Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Deel 1 Topic:
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2024/kletsgroep-1-tm-7-feb-27Vew6?page=1
Topic deel 2:
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2024/kletsgroep-1-tm-7-feb-deel-2-a19JXa?page=1
Ohhhh das waar ook🙈 jij had je enkel gebroken🫣🫣 tja ik weet nog wel wat ...
Hahaha, ja inderdaad... Begin deze maand nog aan geopereerd geweest... Gelukkig valt de pijn zeer goed mee maar het wordt hoe dan ook een unieke bevalling 😆
Terug van controle, alles was nog steeds dikke prima, wel in 1 week 1.5 kilo aangekomen...Hou ook echt veel vocht vast dus even in de gaten houden ook ivm hoofdpijnklachten van gisteren. Maandag weer terug en nu lekker met de beentjes omhoog!!
Ja, dát kan ook nog. Komt niet vaak voor hoor.
Teleurgesteld en boos op mijn eigen lijf. Inleiding was al 3x verzet. Er ging al weer wat mis. Heb 't nu wel echt gehad.
Net op controle geweest. Bij mij controleren ze alleen het hartje. Dat ging mooi tekeer💓
Krijg hopelijk zo via de huisarts ophoging van de maagzuurremmers en mag de verloskundige bellen als ik een nachtje wil gaan bijslapen in het ziekenhuis met medicatie. Wil nog even aankijken maar anders ga ik aankomende week als het niet beter gaat en niet bevallen ben er gebruik van maken. Ijzer was gelukkig wat gestegen🙏
Ennn dames: vanavond volle maan. Ben er zelf niet zo van, maar nu wil ik er graag in geloven dat het wat kan doen🤣🤞
Net op controle geweest. Bij mij controleren ze alleen het hartje. Dat ging ...
Nou mijn man heeft het volledig ontkracht, maar ik ben zweverig als het gaat om bevalling en volle maan ik hoop enorm dat de volle maan krachten mijn bevalling vandaag op gang laten komen #fingerscrossed
Onze kleine meid is geboren om 11:50. Livia is haar naam.
Keizersnede was niet zonder horten en stoten want mijn bloeddruk bleef wegvallen maar we maken het nu prima
Vandaag bij de gynaecoloog geweest en toch besloten om te gaan inleiden ivm de te hoge druk op mn bekken en een te grote baby.
Er was vanavond nog een plekje vrij dus om 19 uur wordt er een ballonnetje geplaatst. Daarna maar afwachten. Ik ben heel benieuwd maar vindt het nu best wel spannend worden! Iemand ervaringen met een ballonnetje?