1040 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Maar doen de meeste mama's slingers halen/versiering? En is dta dan voor bi ...
Wij hebben de vorige keer geen slingers gedaan en ook geen buitenversiering. Ik vond de baby wel versiering genoeg 😬. Nou moet ik er bij zeggen dat we ook heel klein woonden dus ik het ook al snel overprikkelend vond en ik had bloedarmoede dus versieren stond wel echt heel laag op mijn prioriteitenlijstje.
Als m'n zoon van 4 het heel erg leuk vindt mag hij uiteraard met papa gaan versieren, ik hecht er zelf geen waarde aan.
9 maanden geleden
Reactie op Nietje
Wij hebben de vorige keer geen slingers gedaan en ook geen buitenversiering ...
Ohhh dat is wel leuk ja!!!
9 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Wat vervelend zeg. Echt een shit timing inderdaad. Mijn man kreeg dit te ho ...
Heb je zojuist wat dagen gestuurd😅📬📩 Nichtje van ons heeft morgen voorspelt. En die familie is altijd eng accuraat met voorspellingen enz. Dus ik heb weer hoop voor aankomende nacht🤣🤞
Aw Yunalessica wat een k* timing om zo een boodschap te krijgen. Niet echt cool zo vlak voor je bevalling. Wil je dat soort dingen niet aan je hoofd hebben.
9 maanden geleden
Reactie op Nietje
Wow, dat is wel echt een rotstreek zeg. Wat een nare timing. Kan me voorste ...
Tja ik weet dat het niet komt omdat ze niet wilden, tis een zakelijke beslissing die ik kan begrijpen. Dus ik hou ze het niet boven het hoofd maar vind wel dat ze even rekening hadden kunnen houden met het moment. Ze zijn een van de weinigen die dus weten dat ik donderdag ga bevallen en ze weten het vermoedelijk al een week of 2
9 maanden geleden
Reactie op BibsBibi
Mag ik vragen waar jullie slingers etc hebben gekocht? Bedenk me net dat ik ...
Ik bestel t gewoon online. Iets met hoera een jongen of welkome little boy + vlaggenlijn en wat ballonnen. En dan n slinger of touw met wasknijpers waar de geboorte kaartjes aan kunnen de eerste tijd voor de in de bundel gaan 🥰. Zo ook bij onze eerste gedaan!
9 maanden geleden
Vanmorgen weer controle gehad bij de vk!! Ik was gisteren echt niet fit en had het gevoel dat m’n baarmoeder steeds samen trok! Nou dat klopte dus want de kleine is nu helemaal ingedaald!!! En vandaag voel ik me ook weer lekker fit🥰!! Dus hopelijk nog even lekker genieten van de rust!
9 maanden geleden
Nou vanochtend half acht gemeld in het ziekenhuis.. inwendig onderzoek maar geen ontsluiting helaas. Misoprostol gekregen voor het weken. Nu wachten. Onderzoek zou ongv nu zijn alleen krijgen ze me infuus niet geprikt. Ben nu ondertussen 6 keer geprikt waaronder twee keer door de anesthesioloog maar het wil niet haha! Zo nog een kans.. 😂 had me deze ochtend anders voorgesteld..
maar goed lig met een lekker water ijsje te wachten tot een nieuwe poging 😂
9 maanden geleden
Ik vanochtend gebeld met het ziekenhuis want ik moest een uur voor de opname morgen bloed prikken (ivm laag ijzer) en nu hadden ze het zelf al gepland, 10 minuten na elkaar.
Dus na 3 afdelingen gesproken te hebben moet ik morgen toch om 9 uur in het priklab zijn en dan kunnen we daarna na 30 minuten terecht op gynaecologie voor de opname van de keizersnede.
Over 24 uur gaat ze er dan echt zijn! En ik meteen gesteriliseerd 🤣
9 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Ik vanochtend gebeld met het ziekenhuis want ik moest een uur voor de opnam ...
Wooow je gaat gelijk voor het hele all inclusief pakket? Haha. Denk dat het bij jou wel wat sneller gaat dan hier haha 🥰😂
9 maanden geleden
Heey even een vraagje vanuit een first time mom, hebben meer vrouwen uit het niets diarree gehad net voor de bevalling begon? Ik las dit dit een voor teken kan zijn. Sinds vanochtend bijna elk uur aan de diarree... hoor het graag, hopelijk is dit het begin haha
9 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Heey even een vraagje vanuit een first time mom, hebben meer vrouwen uit he ...
Heb overigens geen krampen met de diarree maar wel tussendoor wat gek gerommel/krampen maar totaal niet te vergelijken met normale diarree krampen
9 maanden geleden
Reactie op Hedwig86
ik had inderdaad bij mijn vorige bevalling vlak ervoor heel veel diarree! k ...
Ohhh echt! Ohh spannend. Eerst had ik elke keer bij elk dingetje dat ik dacht omg zou dit het zijn en als mn hoop hoger werd dan stopte alles waardoor ik dus nu heel erg heb oh het zal toch weer niet zo zijn hahahaha lastig die gevoelens allemaal
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Wooow je gaat gelijk voor het hele all inclusief pakket? Haha. Denk dat het ...
Ja was al duidelijk vanaf de termijnecho. Heb een hele traumatische eerste bevalling gehad en wilde wat controle. Gelukkig was de verloskundige en het ziekenhuis eens met deze aanpak :)