1040 Reacties
één maand geleden
Reactie op juon
Wij hebben dit helaas al sinds de geboorte, elke nacht sowieso nog minstens ...
Wauw, dat is inderdaad echt pittig. Ik weet dat ik altijd flink heb geboft dit is gewoon even flink andere koek😅 vanavond weer iets nieuws, het is nu 2130 en ze is al vanaf 1630 wakker, slapen dat is voor baby's!!!!
25 dagen geleden
Reactie op Leennie1994
Hoe gaat het met iedereen hier? 🤗
Goed goed en met jou??
25 dagen geleden
Ohh we hebben vandaag voor het eerst een rondje gefietst ❤️ zo leuk! Ze vond het fantastisch. Wat gaat het toch hard hè 🥺
25 dagen geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ohh we hebben vandaag voor het eerst een rondje gefietst ❤️ zo leuk! Ze von ...
Oh ja dat is leuk hè?! Kan ik ook al naar uitkijken😍
Hier gaat het redelijk goed😅. Iedereen hoest, proest en is snotverkouden hier.
Mijn vriend heeft sinds afgelopen week een extra middag ouderschapsverlof opgenomen. Moet zeggen dat geeft wel even extra lucht ipv 3 dagen alleen met kids en hond en daarna zelf nog werken en allebei trainen. En de weekenden zijn ook niet meer echt weekend te noemen. Kan nog niet echt wennen aan dit speed modus die ik nu ervaar met 2 kids.
Maar daarmee is niet gezegd dat het niet goed gaat of ik me niet goed voel ofzo. Harstikke blij en trots, vind het alleen kneiterhard werken om alles op huis, kind, sport, sociaal leven en werk bij te benen, en dat op regelmatig gebroken nachten🥵🏃.
Met de oudste zijn we nu met kinder versie van slaap meditatie begonnen. Dat lijkt wel goed aan te slaan🙏
En vorig weekend een nachtje weg geweest met vriendin was ook echt even heel fijn☺️
25 dagen geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ohh we hebben vandaag voor het eerst een rondje gefietst ❤️ zo leuk! Ze von ...
Ah super leuk! Hier kijk ik ook naar uit, vooral in de lente. 🤩 Ik ben begonnen met wekelijkse babyzwemmen, ook erg leuk en goed. 🤗
25 dagen geleden
Allemaal mijlpalen wat leuk om te lezen! Hier moet de fiets naar de fietsenmaker voor een aanpassing op het stoeltje. Verder wil Pleun graag tijgeren maar komt nog niet echt vooruit. Oh en vandaag t ledikantje omlaag gezet...pfff weer een momentje hoor! Waar is m'n kleine baby!!!!!
25 dagen geleden
Hier gaat ook alles goed. Ze tijgert sinds deze week maar wel alleen achteruit 😂. Ook eet ze eindelijk haar fruithapje. Groenten ging er wel in maar fruit om de een of andere reden niet. Gisteren een hele portie opgegeten. Ze is soms nog was gefrustreerd omdat ze graag wil zitten maar zelf nog niet in die houding komt 😅. Ik denk dat wanneer haar dit lukt we er geen kind meer aanhebben qua entertainment. Leuk om ook jullie updates te lezen 😊
25 dagen geleden
Reactie op Leennie1994
Ah super leuk! Hier kijk ik ook naar uit, vooral in de lente. 🤩 Ik ben be ...
Zo leuk baby zwemmen. Dat is hier om 09:00 ‘s ochtends & dat is echt helemaal ruk met haar slaapje dus ben er maar niet mee door gegaan. Terwijl ze het zo leuk vind😔
25 dagen geleden
Reactie op Doorenroosje4
Zo leuk baby zwemmen. Dat is hier om 09:00 ‘s ochtends & dat is echt he ...
Hier ook om 09:00 uur inderdaad. Om 08:30 van huis. Hele onderneming maar zo leuk! Daarna slaapt ze vaak 2,5 uur. De slaaptijden zijn hier heel wisselend en kan er op het moment geen pijl optrekken. We gaan richting de 2 slaapjes maar dan is de dag net te lang voor haar.
25 dagen geleden
Reactie op Leennie1994
Hier ook om 09:00 uur inderdaad. Om 08:30 van huis. Hele onderneming maar z ...
Lastig hè die overgang! Wij zijn er net doorheen met wat pijn en moeite haha! Alleen als wij dagje weg gaan en ze slaapt een dut in de auto of ergens anders slaapt ze einde van de dag nog een keer. Als we thuis zijn slaapt ze 9-10:30/11:00 & 13:30 tot 15:00 ongv. En dan om 18:30 weer naar boven. Probeer de 2-3-4 aan te houden maar het is echt opbouwen!
10 dagen geleden
Voor alle lieve mama's hier! Voor mij als mama zo herkenbaar terwijl ik dat nooit zo had verwacht, maar wat een liefde❤️