1040 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb vanmorgen ook weer controle gehad bij de verloskundige vandaag precies 41 weken! Helaas geen ontsluiting dus niet gestript… wel een extra echo gehad waarbij ze vruchtwater hebben gecontroleerd gelukkig was alles goed dus nu maar weer afwachten!! Donderdag gaan ze nog een keer proberen te strippen en vrijdag ochtend ctg in het ziekenhuis… dus we wachten maar weer af, begin me lichamelijk nu wel wat slechter te voelen maar het zet nog niet door
8 maanden geleden
Blehh even klaag momentje hoor😣 heb me de hele zwangerschap fit gevoeld en ook alles aangedaan om dit zo te houden, nu gaan we dan echt de allerlaatste week in wordt ik wakker met koorts😞 net verloskundige gebeld voor de zekerheid maar een flinke griep en gewoon uitzieken… echt zo shit wetende dat je binnen een week de bevalling in moet😢
8 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Omg Eefje. Wat een lef zeg dat ze dat declareren. Hopelijk doet de zorgverz ...
Wat een domper dat je bevalplan niet gaat lukken. Het gevoel dat je lijf faalt herken ik. En je mag jezelf echt wel kut voelen op zo'n moment. Straks ebt dat weer naar de achtergrond als we onze baby's voor het eerst vasthouden. Niet dat we daar nu iets aan hebben, maar hou dat voor ogen.
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Nee, ik koop er niets voor en heb helemaal geen zin meer in hun verhaal eig ...
Vreselijk Eefje, net ook je review gelezen. Vind het heel erg voor jou/jullie! Heb je voor jezelf afgewogen of je er nu de energie in wil steken? Je zou eventueel ook de verzekering voor je aan het werk kunnen zetten en bv rechtsbijstand als je dat hebt, zodat jij het wat los kan laten.
Ik zie bij de reviews wel nog meer ervaringen van fraude met uren trouwens, het lijkt niet alleen bij jullie te zijn. En je kunt met zo’n klacht ook terecht bij de geschillencommissie zorg als je er toch energie in wilt steken, zoals bv hier:
https://www.degeschillencommissiezorg.nl/uitspraken/er-is-niet-te-weinig-uren-kraamzorg-verleend-het-veel-later-dan-verwacht-starten-van-de-kraamzorg-gedurende-de-eerste-en-tweede-dag-van-kraamzorg-heeft-noch-de-gezondheid-van-de-baby-noch-het-psyc/
8 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Omg Eefje. Wat een lef zeg dat ze dat declareren. Hopelijk doet de zorgverz ...
Hoop dat je jezelf de tijd (hebt ge)gund om hier goed van te balen en potje janken hoort daar zeker bij🫂 Hopelijk vandaag weer een goede CTG🍀 en hopelijk ook een spontane bevalling🤞
8 maanden geleden
Reactie op Mar987
Hoop dat je jezelf de tijd (hebt ge)gund om hier goed van te balen en potje ...
De CTG was vandaag helemaal in orde. Door drukte is de start van de inleiding nu verplaatst naar vrijdagmiddag i.p.v. donderdagavond. Heel fijn gesprek ook nog gehad met de gynaecoloog. Bij "medisch" alleen overtijd mag je alsnog in bad bevallen zolang dit mogelijk is. Ik heb mijn rust weer gevonden en wellicht komt ze toch nog morgen. Anders heb ik er vrede mee vrijdag 😊 maximale afgewacht wat voor mij en gynaecoloog goed voelt.
8 maanden geleden
Nou hier is het eindelijk begonnen. Zou vandaag eigenlijk de ctg hebben, omdat ik 41+5 ben. Vanwege enorme steken in m’n anus al anderhalve dag de verloskundige gebeld, aangezien ik nooit een half uur stil zou kunnen liggen. Ze kwam toch even kijken en ik blijk al 5-6 cm ontsluiting te hebben. Nu rustig wachten tot het verder vordert