1040 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Mar987

Nog last van bijwerkingen gekregen? Hier meer last gehad van rota druppels ...
Wij hebben elk uur gezien en gehoord afgelopen nacht, meer of langer slapen zit hier niet in als bijwerking..😅 Arme mop! Lieke is zo beroerd van de prikken. Eens zien wat de nacht ons nu brengt. 🤞🏻 Wat heerlijk dat je even op pad was! Ik begrijp dat het je aan kan vliegen hoor. Werken opstarten vond ik even een ding maar dat is ook goed gekomen, Ik loop nog steeds bij de bekkenfysiotherapeut vanwege klachten dus lichamelijk ben ik er nog niet. 😮‍💨

5 maanden geleden

Reactie op Mar987

Nog last van bijwerkingen gekregen? Hier meer last gehad van rota druppels ...
Hier heeft ze eigenlijk alleen 1e nacht beetje verhoging gehad. Kon wel vanaf woensdag niet meer poepen en veel krampjes (door rotavaccin denk ik was de vorige keer ook). Inmiddels vandaag een flinke poepluier gehad en is weer helemaal haar vrolijke zelf gelukkig. Slaapt wel korter overdag sinds een paar dagen en drinkt minder. Heeft denk ik met sprong 4 te maken. Is niet zo heel erg want het is een flinke meid met 6,5 kilo en 62 cm met 3 maanden 😅

5 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hier heeft ze eigenlijk alleen 1e nacht beetje verhoging gehad. Kon wel van ...
Yeahh we 🫶 poep!

5 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Wij hebben elk uur gezien en gehoord afgelopen nacht, meer of langer slapen ...
Pfff wat een nacht zeg. Afgelopen nacht beter gegaan? Hopelijk voelt Lieke zich weer beter🙏

5 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

In juli ben ik aan de beurt. Heb al 3 week geen aanvallen meer gehad waardo ...
Oh ik vind het wel echt heftig om te lezen. Pff doet toch echt wat met mijn moederhart. 55 dagen is ook echt lang zeg. Fijn dat het nu heel goed gaat. Kan me voorstellen dat jullie apetrots zijn op jullie sterke meisje🥰 Succes op werk!

5 maanden geleden

Nou ik lag er mentaal wel ff af dit weekend. Ben de afgelopen tijd 'gewoon' doorgegaan alsof we wel goed sliepen en er waren een hoop dingen op de agenda waardoor ik ook veel lang thuis was met de meiden en onze hond (die vergt nog al wat aandacht dus zeker benoemenswaardig😅) en zaterdagavond was echt de koek ff helemaal op. Ben 's avonds net zo lang gaan wandelen tot de heftigste emoties weer wat afgevlakt waren en eenmaal thuis gelijk het bed in gedoken. Nu wat verwachtingsmanagement naar mijzelf en het leven (met 2 jonge kids) bijgesteld en flink de agenda leeg geschrapt. Ook met mijn vriend weer onze verantwoordelijkheden en agenda besproken en dat die niet hetzelfde kan blijven als we in zulke weken zitten dat het even pittiger is. Dus dat lucht op. En nu proberen die lat weer niet te snel omhoog te gooien..🫣😅 Net wel ff een momentje; want naast al het geklets in de box lag ik ook ineens mevrouw omrollen🙌🥰🥳

5 maanden geleden

*veel alleen thuis was

5 maanden geleden

Reactie op Mar987

Nou ik lag er mentaal wel ff af dit weekend. Ben de afgelopen tijd 'gewoon' ...
Ik herken het. Ik heb op dat soort momenten dat mijn man weg is of lekker doorslaapt terwijl ik elke 15min mijn bed uit moet voor de kleine dat ik echt boos en jaloers op mijn man wordt🤣. Maar o, wat maakt het alle frustraties weer goed als die kleine een nieuw trucje leert❤️

5 maanden geleden

Iemand al begonnen met de eerste hapjes? Bij ons ging de banaan er goed in in ieder geval

5 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Iemand al begonnen met de eerste hapjes? Bij ons ging de banaan er goed in ...
Hier nog niet. Ik wacht liever tot ze 5 a 6 maanden is. Uiteraard is dit een persoonlijke keuze 😉 Fijn dat banaan bij je kleintje in de smaak viel 😊

5 maanden geleden

https://www.instagram.com/reel/C4dV82jSesN/?igsh=MmFha2ZleXZxMHB6 Binnenkort realiteit🤣🤣🫣 en dan de ander met een virus van school...🫠

5 maanden geleden

Toch wel een momentje vandaag. Vorig jaar op 4 juni had ik voor het eerst een positieve zwangerschapstest in mijn handen. 🫶🏻🥹 En nu is ze alweer 3,5 maand oud. ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Mar987

https://www.instagram.com/reel/C4dV82jSesN/?igsh=MmFha2ZleXZxMHB6 Binnenko ...
Haha! Geniaal. Hier heeft de oudstr net zo'n virus meegenomen van school. Arme baby hoge koorts, heeft er een week last van gehad. Op naar de volgende 🫠

4 maanden geleden

Reactie op Nietje

Haha! Geniaal. Hier heeft de oudstr net zo'n virus meegenomen van school. A ...
Aw zo sneu.. Nou hier ook een mooie combi deal: vorige week oudste ziek en nu baby ziek. Die al in een sprongetje/ slaapregressie zat🧟 Ons nieuwe leven...🙈. Tegenwoordig twee zieke achter elkaar en dan idd door naar het volgende virus. Wel kleine bonus: baby slaapt vandaag veeeel. Wel alleen met mij ernaast, maar ff een dagje bij tanken en zelf slapen kon ik op zich wel grbruiken

4 maanden geleden

Eerste week opvang en ze is al verkouden 🙈 dat gaat nog wat worden 🤭

4 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Eerste week opvang en ze is al verkouden 🙈 dat gaat nog wat worden 🤭
Ach ja, sneu hè. En elke keer weer wat anders mee nemen. Ik lig nu samen in bed met de kleine. Die hoest en proest en is snotverkouden. Vriend ligt op zolder. Voelde niet veilig haar tussen ons in en niemand slaapt dan. Mijn oudste is een corona tijd kind en was als baby niet ziek. Moet wel ff wennen aan een baby die nu al een paar keer verkouden, koorts ect doormaakt. Zo kleine en dan elke keer van alles. Vind het maar niks. Nou snottebel knorrie en ik gaan na een voeding weer verder slapen🫠🤞

4 maanden geleden

Reactie op Mar987

Ach ja, sneu hè. En elke keer weer wat anders mee nemen. Ik lig nu samen i ...
Hier gelukkig (nog) geen hoesten. Wel een neusje dat om de haverklap dicht zit en veel knorren. Hierdoor kan ze d'r speentje niet inhouden en is ze weer verdrietig. Wil ook meer/vaker drinken. Inderdaad echt super zielig 🥺

4 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen hier? Bij ons zijn we nu in rustiger vaarwater terecht gekomen qua sprong 4. Ze is wel wat verkouden maar lijkt er niet teveel last van te hebben alleen hoest ze haar speentje soms uit. Eindelijk ook de zomerkleertjes aan kunnen trekken 😊

4 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hoe gaat het met iedereen hier? Bij ons zijn we nu in rustiger vaarwater te ...
Hier ineens het rollen goed ontdekt dus die rolt waar ze maar even de kans ziet om. Ze lag vanavond op haar zij te slapen maar toch maar even terug naar haar rug geduwd. Sprong 4 lijkt hier ook op zijn eind te komen. Onze dochter wordt alleen geplaagd door krampjes waardoor ze 's avonds niet altijd lekker door kan slapen. Overgrote deel nog steeds borstvoeding, maar er gaat ongeveer 1x per dag en op dagen dat ik werk 2x per dag kunstvoeding in. We gaan nu pepti proberen. Als ze op haar grote zus lijkt zal dat wat meer rust in haar buikje brengen. Verder vrolijke Trien die veel lacht. Ik ben afgelopen week weer begonnen met werken. Was goed om weer te beginnen hoor maar vond het wel pittig om de hele dag "aan" te staan en tussen de mensen. Mijn kolf momenten waren wel lekker voor even wat rust😅 Jaaa zomerkleertjes. Heerlijk de hele dag die lekkere beentjes en armpjes zien😋😋

4 maanden geleden

Reactie op Mar987

Hier ineens het rollen goed ontdekt dus die rolt waar ze maar even de kans ...
Aah omrollen hier nog niet hoor haha. Ze is liever lui dan moe 🤣. Geef haar geen ongelijk nu kan het nog hahaha. Wel kletsen alsof haar leven ervanaf hangt 😅. Maar tummy time en omrollen, nee dat vindt ze toch maar niks. Maar ik was blijkbaar ook zo als baby en opeens kon ik het van de een op andere dag zei m'n moeder 🤭