1040 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Aah omrollen hier nog niet hoor haha. Ze is liever lui dan moe 🤣. Geef haa ...
Zo is het hoor. Hier ook niet geoefend met tummy time. Vond ze geen zak aan, ging snel huilen en spuugde veel😅 Maar zo gaat het idd vaak: ineens hebben ze het door en dan is er geen houden meer aan met rollen, zitten, staan, tijgeren of lopen.

4 maanden geleden

Hmmm kom net terug de hond uitlaten en geloof dat ik ook de onderkant van de voetjes niet moet vergeten om in te smeren. Die houdt ze de hele tijd in de lucht nu😅 en hebben net ff iets teveel zon meegepakt aan de wat rode kleur te zien, whoopps🫣🌞

4 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hoe gaat het met iedereen hier? Bij ons zijn we nu in rustiger vaarwater te ...
Wat fijn! Klinkt goed. 😀 Ik heb ook echt leuke zomerkleding voor haar, al zeg ik het zelf maar toe nu toe ligt ze meer in haar romper als de kleding omdat het gewoon TE warm is nu.

4 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Wat fijn! Klinkt goed. 😀 Ik heb ook echt leuke zomerkleding voor haar, al ...
Jaa daarom heb ik een schattige romper aangeschaft. Met een mini rokje erin verwerkt zegmaar 😊

4 maanden geleden

Ze rolt! Nog niet super enthousiast en nog maar 2 keer, maar oh man trotse mama hiero!!! Waar is mijn kleine baby naartoe😭🤩

4 maanden geleden

Even klagen hoor. 🙈 Al twee dagen maar max. 45 minuten slaapt ze met veel moeite en tranen. Ze doet ongeveer 3 dutjes op een dag dus dat is niet veel in totaal. 😅 Pieperig ook en rommelen met de flessen. Vermoed een sprong of iets maar vandaag was vermoeiend. Morgen weer een betere dag. ☺️ Rollen gaat hier ook niet lang meer duren denk ik zo, veel met de benen in de lucht met geluid. 😂

4 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Even klagen hoor. 🙈 Al twee dagen maar max. 45 minuten slaapt ze met veel ...
Heel vermoeiend. Hier al weken🫣 sinds 2 dagen doet ze nu weer langere slaapjes van 1u en 1,5u... Vorige week eerste keer opvang. Gelijk gekke plekken stippen uitslag te pakken en de oudste ligt ziek op bed🤕🫠🫠

4 maanden geleden

Reactie op Mar987

Heel vermoeiend. Hier al weken🫣 sinds 2 dagen doet ze nu weer langere slaa ...
Weken? Ik wil een dutje van 1,5 u terug. 😂 Ineens ook een nachtfles weer. Oei, dat is lekker. Vervelend zeg! Kan ze deze week wel naar de opvang? Succes en sterkte dan. 😙

4 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Weken? Ik wil een dutje van 1,5 u terug. 😂 Ineens ook een nachtfles weer. ...
Hahaha sorry, hopelijk heb jij de milde variant van de sprong/ slaapregressie🤞 en ben je er met een paar dagen door. Hier terug naar 2 nachtvoedingen gegaan🥱😄 Ik heb geen idee, even afwachten waar het in uitmond😬. Vooral zorgen om de oudste nu, die is zo ziek. Zo zielig. En ondanks dat het erbij hoort, toch altijd zorgen. En 🤞 dat daarna de jongste het niet ook krijgt. Ps op de opvang heeft die kleine dus 5u in totaal overdag geslapen hè😅🤨 en thuis maar hazeslaapjes doen...

4 maanden geleden

Goeie nieuws is; ondanks weken lang ziek en zeer hier afwisselend tussen 2 kids, slaaptekort en overdag een veel wakkere baby..: we leven allemaal nog steeds en ook nog enigzins vrolijk. Vroeger zei ik altijd: nouuu ik moet echt 8u slaap hè. Maar blijkt dat ik toch meer aankan dan gedacht. Al verlang ik ook echt heus wel naar de tijden dat we de 8u wel weer aan gaan tikken😉

4 maanden geleden

Bij de opvang doet ze dus 3x lange slaapjes. Ik dacht ff uitproberen of als ik haar thuis ook strak instop (met een hydrofiele doek doe ik het nu) of ze dan langer slaapt. Nou ik weet nog niet of het toevaltreffers zijn maar thuis ook gelijk 2u lang geslapen vanmorgen🥳. Even langer aankijken nu of dat haar helpt🤞 Wel echt een pittige tijd hier. Eerst had de oudste buikgriep met 's nachts telkens spugen en nu heeft ze de waterpokken🫠. Ik dacht dat die kleine van ons het had van de week maar dat bleken muggenbultjes te zijn, maar vrees dat ze nu alsnog aankomende week er niet aan gaat ontkomen... Hopelijk daarna weer even een ziekte vrije periode hier🤞🫣🥱

3 maanden geleden

Nou de prikjes weer gehad! Helemaal geen last van gehad alleen de dagen ervoor flink verkouden en wat koorts. Nu mag er officieel een fles vanaf en gaan we brood introduceren en meer groente. Ben zo bang dat ik teveel ga geven, en ook heel benieuwd naar de nachten! Trekt ze m door of word het toch ineens weer een nachtflesje?? Hoe gaat t bij jullie??

3 maanden geleden

Reactie op MamaVanPleun

Nou de prikjes weer gehad! Helemaal geen last van gehad alleen de dagen erv ...
Hier nog niet begonnen met hapjes, over ongeveer een maandje beginnen we daarmee. Ze zit nu wel in sprong 5. Ik dacht eerst tandjes maar die kan ik nog niet echt zien. Dus het hangerige zal daar wel van komen 😅. Verder wel een vrolijk meisje 🥰

3 maanden geleden

Oh jemig, sprong 5. Was nog aan het bijkomen van 4😄 Hier eerste ondertandje door en tweede goed in zicht. Hopelijk doet ze een beetje rustig daarmee met borstvoeding🤞😬😅. Van de week ook weer vaccinaties gehad en deze week wel ziek ervan. Dus ja waar heeft soms huilerig/ hangerig mee te maken: tandjes, sprongetje of nasleep vaccinatie. Zeg het maar😅 Wij zijn nu begonnen met hapjes en ze word helemaal enthousiast als ik met eten aan kom. Maar wel weer ff meer last van haar darmpjes. En nu liggen we met zn viertjes in bed. De oudste wilde al heel lang ook weer eens bij papa en mama slapen. Dus we hebben een logeerpartijtje. De jongste hoop ik zo wel na deze voeding weer in haar ledikant naast me te leggen. Heb ik weer wat extra ruimte haha.

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hier nog niet begonnen met hapjes, over ongeveer een maandje beginnen we da ...
Oh ja sprong 5 is hier ook gepasseerd en niet te zuinig zeg! Ze sliep eerst na half 9 gewoon heerlijk door...laatste flesje wat slaperig maar Verder niks aan het handje. Maar afgelopen weken was t vanaf 2 of 3 uur kassa! Iedere keer jengelen om de speen en klaarwakker zijn. Verder overdag overdag vrolijk alleen veel bijten en kwijlen en dat terwijl ik nog geen tandjes zie. Onze eerste nacht met een fles minder was oké! Paar keer eruit rond 4 uur dat ze wakker was en de speen wilde en verder slaapt ze nu nog en krijgt ze zo haar 1e fles weer!

3 maanden geleden

Ach de kleine die maakt wat mee met alles vanuit het kdv en wat grote zus mee neemt naar huis. Momenteel team waterpok hier...🫠 De oudste heeft gelukkig een milde variant. En baby was de afgelopen 2 dagen erg hangerig en verkouden. Hopelijk drogen ze snel in en maakt ze het zo goed door dat zij er nu ook vanaf is en genoeg antistoffen heeft. Ondertussen wel vandaag weer vrolijk en rolt hier van hot naar her op ontdekkingstocht😄

3 maanden geleden

Reactie op Mar987

Ach de kleine die maakt wat mee met alles vanuit het kdv en wat grote zus m ...
Och jaa het is ook iets met oudere broers en zussen. Hopelijk heeft ze het inderdaad goed genoeg doorgemaakt. Hier gaat alles eigenlijk zijn gangetje. Ze is vrolijk en slaapt weer makkelijker. Verder maakt ze maar weinig aanstalten voor omrollen 😂. Tummy time houdt ze wel steeds langer vol.

2 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen? Hier heeft ze vandaag weer de vaccinaties gekregen en is daardoor heel zielig nu 😟. Gelukkig is ze net wel in slaap gevallen. Verder doet ze het wel super goed 😇

2 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hoe gaat het met iedereen? Hier heeft ze vandaag weer de vaccinaties gekr ...
Zielig die prikken. Hier twee weken terug gehad. Hopelijk is ze snel opgeknapt ervan. Het gaat goed met ons. Morgen gewoon alweer 6 maand oud. Toch wel heel erg snel gegaan het eerste halfjaar ondanks een heftige kraamperiode. We zijn weer van voeding over moeten stappen... Hopelijk gaat dit wel werken nu. 🤞🏻We zitten nog wel vast aan een nachtfles momenteel.

2 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Zielig die prikken. Hier twee weken terug gehad. Hopelijk is ze snel opgekn ...
Hier ook nog een nachtvoeding. Ik vind dat gelukkig niet zo erg. Soms heeft ze nu nachten dat ze doorslaapt. Zaterdag is ze ook 6 maanden alweer. Ik merk dat mijn heftige kraamperiode nu pas echt naar buiten komt. Ik ben echt heel moe en emotioneel. Ik kan er gelukkig wel goed over praten.