1040 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ik houd sprongen niet bij maar is dat het? Alleen maar koekeloeren, krampe ...
Ik had de app gedownload en kreeg vandaag een melding dat haar sprong gaat beginnen. Nou die is er al twee dagen. Ja heeel alert rond kijken, veel krampen en daardoor dus huilen. Haze slaapjes en dan met grote ogen wakker schrikken. Ik kon me er ook niks bij voorstellen maar als je het zo leest is het best interessant. Deze sprong staat voor sensaties waarnemen.

8 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ik had de app gedownload en kreeg vandaag een melding dat haar sprong gaat ...
Welke app heb je hier voor? Ik ben echt benieuwd of ik dingen herken

8 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Welke app heb je hier voor? Ik ben echt benieuwd of ik dingen herken
De oei ik groei app. Is wel betaald maar zeker wel waard vind ik. Je zou evt ook kunnen googelen misschien vind je iets.. weet ik niet zeker

8 maanden geleden

Dit is een voorbeeld schema https://www.oeiikgroei.nl/baby/sprongen/

8 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ik had de app gedownload en kreeg vandaag een melding dat haar sprong gaat ...
Ja hier precies hetzelfde! Ik had de app met de tweeling maar toen klopte er geen klap van en heb ik m verwijderd🤣

8 maanden geleden

Hier hetzelfde. Overdag hele korte slaapjes en niet weggelegd willen worden. In de nacht ineens om de 1.5 uur terwijl die eerst ruim 3-4 uur pakte. Wil eigenlijk ook niet in zijn eigen bedje

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ja hier precies hetzelfde! Ik had de app met de tweeling maar toen klopte e ...
😂 weet niet of het voor tweelingen dan anders is. Belangrijkste is dat je rekent vanaf de uitgerekende datum had ik begrepen. En zei al tegen mijn man zullen vast wat dagen eerder/later kunnen zijn.. dat was dus ook zo haha

8 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

😂 weet niet of het voor tweelingen dan anders is. Belangrijkste is dat je ...
Nouja je hebt twee verschillende personen, en zij liepen natuurlijk niet synchroon dus we zaten dan vaak ‘te wachten’ op een sprong die maar niet kwam en bij de ander al geweest leek. Gewoon onhandig

8 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Dit is een voorbeeld schema https://www.oeiikgroei.nl/baby/sprongen/
Oh ja wat handig, ik heb hem ook gedownload. Fijn om te weten wat er gaande is qua ontwikkeling en sprongetjes, als je weer eens denkt; wat is er met jou ineens aan de hand? Bij onze oudste klopte het vaak wel.

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Nouja je hebt twee verschillende personen, en zij liepen natuurlijk niet sy ...
Hahaha grappig😂 ja dat is idd onhandig.. dan maar op gevoel gaan!

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

Oh ja wat handig, ik heb hem ook gedownload. Fijn om te weten wat er gaande ...
Ja vind het ook heel interessant hoe het precies werkt en wat ze nou precies doormaken. Merk het ook echt met haar alertheid en reageren op alles om zich heen.

8 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja vind het ook heel interessant hoe het precies werkt en wat ze nou precie ...
Ja idd interessant en leuk, na zo een sprongetje kunnen ze ook ineens weer allemaal nieuwe dingen. Echt mooi om die ontwikkeling te zien en met deze app ben je er net ff wat alerter op en fijn om te weten dat als je kindje uit zijn hum is dat dat dus vaak daar mee te maken kan hebben. Vond ik altijd een hele geruststelling. Goed ik ga geloof ik voor de tweede keer in een kwartier weer naar boven voor een nieuwe verschoonsessie. Wordt hier aardig geknetterd op mijn schoot met een voldane blik erbij🤣

8 maanden geleden

Dames hier ervaring met nutrilon of hero voeding? Ik zit nu op nutrilon, maar op de opvang gebruiken ze hero. Ik twijfel of ik zal overstappen of dat ik gewoon nutrilon ga meegeven tegen de tijd dat ze naar de opvang gaat. Mijn man vind t ergens onzin dat we hetzelfde betalen als we eigen voeding meenemen tov dat je hero gebruikt van hen. Wat is jullie mening hierover?

8 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Dames hier ervaring met nutrilon of hero voeding? Ik zit nu op nutrilon, ma ...
Mixen gaat vaak niet zo lekker. Zelf gebruiken we Kruidvat dus ik zou mijn eigen voeding meegeven. Je betaalt ook hetzelfde als je bv zou geven dis ik zou dat niet als leidraad gebruiken. Als je kindje het goed doet op de huidige voeding zou ik zo doorgaan

8 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Bij mijn oudste wist ik dat ze op de opvang (werkte er zelf ook) Friso gebruikten. Ik ben toen dus zelf ook met Friso begonnen. Zelf meegeven kan. Ligt er ook aan hoe vaak je gebruik maakt van de opvang. Zelf overstappen is ook goedkoper volgens mij. Wij zijn van het één op andere moment gewisseld van Jumbo eigen merk naar Nutrilon.

8 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Bij mijn eerste zijn we begonnen met Nutrilon en later overgestapt naar Hero. Puur vanwege het prijsverschil. Nu gebruiken we ook weer Hero, dik tevreden over. Mocht je willen veranderen: onze oudste had wel een dag of 2 wat meer last van krampjes. Hier schrok ik toen even van, maar het was zo over. Weet iig dat het zou kunnen dat je kindje er wat last van krijgt, maar dit hoeft natuurlijk niet.

8 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Wij zaten 3 weken lang naar alle tevredenheid op Hero maar nu op aanraden van de osteopaat en preverbale logopedist overgestapt op Nutrilon Omneo dus wij geven het dan gewoon in dosseerbakjes mee, tegen de tijd dat ze naar de opvang moet. Moet er overigens nog helemaal niet aan denken dat mijn kleine meisje naar de kdv moet of oppas.. laat staan om zelf weer te gaan werken. 😅🙈

7 maanden geleden

Mijn zoon van 4 weken slaapt in de nacht niet meer na de voeding, waardoor ik ongeveer van 2-5 uur bezig ben om hem in slaap te krijgen.. meer mensen hier last van? Ik geef borstvoeding wat heel goed gaat, hij is daarna niet onrustig maar zodra ik hem in de wieg leg gaat hij huilen.. wat ik ook probeer hij wil gewoon niet slapen, ook in mijn armen blijft hij wakker en hij heeft dan geen honger meer. Iemand tips?

7 maanden geleden

Reactie op Pip28

Mijn zoon van 4 weken slaapt in de nacht niet meer na de voeding, waardoor ...
Probeer je al witte ruis? Ons dochtertje was gisterenavond super onrustig en wanneer ik witte ruis opzetten op m'n gsm viel ze instant in slaap.

7 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Probeer je al witte ruis? Ons dochtertje was gisterenavond super onrustig e ...
Thanks! Ja we hebben zelfs een speciaal apparaat met witte ruis aangeschaft, helpt niet echt helaas..