1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Wandelen zit er bij mij jammer genoeg niet in, maar krukken springen zal ms ...
Ohhhh das waar ook🙈 jij had je enkel gebroken🫣🫣 tja ik weet nog wel wat trucjes met krukken maar of dat nu zo verstandig is…🤭🤣

9 maanden geleden

Reactie op Raeven

En inmiddels weer thuis mét baby in buik na 2x mislukte inleiding.
Aiii iig wel lekker thuis… dat is wel fijn… de kleine is er toch nog niet klaar voor…

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Ohhhh das waar ook🙈 jij had je enkel gebroken🫣🫣 tja ik weet nog wel wat ...
Hahaha, ja inderdaad... Begin deze maand nog aan geopereerd geweest... Gelukkig valt de pijn zeer goed mee maar het wordt hoe dan ook een unieke bevalling 😆

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Hahaha, ja inderdaad... Begin deze maand nog aan geopereerd geweest... Gelu ...
Ja dat geloof ik zeker🙃 in iedere geval een goed verhaal erbij🤪

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Ja dat geloof ik zeker🙃 in iedere geval een goed verhaal erbij🤪
Zo is het: altijd het positieve bekijken 😁

9 maanden geleden

Terug van controle, alles was nog steeds dikke prima, wel in 1 week 1.5 kilo aangekomen...Hou ook echt veel vocht vast dus even in de gaten houden ook ivm hoofdpijnklachten van gisteren. Maandag weer terug en nu lekker met de beentjes omhoog!!

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Wandelen zit er bij mij jammer genoeg niet in, maar krukken springen zal ms ...
Love de pyjamabroek!

9 maanden geleden

Reactie op Raeven

En inmiddels weer thuis mét baby in buik na 2x mislukte inleiding.
Jeetje, dat lijkt me enorm balen. Ik hoop dat het snel vordert! 🤞

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

Nietttt, kan dat ook nog? Hoe ben je eronder?
Ja, dát kan ook nog. Komt niet vaak voor hoor. Teleurgesteld en boos op mijn eigen lijf. Inleiding was al 3x verzet. Er ging al weer wat mis. Heb 't nu wel echt gehad.

9 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ja, dát kan ook nog. Komt niet vaak voor hoor. Teleurgesteld en boos op mi ...
Nou dat snap ik zeg. Jemigggg domper..

9 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ja, dát kan ook nog. Komt niet vaak voor hoor. Teleurgesteld en boos op mi ...
Ach lieverd, wat naar zeg. Waarom werd je ook alweer ingeleid? Moet je nu afwachten tot het spontaan op gang komt of gaan ze een ks inplannen?

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Nou ze zit volgens mij gewoon nog te lekker. Ik heb om de vijf min een wee ...
Fijn dat je er zelf zo relaxed onder bent! Om de 5min een wee klinkt in elk geval alsof er iets gebeurt in de vorm van verweking/verstrijken.

9 maanden geleden

Net op controle geweest. Bij mij controleren ze alleen het hartje. Dat ging mooi tekeer💓 Krijg hopelijk zo via de huisarts ophoging van de maagzuurremmers en mag de verloskundige bellen als ik een nachtje wil gaan bijslapen in het ziekenhuis met medicatie. Wil nog even aankijken maar anders ga ik aankomende week als het niet beter gaat en niet bevallen ben er gebruik van maken. Ijzer was gelukkig wat gestegen🙏 Ennn dames: vanavond volle maan. Ben er zelf niet zo van, maar nu wil ik er graag in geloven dat het wat kan doen🤣🤞

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

Net op controle geweest. Bij mij controleren ze alleen het hartje. Dat ging ...
Nou mijn man heeft het volledig ontkracht, maar ik ben zweverig als het gaat om bevalling en volle maan ik hoop enorm dat de volle maan krachten mijn bevalling vandaag op gang laten komen #fingerscrossed

9 maanden geleden

Onze kleine meid is geboren om 11:50. Livia is haar naam. Keizersnede was niet zonder horten en stoten want mijn bloeddruk bleef wegvallen maar we maken het nu prima

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Onze kleine meid is geboren om 11:50. Livia is haar naam. Keizersnede was ...
Proficiat! Hopelijk heb je een vlot herstel en geniet van jullie kleine meid 🌺 Vanwaar heb je dat schattige mutsje?

9 maanden geleden

Aww wat een knappe dame! Gefeliciteerd💓 nu bijkomen van de keizersnede. Veel geluk met elkaar!

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Proficiat! Hopelijk heb je een vlot herstel en geniet van jullie kleine mei ...
This cuteness… ik heb 8 verschillende 🤣

9 maanden geleden

Wat fijn dat alles nu goed gaat! Gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker genieten! ☺️🩷

9 maanden geleden

Vandaag bij de gynaecoloog geweest en toch besloten om te gaan inleiden ivm de te hoge druk op mn bekken en een te grote baby. Er was vanavond nog een plekje vrij dus om 19 uur wordt er een ballonnetje geplaatst. Daarna maar afwachten. Ik ben heel benieuwd maar vindt het nu best wel spannend worden! Iemand ervaringen met een ballonnetje?