1040 Reacties
9 maanden geleden
Dankjewel lieve dames! Bijzonder dat we allemaal zo meeleven met elkaar! 💕
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ja die rug weeen zijn echt killing. Had zelfs na de ruggenprik zo onwijs la ...
Ohhhh gefeliciteerd!!!!
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Gefeliciteerd! ☺️
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Van harte gefeliciteerd met Livia!♥️
Wat ontzettend naar dat je bloeddruk ...
Wel bewuster als de laatste keer maar het zetten van de ruggeprik vond ik deze keer echt heel naar en daarna begon ik me zo slecht te voelen. Gelukkig trok dat wel snel bij. Maar de pijn nu is niet leuk … ik kan niet van houding veranderen en mijn billen doen gewoon echt pijn. En dan nog die vieze zwetende plastic matjes eronder … waardoor verzitten nog lastiger gaat.
Vorige keer had ik een langzaam afbouwende ruggneprik. Nu heb ik gewoon reguliere pijnstilling en ik ben niet happy
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Dankjewel lieve dames! Bijzonder dat we allemaal zo meeleven met elkaar! 💕 ...
Gefeliciteerd 🥳
9 maanden geleden
Gisteren te horen gekregen dat ik toch een inleiding krijg vandaag i.v.m. steeds oplopende hoge bloeddruk en andere klachten. 38.6 weken vandaag. Ik maak me wel zorgen want ik heb verhoging (niet heel hoog, 38.2) & keelpijn + benauwd, ik weet niet of ik wel sterk genoeg ben om te bevallen 🙈 En toch weer spannend een inleiding, bij mijn 1e kindje ook gehad maar was heftig qua weeënstormen. Bij mijn 2e bevalling natuurlijk bevallen en dat was zoveel beter te behappen qua pijn! Nooit pijnstilling gebruikt maar ik denk dat ik er vandaag toch maar wel naar ga vragen als het weer zo heftig wordt qua pijn in combinatie met niet topfit zijn.. ik zie er tegenop dames 🥺 Nog tips? Ik kijk er wel enorm naar uit om mijn kleine mannetje eindelijk te kunnen knuffelen!!
9 maanden geleden
Reactie op Hedwig86
Gisteren te horen gekregen dat ik toch een inleiding krijg vandaag i.v.m. s ...
Spannend! Vooral als he niet topfit bent. Luister naar jezelf, als jij pijnstilling wilt is dat je goed recht! Dat is mijn enige tip: luister naar jezelf en wat jij wilt.
En vergis je niet er komen zoveel stoffen vrij tijdens de bevalling dat je meer aankan dan je nu misschien denkt ♥️💪🏼 zet m op!
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Mag je geen morfine pomp? Ik kreeg die vanwege aanhoudende pijn. Oh en dat ...
Nee krijg diclofenac in combinatie met paracetamol
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
oh geweldig!! Al moeten ze die rugweeën echt eens afschaffen. Super goed gedaan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 💐❤🥰🤱🥳 klinkt fantastisch zo'n 3 kilo poppetje in je armen 😍.
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Dankjewel lieve dames! Bijzonder dat we allemaal zo meeleven met elkaar! 💕 ...
Haha ja zeker bijzonder. Ik betrapte mezelf er op dat ik gelijk naar m'n telefoon greep om te kijken hoe het jou vergaan was toen m'n zoon naar buiten ging om naar school te gaan 😅. gelukkig is alles goed met je ❤
9 maanden geleden
wat een hoop gaande hier afgelopen dagen. Wat bijzonder toch allemaal ook.❤️👶🏻 Raak er gewoon zelf soort zenuwachtig van als ik die berichtjes lees. Veel succes allemaal vandaag! 😘
Vandaag hier de 39 weken aangetikt. 🥰❤️ Heel erg benieuwd wanneer wij ons kleintje kunnen ontmoeten. Ben wel echt bang voor rug weeën omdat dit nu een zwakke plek is bij mij met mijn bekkenpijn en zwangerschapsischias. Het is sowieso spannend genoeg allemaal. 🥹🧸
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Spannend zeg, gelijk vanavond al💪 Hoop dat het allemaal vlot mag verlopen. ...
Ja heel spannend! Ze hebben vanmorgen het ballonnetje er uit gehaald en zit nu op 2cm. Vannacht wel heftige krampen/weeën gehad door het ballonnetje.
Heb nu tabletjes gekregen om de ontsluiting verder op gang te helpen. Moeten nu hier ook blijven. Ben heel benieuwd of we haar vandaag nog zullen ontmoeten of morgen of nog later ☺️🩷