1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

Vandaag bij de gynaecoloog geweest en toch besloten om te gaan inleiden ivm ...
Spannend zeg, gelijk vanavond al💪 Hoop dat het allemaal vlot mag verlopen. Zet hem op

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Onze kleine meid is geboren om 11:50. Livia is haar naam. Keizersnede was ...
Gefeliciteerd! 🥰

9 maanden geleden

Ik meld mij hier maar even! Origineel was ik eind februari, maar dat is een grote grap, omdat ik vanwege de tweeling met 37 weken word ingeleid. Maar we hadden vandaag echo, die super moeilijk ging omdat baby A al zo diep lag dat meten nauwelijks mogelijk was en er is zo weinig ruimte dat er door schaduw nauwelijks te meten viel. De echo viel me serieus zwaar, was helemaal duizelig achteraf. En we hadden gehoopt op een datum voor inleiding, maar ook dat is niet gepland... Moet nu wachten tot volgende week voor een controle. Als er dan ontsluiting is moet ik wel meteen blijven, maar anders gaan ze weer over het weekend heen. Ik kan gewoon niet meer, ben er zo vreselijk klaar mee.. loop al sinds eind december met het gewicht van 1 voldragen 40 weken-baby, dat is niet minder geworden ofzo de laatste weken 🥲🥲

9 maanden geleden

Ohhh heerlijk knap poppetje! Je hebt het doorstaan! Hoe lang moet je blijven?

9 maanden geleden

Reactie op Nietje

Fijn dat je er zelf zo relaxed onder bent! Om de 5min een wee klinkt in el ...
Nou ik ging aan de wee op wekkers en na een uurtje ging het loos. Kwamen met flinke regelmaat alleen na een uur schoten ze in me rug en kwamen ze elke minuut. Uiteindelijk 3cm in 2uurtjes dus besloten om voor een ruggenprik te gaan. Kon die rug weeën niet behappen. Dus nu weer wat rust gelukkig en afwachten of het mooi door gaat zetten.. altijd geroepen geen ruggenprik te willen ma na die 3uur rug weeën blij dat die er in zit. hopelijk word ze vanavond nog geboren. 💕

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Nou ik ging aan de wee op wekkers en na een uurtje ging het loos. Kwamen me ...
Oh jemig heftig zeg! Heel veel succes komende uren! Rugweeën zijn echt de hel.

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Heel veel succes!!!! Nu even op adem komen met de ruggenprik🍀❤️

9 maanden geleden

Gefeliciteerd!!! Wat een knapperd!

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ohhh heerlijk knap poppetje! Je hebt het doorstaan! Hoe lang moet je blijve ...
Waarschijnlijk zaterdag naar huis, dus 2 nachten.

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Succes! En goed dat je toch je eigen weg hebt aangepast voor jezelf!

9 maanden geleden

Ja nu kan ik rustig de bevalling in! Nou net 5cm en vliezen gebroken dus nu gaat het echt gebeuren!💕

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja nu kan ik rustig de bevalling in! Nou net 5cm en vliezen gebroken dus nu ...
Succes!!!

9 maanden geleden

Zijn er meiden die laat erachter zijn gekomen dat ze zwangerschapscholostase hebben? Ik ben nu 39 weken en heb echt al heel wat weken jeuk alleen de huisarts vond het niet nodig om te testen, morgen moet ik naar de verloskundige en ga ik vragen om een bloed onderzoek. Meerder vrouwen ervaring mee/in vorige zwangerschappen?

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja nu kan ik rustig de bevalling in! Nou net 5cm en vliezen gebroken dus nu ...
Aw halverwege🙏💪 Fijn dat je nu verder je rustiger voelt en het beter te doen is. Succes nog even en heel benieuwd straks naar je babynieuws🥰

9 maanden geleden

Wat een schatje 😍 gefeliciteerd

9 maanden geleden

Wat naar dat je bloeddruk weg bleef vallen. Dat blijft toch spannend. Prachtig meisje heb je op de wereld gezet met een net zo mooie naam. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! 💐❤

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Snap ik helemaal! Ik kon 24 uur buikweeën best hebben maar toen het rugweeën werden heb ik ook om de ruggenprik gevraagd. Super goed van je dat je jezelf dat gegunt hebt ondanks je voornemen. Sommige dingen kun je echt niet aan zien komen. Ik blijf voor je duimen! Je kunt het! Succes! 🍀Hopelijk heb je snel je meisje in je armen 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Nietje

Snap ik helemaal! Ik kon 24 uur buikweeën best hebben maar toen het rugweeë ...
Ja die rug weeen zijn echt killing. Had zelfs na de ruggenprik zo onwijs last van me billen / onderrug. Ja hele goede keuze geweest! Mooi uit kunnen zingen tot uurtje of 10 toen kwamen ze door de ruggenprik heen en begon ik ook echt wat pers drang te krijgen. Twaalf uur echt actief begonnen met persen en 01:09 geboren! Super trots op ons kleine poppetje van 3050 gram 🥰🥰 net al lekker gedronken en ligt nu te slapen! Ik nog even bijkomen haha !

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja die rug weeen zijn echt killing. Had zelfs na de ruggenprik zo onwijs la ...
Wat een prachtig nieuws, gefeliciteerd! Geniet ervan en nu lekker bijkomen na het harde werk💓💪

9 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja die rug weeen zijn echt killing. Had zelfs na de ruggenprik zo onwijs la ...
Geweldig, 't is het allemaal waard! Gefeliciteerd 🩷