1040 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Donderdag terug. Poging 6. Dan moeten we wel doorzetten.
elke dag positieve bevallingsvibes jouw kant aan het opsturen. Je vorige sectio ervaring hoeft natuurlijk niet nog een keer te gebeuren maar als je zo een nare ervaring ermee hebt kan ik me zo goed voorstellen, zeker ook met nog andere kids die rondlopen, dat dat echt je allerlaatste optie is. 🤞🤞 voor jou weer

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Well it’s war! Ze hebben bijna €1700 gedeclareerd bij mijn zorgverzekering. ...
Zo dan! Belachelijk... Ik heb je Google Review opgezocht en gelezen, liet het ook aan m'n man lezen. Stomverbaasd allebei dat dat kan gebeuren bij zo'n bedrijf. Echt bizar!

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Mijn vorige sectio was vreselijk. Ging van alles mis. Daarna nogmaals geope ...
ik ga gewoon weer voor je duimen t/m donderdag! zit je nu weer bij hetzelfde ziekenhuis als je weer een keizersnede zou moeten? ik vind je wel echt een powervrouw dat je het tot het laatst blijft proberen om in te leiden. ik hoop echt dat het lukt en dat je anders dit keer wél een voorspoedige keizersnede hebt ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Mijn vorige sectio was vreselijk. Ging van alles mis. Daarna nogmaals geope ...
Oooh dat begrijp ik! Ik duim dat je kindje snel komt ♡

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Mosterd na de maaltijd. Ga je er op in?
Nee, ik koop er niets voor en heb helemaal geen zin meer in hun verhaal eigenlijk

8 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Kan je geen melding maken bij een inspectie? Zou het in elk geval melden a ...
Gedaan bij de zorgverzekering 💪🏼

8 maanden geleden

Reactie op dk02

Zo dan! Belachelijk... Ik heb je Google Review opgezocht en gelezen, liet h ...
Thanks! Ik las m zelf net ook weer en werd gewoon weer boos🤣 het is ook gewoon bizar dat dit heeft kunnen gebeuren door een bedrijf dat zorg moet verlenen

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Thanks! Ik las m zelf net ook weer en werd gewoon weer boos🤣 het is ook ge ...
Nou dat snap ik ja! Slaat toch ook nergens op.. Precies wat je zegt, het is een zorgverlener! Of nou ja, zou het moeten zijn... 🙈

8 maanden geleden

Reactie op BabbyMommaB

Mijne ook! Wat is het verhaal? Want ik lees dat je meerdere keren naar het ...
Ik heb 3x een ballonnetje gehad. 2 cm ontsluiting. Ze kunnen de vliezen breken, maar omdat baby te hoog ligt is de kans groot dat de navelstreng uit zakt (of een schouder).

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

ik ga gewoon weer voor je duimen t/m donderdag! zit je nu weer bij hetzelfd ...
Zelfde ziekenhuis ja. Andere is aan de andere kant van het water. Heb eerder van ziekenhuis gewisseld om te bevallen van jongste dochter. Maar goed, na 6 jaar toch weer dit ziekenhuis geprobeerd en die liep dus uit op de keizersnede. Trouwens ook vanwege instabiele ligging maar zoontje was klein. Nu vanaf het begin goede afspraken gemaakt en de gyn die mijn ks uitvoerde werkt er niet meer.

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

elke dag positieve bevallingsvibes jouw kant aan het opsturen. Je vorige se ...
Nee, dat is waar. Maar de nasleep (incl PTSS) vond ik erg lastig. Vandaar mijn wens. En inderdaad, vorige keer had ik geen peuter rond lopen, nu wel.

8 maanden geleden

Omg Eefje. Wat een lef zeg dat ze dat declareren. Hopelijk doet de zorgverzekering er iets mee. Zelf vandaag controle gehad in het ziekenhuis. CTG was opzich goed alleen harde buiken tijdens rustperiode wil de hartslag van de baby niet 100% meewerken. Nog niet iets extreem zorgelijks maar daarom morgen nog een CTG. Ook is voor donderdagavond (dan 41+4) een inleiding gepland. Ze hebben me geprobeerd te strippen maar helaas heb ik nog geen ontsluiting. Daar kon ik alles wel nuchter overdenken maar eenmaal thuis heb ik flink moeten huilen. Is dit wel de juiste keuze? Ik wil helemaal niet ingeleid worden maarja start het wel vanzelf? Ook de badbevalling die ik eigenlijk voor ogen had kan dan niet doorgaan. Heb het ook niet zo op t feit dat je steeds verschillende mensen aan je bed hebt... Ik ken ook helemaal niemand in mijn omgeving die een inleiding heeft gehad. Het voelt een beetje alsof mijn lichaam faalt 😔. Ik kom er wel overheen maar op dit moment vind ik alles ff kut

8 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Omg Eefje. Wat een lef zeg dat ze dat declareren. Hopelijk doet de zorgverz ...
Het is echt geen falen! Je baby heeft het gewoon fijn bij je en voelt nul druk om te komen hahaha. Toch is het wel tijd🤣 vervelend dat die badbevalling dan niet door kan gaan, het is rot als je bevalplan niet kan gaan zoals je had gedacht. Hang in there♡

8 maanden geleden

Hier iets minder leuk nieuws. Afgelopen zaterdag is Elif met spoed opgenomen in het ziekenhuis vanwege hoge koorts. Uit vele testen is gebleken dat ze een bacteriële hersenvliesontsteking heeft. Het doet zo vreselijk veel pijn om haar zo ziek te zien. Ze zit nu aan de antibiotica via een infuus en daar moet ze de komende 4 weken aan blijven zitten. Morgen krijgt ze een MRI scan om te kijken hoe haar hoofdje en hersenen er nu uit zien en of er schade te zien is. We zijn daar zo zenuwachtig voor en wachten het af. Gelukkig gaat het per dag met de antibiotica iets beter met haar maar het zijn echt mini stapjes. Ik maak me zo vreselijk veel zorgen om ons lieve sterke meisje 😔🩷

8 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

Hier iets minder leuk nieuws. Afgelopen zaterdag is Elif met spoed opgenome ...
Oh jeetje, wat naar en heftig zeg! Hopelijk valt het mee morgen, duimen voor goed nieuws. Heel veel sterkte! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

Wat vreselijk 😞 heel veel sterkte ♡

8 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

wat vreselijk zwaar voor jullie! heel veel sterkte en beterschap! ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Zelfde ziekenhuis ja. Andere is aan de andere kant van het water. Heb eerde ...
klinkt alsof je nu in elk geval goed gehoord wordt in dit ziekenhuis. fijn dat de gyn weg is, dat geeft vast wat rust. kleine stapjes, nu eerst donderdag maar eens tegemoet zien.

8 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

jeetje wat heftig, heel veel sterke en kracht❤️❤️

8 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

pfff schrik van je bericht. Wat heftig en wat een zorgen. Vind het heel naar voor jullie en kleine Elif. Veel beterschap voor jullie kleine meid! hoop dat ze goed mag herstellen en duim mee voor een goede MRI scan! hele dikke knuffel❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹