1040 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

inmiddels wéér thuis met bolle buik 😔
Oh nee en nu dan? Heb echt met je te doen.

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Neeee! Ik geef je even een hele dikke virtuele knuffel. Jij bent vast helemaal uitgeput nu. En nu? toch een keizersnede? 😔😮‍💨

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Jeetje… trek je het nog een beetje??

8 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Oh nee en nu dan? Heb echt met je te doen.
Donderdag terug. Poging 6. Dan moeten we wel doorzetten.

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Neeee! Ik geef je even een hele dikke virtuele knuffel. Jij bent vast helem ...
Ja dat ben ik zeker. Donderdag terug. Dan moet ik wel bevallen. Kans op keizersnede wordt steeds groter en die wil ik echt niet.

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ja dat ben ik zeker. Donderdag terug. Dan moet ik wel bevallen. Kans op kei ...
Waarom wil je geen sectio? Dit eindeloze proberen lijkt me ook niet ideaal. Knuffel erop

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ik duim voor je. Zelf kom ik uit een groot gezin. Mijn jongste broertje wilde ook niet indalen door alle plek in de baarmoeder. Hij kwam uiteindelijk 5 uur voor de geplande inleiding met 42 weken en daalde pas tijdens de bevalling in. Hopelijk bedenkt jouw kleintje zich ook nog voor donderdag 😘

8 maanden geleden

BabyCare heeft gereageerd op mijn google review, de directeur wil wel contact opnemen als ik dat fijn vind. Maar eigenlijk is het niet goed te maken, wat ze ook doen. Ik kan mijn kraamweek niet opnieuw doen

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

BabyCare heeft gereageerd op mijn google review, de directeur wil wel conta ...
Ik zou goed afwegen of je dat nu wil doen. Inderdaad goed maken kunnen ze niet meer. Ik hoop niet dat het gesprek juist meer frustratie opleverd. Het kan natuurlijk ook wel opluchting geven. Het hoeft ook niet perse nu 😉. Je kunt ook aangeven dat je hier later op terug komt wanneer je er nog behoefte aan hebt.

8 maanden geleden

Well it’s war! Ze hebben bijna €1700 gedeclareerd bij mijn zorgverzekering. Dat is gewoonweg fraude

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Sorry wat is precies jouw verhaal? Wil jou baby niet indalen?

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Well it’s war! Ze hebben bijna €1700 gedeclareerd bij mijn zorgverzekering. ...
Melding gemaakt en de zorgverzekeraar gaat het onderzoeken

8 maanden geleden

Reactie op BabbyMommaB

Sorry wat is precies jouw verhaal? Wil jou baby niet indalen?
Nee klopt. Baby blijft boven bekken hangen.

8 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik duim voor je. Zelf kom ik uit een groot gezin. Mijn jongste broertje wil ...
Klinkt bekend! Al mijn kinderen daalden pas tijdens de bevalling in. Maar deze (en de vorige) gaan steeds weer terug omhoog. Hoop het ook! 😘

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Waarom wil je geen sectio? Dit eindeloze proberen lijkt me ook niet ideaal. ...
Mijn vorige sectio was vreselijk. Ging van alles mis. Daarna nogmaals geopereerd omdat mijn buik nog vol zat met placentaresten. Herstel verliep ook slecht. Kon maanden niet zelfstandig uit bed. Dus al met al geen goeie ervaring mee. Als het echt niet anders kan moet het wel, maar ik wil alles geprobeerd hebben.

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Kan je geen melding maken bij een inspectie? Zou het in elk geval melden als Fraude bij je zorgverzekering. Want je hebt zoals ik heb gelezen amper zorg ontvangen. Echt schandalig!

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

BabyCare heeft gereageerd op mijn google review, de directeur wil wel conta ...
Mosterd na de maaltijd. Ga je er op in?

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

😲 Wat een lef!

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Melding gemaakt en de zorgverzekeraar gaat het onderzoeken
zo dat is grof zeg! kan me voorstellen dat je daar achteraan gaat💪 Ja voor jezelf denk even de afweging maken wat je eruit kan en wil halen voor jezelf met zo een gesprek. Of idd wat Gwenn zegt misschien op een later moment. Kan me voorstellen dat als je er een goede respons op krijgt van de directeur dat het ook helpend kan werken. Succes met de war en je afwegingen 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Nee klopt. Baby blijft boven bekken hangen.
Mijne ook! Wat is het verhaal? Want ik lees dat je meerdere keren naar het ziekenhuis bent geweest voor iets. Wat zijn ze aan het onderzoeken?