1040 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ik denk niet dat het vanzelf begint haha. Hoop alleen dat het maandag lukt ...
Heellllll veel succes morgen! 💐

8 maanden geleden

De hele tijd menstruatie krampen helemaal onderin mijn vagina lijkt het. Iemand hier ervaring mee? Kan nier echt zeggen dat het met pieken gaat

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Dank je wel! Hopelijk kunnen we door zonder al te veel risico's.

8 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Vandaag 41+2 en wederom nog rustig hier. Mentaal ben ik echt aan het knakk ...
Heel veel sterkte de komende dagen. Ze zijn loodzwaar. Hopelijk is er dinsdag plaats!

8 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Hier is gisteravond Floris geboren! vergeleken met mijn vorige bevalling wa ...
Gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Heel veel sterkte de komende dagen. Ze zijn loodzwaar. Hopelijk is er dinsd ...
Dankjewel! Het is slopend. Hoop stiekem nog op een wonder voor dinsdag want dat hele inleiden kijk ik ook niet naar uit. Heel veel succes en geluk morgen voor jullie! 🍀🙏🏻

8 maanden geleden

elke ochtend ff kijken of er een van de wachtende babynieuws te melden heeft... 🍀🤞👀 Sterkte weer vandaag dames als er momenteel niets gaan is

8 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Dankjewel! Het is slopend. Hoop stiekem nog op een wonder voor dinsdag want ...
Geloof mij, het wonder kan gebeuren. Ik was 2 februari gepland om ingeleid te worden en op 1 februari heeft ons dochter beslist dat het tijd was en is ze toch spontaan gekomen. Het kan dus nog altijd 🤞🏻🤞🏻🤞🏻.

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

elke ochtend ff kijken of er een van de wachtende babynieuws te melden heef ...
Hihi ik hoop iedere dag iets te kunnen melden… maar tot nu nog niks…

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

Hier tot nu toe ook nog niks met 41+1 🙃. Begin het langzaam wel een beetje spannend te vinden zo. Morgen controle in het ziekenhuis. Ik voel haar wel elke dag maar omdat ze steeds minder ruimte krijgt maakt het me ook onzeker. Wanneer een inleiding gepland wordt laat ik me eerst nog strippen als dat kan.

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

Hier ook nog niks met 40+6, morgen staat strippen gepland, ik hoop dat dat iets doet 🤞 ik vind het echt wel spannend worden, wil liever niet ingeleid worden, bij de eerste moest ik ook ingeleid worden (ivm zwangerschapsvergiftiging) en vooral de weeën opwekkers wil ik deze keer graag vermijden..

8 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Geloof mij, het wonder kan gebeuren. Ik was 2 februari gepland om ingeleid ...
Dan moet er inmiddels wel iets gebeuren nu.. Nog 24u de tijd. 🤞🏻🍀

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

inmiddels wéér thuis met bolle buik 😔

8 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Geloof mij, het wonder kan gebeuren. Ik was 2 februari gepland om ingeleid ...
ja hier hetzelfde! misschien toch een mentaal zetje op het laatste moment. Ik hoop heel erg voor je!!

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

oh neeeee..... :-(

8 maanden geleden

40+5 hier. Nog steeds aan het wachten. Elke ochtend een beetje meer teleurgesteld als ik wakker word 😂 morgen word ik gestript en woensdag word een ballonnetje geplaatst. Hopelijk meld baby zich vannacht 🤞🏻

8 maanden geleden

41+2 inmiddels. Morgen een afspraak in het ziekenhuis voor extra controle. Heb echt een ontzettend fijne zwangerschap gehad, maar sinds 1 week zoveel pijn in m’n onderrug en bij m’n schaambot. Kan niet comfortabel zitten of liggen, dus begin er nu wel een beetje klaar mee te raken, aangezien ik ook niet meer zonder pijn kan slapen. Van mij mag ze nu echt wel komen. Sorry voor mijn klaagstukje, maar sinds vanochtend weet ik het echt ff niet meer. Moet gewoon ff mijn verhaal kwijt denk ik.

8 maanden geleden

Reactie op Bobo99

41+2 inmiddels. Morgen een afspraak in het ziekenhuis voor extra controle. ...
geen sorry hoor, heel begrijpelijk. vind je geklaag ook nog best meevallen voor zo een termijn😉

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

meen je niet...🥴

8 maanden geleden

Ondertussen 40+5. Vanmorgen bij de verloskundige geweest en geprobeerd te strippen, ze kon er nog niet goed bij maar toch geprobeerd. Nu hopen dat het toch effect heeft.