Vanochtend toen ik uit bed stapte braken ...
Ooooh nou ik hoop dat het inmiddels volop aan de gang is 🥳♥️

8 maanden geleden

Vandaag 41 weken. Voor het eerst wakker geworden met wat lichte menstruatiekrampen. Misschien heeft het kijken naar de lampjesoptocht gisteren effect gehad? 😜 We gaan het merken vandaag.

8 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Hier is het officieel begonnen! 🎉 Vanochtend toen ik uit bed stapte braken ...
yeahh! Ik had na 6u na het begin van weeën die om de 3-4 min ook nog maar 1cm ontsluiting. Maar toen 4uur later toch een baby in mijn armen. Dus het kan wat traag opstarten maar wel ineens hard gaan is mijn ervaring. hopelijk geeft dat moed! succes! En wens je alvast veel plezier met het genieten van het wonderen van jullie kindje🥰

8 maanden geleden

Hier is gisteravond Floris geboren! vergeleken met mijn vorige bevalling was dit echt geweldig. Het ging supersnel, in bad en ik kijk er positief op terug! Na het breken van de vliezen was die er binnen 2 uur. Dus onverwacht nog op de 10e. Helemaal in de wolken nu en zo blij dat die er is

8 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Hier is gisteravond Floris geboren! vergeleken met mijn vorige bevalling wa ...
awww wat goed en fijn! Gefeliciteerd met Floris en veel geluk met elkaar❤️

8 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! 🩵 Heel blij voor jullie dat jullie niet meer hoeven te wachten. 😘

8 maanden geleden

Vandaag 41+2 en wederom nog rustig hier. Mentaal ben ik echt aan het knakken nu. Het strippen lijkt niks gedaan te hebben. Dinsdag (op mijn verjaardag) een afspraak staan in het ziekenhuis voor het plaatsen van een ballonkatheter. De afspraak kan alleen doorgaan als er voldoende ruimte is op de afdeling dus alsnog geen zekerheid..😢 Dinsdag lijkt nog zo ver weg! Hopelijk gebeurt er nog een wonder... 🤞🏻🍀

8 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Vandaag 41+2 en wederom nog rustig hier. Mentaal ben ik echt aan het knakk ...
heel veel sterkte het wachten vond ik ook echt zwaar anders zou ik nu de vliezen hebben laten breken, kennelijk hielp dat om op het allerlaatste toch nog zelf te komen....

8 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Vandaag 41+2 en wederom nog rustig hier. Mentaal ben ik echt aan het knakk ...
ik hoop en duim met je mee!!🍀🤞🫂

8 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

heel veel sterkte het wachten vond ik ook echt zwaar anders zou ik nu de vl ...
Vliezen breken doen ze in het ziekenhuis waar ik loop alleen als ik eerst een ballonkatheter heb gehad. Aangezien ik pas dinsdag daarvoor een afspraak heb. 😅

8 maanden geleden

Ohh hier ook weer alles rustig!!! Ik denk dat de baby ons toch een carnaval gunt 😅! Dus ik hobbel steeds maar een beetje mee hier😅! Maar van mij mag het idd wel gaan gebeuren!! Maar nog geen enkel krampje of iets anders🫣

8 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Gefeliciteerd!! Super fijn ook dat de bevalling zo mooi is gegaan