1040 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Donderdag terug. Poging 6. Dan moeten we wel doorzetten.
Ik duim voor je. Zelf kom ik uit een groot gezin. Mijn jongste broertje wilde ook niet indalen door alle plek in de baarmoeder. Hij kwam uiteindelijk 5 uur voor de geplande inleiding met 42 weken en daalde pas tijdens de bevalling in. Hopelijk bedenkt jouw kleintje zich ook nog voor donderdag 😘
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
BabyCare heeft gereageerd op mijn google review, de directeur wil wel conta ...
Ik zou goed afwegen of je dat nu wil doen. Inderdaad goed maken kunnen ze niet meer. Ik hoop niet dat het gesprek juist meer frustratie opleverd. Het kan natuurlijk ook wel opluchting geven. Het hoeft ook niet perse nu 😉. Je kunt ook aangeven dat je hier later op terug komt wanneer je er nog behoefte aan hebt.
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Donderdag terug. Poging 6. Dan moeten we wel doorzetten.
Sorry wat is precies jouw verhaal? Wil jou baby niet indalen?
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Waarom wil je geen sectio? Dit eindeloze proberen lijkt me ook niet ideaal. ...
Mijn vorige sectio was vreselijk. Ging van alles mis. Daarna nogmaals geopereerd omdat mijn buik nog vol zat met placentaresten. Herstel verliep ook slecht. Kon maanden niet zelfstandig uit bed. Dus al met al geen goeie ervaring mee. Als het echt niet anders kan moet het wel, maar ik wil alles geprobeerd hebben.
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Well it’s war! Ze hebben bijna €1700 gedeclareerd bij mijn zorgverzekering. ...
Kan je geen melding maken bij een inspectie?
Zou het in elk geval melden als Fraude bij je zorgverzekering. Want je hebt zoals ik heb gelezen amper zorg ontvangen. Echt schandalig!
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Melding gemaakt en de zorgverzekeraar gaat het onderzoeken
zo dat is grof zeg! kan me voorstellen dat je daar achteraan gaat💪
Ja voor jezelf denk even de afweging maken wat je eruit kan en wil halen voor jezelf met zo een gesprek. Of idd wat Gwenn zegt misschien op een later moment. Kan me voorstellen dat als je er een goede respons op krijgt van de directeur dat het ook helpend kan werken. Succes met de war en je afwegingen 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Nee klopt. Baby blijft boven bekken hangen.
Mijne ook! Wat is het verhaal? Want ik lees dat je meerdere keren naar het ziekenhuis bent geweest voor iets. Wat zijn ze aan het onderzoeken?