1040 Reacties
9 maanden geleden
Vanmiddag hier reguliere controle gehad! Kleine laag gelukkig al ingedaald en vast. Ondanks ik me buik echt op knappen staat bewoog ze gelukkig nog wel genoeg ondanks ik dat niet altijd meer zo voel.
Genoeg vruchtwater✅ bloeddruk was ook weer goed✅
Ze heeft ook even getoucheerd om na te kijken aangezien er bij mij wat gerommel is geweest, gelukkig was mn baarmoederhals al wel ingekort en al wat weker geworden.
Eens zien wanneer de kleine meid zich aandient! Wel fijn ondanks onze 1ste is dat het gerommel dus wel een effect heeft😇😁 #ongeduldig
9 maanden geleden
Reactie op femkesth (Moderator)
Vanmiddag hier reguliere controle gehad! Kleine laag gelukkig al ingedaald ...
Goed nieuws!!!! Hier morgen weer controle 🤞🤞🤞
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Yep! Zo’n 3 dagen en afgelopen zondag is mijn zoon geboren 👌🏼
Ohhhh kijk nou ik hoop dat het bij mij ook doorzet!! Gefeliciteerd!!!
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Yep! Zo’n 3 dagen en afgelopen zondag is mijn zoon geboren 👌🏼
Gefeliciteerd. Maak ik uit je andere opmerking op dat het een sectio is geworden? Of was dat al het plan?
9 maanden geleden
Morgen hebben we een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe ver mijn lichaam zelf al is en om te beslissen of we gaan inleiden of niet. Zo ontzettend spannend, wie weet ligt ze volgende week wel in mijn armen.
De reden van eventueel inleiden is omdat onze dochter tijdens de laatste 2 controles op P99 zat met haar hoofdje, benen en buikje. Ook wordt ze 600 gram zwaarder geschat dan het gemiddelde. Ben nu 38+1
9 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Gefeliciteerd. Maak ik uit je andere opmerking op dat het een sectio is gew ...
Het was niet het initiële plan maar meneer besloot tijdens de indalingsweeen dat mijn rechterheup een prima plek voor zijn hoofd was. Er kwam dus geen druk op mijn ontsluiting door zijn hoofd en dis kon ik hem niet vaginaal baren. Hij liet zich ook niet handmatig sturen tijdens de weeen. Dus na 11:00 uur weeen gekozen voor een sectio en dat was eng maar uiteindelijk magisch ♥️
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Het was niet het initiële plan maar meneer besloot tijdens de indalingsweee ...
Mijn zoon had precies hetzelfde maar mij hebben ze 26 uur laten doorgaan 🤣🤣 daarom nu dus die geplande sectio
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Het was niet het initiële plan maar meneer besloot tijdens de indalingsweee ...
Oh jee dat kan ook gewoon nog, verstoppertje in je heup🙈... Fijn dat je de sectio uiteindelijk wel als magisch hebt mogen ervaren. Kan me zo voorstellen dat je wel even moest schakelen. Maar ook fijn dat ze je niet zolang als Yunalessica hebben laten door tobben met weeën.
Yunalessica1984: veel succes en geluk voor vandaag!! Op naar ook een mooie voorspoedige magische ontmoeting met jullie kindje voor jou🥰👶
9 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Ik vanochtend gebeld met het ziekenhuis want ik moest een uur voor de opnam ...
Heel veel succes en plezier vandaag🥰🥰
9 maanden geleden
Mijn eerste dochter had weinig geduld en kwam 6 weken te vroeg. Nu weer een eigenwijsje... langdurig gebroken vliezen maar de bevalling zet elke keer niet door. Bevalbad alles heeft al klaar gestaan in de woonkamer 😅 gelukkig hebben we de foto nog want dat wordt hem niet meer. Deze ochtend bellen wanneer ze me hebben ingepland want word nu op zeer korte termijn ingeleid
9 maanden geleden
Reactie op Hedwig86
Ik ben 3 feb uitgerekend en ik ben zooo klaar met zwanger zijn! Niet slapen ...
Waarom willen ze niet eerder inleiden als je zwangerschapsdiabetes hebt? 😱