1040 Reacties
8 maanden geleden
We hebben gisterenavond ontdekt waarom ze zo slechte nacht en dag had...mw heeft zichzelf, mijn man en ons bed helemaal onder gekakt gisterenavond..en stinken!!!!! man en kind onder de douche en bed verschoond en m'n meisje was weer zichzelf😍 en zelfs een super nacht geslapen van 23:30 tot 03:45 en daarna tot 08:00
8 maanden geleden
Ik ben weer op de wereld na een hele heftige week. Afgelopen donderdag zijn wij trotse ouders geworden van onze Lieke.💘🧸 Zaterdag zijn wij thuis gekomen na 5 dagen ziekenhuis. We maken het goed maar hebben tijd nodig alle gebeurtenissen te verwerken. Elke dag leren we ons meisje wat beter kennen en kunnen we vanaf nu ook de leuke dingen gaan ervaren met haar. 🥰 Ik kan niet zeggen dat ik op een roze wolk zit maar dat komt misschien ook door mijn bevalling en herstel nu. Lieke is uiteindelijk na een lange bevalling met een spoed keizersnede geboren. Ze doet het super en ben zo trots op mijn man die zorgt heeel goed voor ons. ❤️
En hoe gaat het met jullie allemaal? 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Leennie1994
Ik ben weer op de wereld na een hele heftige week. Afgelopen donderdag zijn ...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lieke! Heftig dat je bevalling zo lang duurde en zo te lezen ook behoorlijk wat impact heeft gehad. Neem je tijd om tot rust te komen en alles te verwerken! Ik vond 12 uur ziekenhuis al best veel om te verwerken omdat er doorlopend iemand anders naast je bed staat, 5 dagen daarvan zou mij ook behoorlijk overhoop gooien.
Wees alsjeblieft zo lief mogelijk voor jezelf, die roze wolk is niet verplicht en komt misschien toch nog vanzelf aanwaaien. Zo niet, vraag dan vooral om hulp. Zo'n kleintje verwelkomen is niet niets!
8 maanden geleden
Reactie op Leennie1994
Ik ben weer op de wereld na een hele heftige week. Afgelopen donderdag zijn ...
Zo dat klinkt echt pittig zeg.. Hopelijk kan je er wel goed over praten met mensen in je omgeving mocht daar je behoeften liggen om het te kunnen verwerken. Een roze wolk lijkt me ook even lastig te vinden als je bevalling en nasleep zo heftig is. Wens jullie wel een goed herstel en dat er wel meer ruimte komt om ook naast de verwerking ervan, ook te kunnen genieten met elkaar. Jouw berichtje maakt me ook weer even extra dankbaar voor mijn eigen ervaring. Besef me dat dat niet bij iedereen zo loopt. Sterkte en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie Lieke💖🥰! Veel geluk met haar en elkaar😘
8 maanden geleden
ons mannetje is 3 februari geboren ik was 2 uitgerekend. Hij heet Morris Keni. hij maakt ons mannen gezin compleet . wij en zijn drie broers (10 , bijna 8 en 2 jaar ) zijn stapel verliefd op hem foto is ruim uurtje na zijn geboorte . kleine wijsneus💙
8 maanden geleden
Wij hebben vandaag onze eerste "verre" reis gemaakt van 1,5u naar familie toe. Ging goed, grote zus hield haar kleine zusje goed in de gaten op de achterbank en wij kregen soms een update "ze slaapt nog hoor"😅🥰. Grote zus is wekenlang ziek geweest dus daar hebben we veel zorg(en) om gehad en daarnaast had ik het even helemaal gedaan bij haar (denk een soort jaloersie reactie). Dat was voor ons even schakelen. We hadden ons ingesteld op een onrustige baby (want die ervaring hadden we al😅) en een makkelijke 4 jarige (want dat is ze), maar die rollen waren omgedraaid. Baby hangt er een beetje bij en vooral in de weer met een zieke opstandige 4 jarige🙈🤕😅
8 maanden geleden
Pff ik ben even helemaal emotioneel. Doordat ik na de bevalling teveel bloed verloor en naar de ok moest heb ik toen niet echt kunnen cocoonen met onze dochter. Ik dacht dit in te halen in de kraamweek maar helaas ben ik woensdag ziek geworden. Gisteren begon ik ook bloed op te hoesten dus ben ik afgelopen nacht opnieuw opgenomen in t ziekenhuis. Hier dachten ze dat het een longembolie was maar dit is zojuist gelukkig uitgesloten. Lijkt een longontsteking dus daarvoor nu antibiotica. Ik voel me ellendig en kan niet goed voor haar zorgen door het hoesten. Tot overmaat van ramp belden we net dat de kraamzorg morgen weer kon komen maar hebben ze haar al bij een ander gezin gezet. We hadden een super goede klik met haar en krijgen nu dus ook niet de kans dit samen af te sluiten. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat mijn kraamweek alles behalve een roze wolk is....🥺. Misschien overdrijf ik maar ik ben echt even ontroostbaar 😢
8 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Pff ik ben even helemaal emotioneel. Doordat ik na de bevalling teveel bloe ...
Dan is het heel begrijpelijk dat je emotioneel bent. Sterkte met alles en hopelijk is de andere kraamzorg dan ook fijn want neem aan dat ze dus wel iemand anders sturen dan?
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Luuk is er een potje van aan het maken qua drinkmomenten. Hij laat nu soms ...
Ja zeg, tijd voor een functioneringsgesprek 😜. Regeldag?
Kleine meid hier heeft opeens bedacht dat ze 5 minuten drinkt en dan na ongeveer een uur nog wel wat wil en er daarna dan wel weer een uur of 3 tussen laat 🤨 ik snap hier ook geen snars van m'n baby 🤔🫣 drink gewoon ff door, mama wil ook dingen doen joh!
8 maanden geleden
Reactie op Nietje
Ja zeg, tijd voor een functioneringsgesprek 😜. Regeldag?
Kleine meid hier ...
oh dit is heel herkenbaar!
microslokjes, in slaap vallen en 30-60 minuten later opnieuw. Overdag de hele dag slapen, snachts grote delen wakker. Kunnen we dat niet omdraaien en normale porties drinken. Herken dit ook niet van mijn dochter, dat maakt het extra vervelend. Ik weet dat het anders kan!
8 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Dan is het heel begrijpelijk dat je emotioneel bent. Sterkte met alles en h ...
Jaa was ook een lieve meid hoor maar baalde toch een beetje. Kraamzorg vandaag afgerond dus staan er nu 'alleen' voor. Toch wel een beetje spannend maar komt zeker goed. Het emotionele is alweer wat gezakt en de antibiotica slaat gelukkig aan. Voel me weer wat beter 😊. Hoe gaat het met de rest?