1201 Reacties

één jaar geleden

6 februari uitgerekende datum en volgende week woensdag (21e) al we echo.. aftellen! 💕

één jaar geleden

Zometeen de eerste echo. Super spannend! Dadelijk blijkt dat ik echt zwanger ben 😅. Heel leuk hoor, maar ook heel spannend.

één jaar geleden

Reactie op Keltjuh97

Ik ben ook 3 februari uitgerekend en 27 juni pas mijn eerste echo helaas..
Ik ook 3 februari uitgerekend en heb pas 29 juni mijn eerste echo. Duurt nog zooo lang voor mn gevoel.

één jaar geleden

Reactie op Simone Kramer

6 februari uitgerekende datum en volgende week woensdag (21e) al we echo.. ...
Ik ook woensdag de eerste echo en 7-2 uitgerekend 🥰

één jaar geleden

Reactie op Annelieke123

Zometeen de eerste echo. Super spannend! Dadelijk blijkt dat ik echt zwange ...
Hoe is je echo gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Hoe is je echo gegaan?
Ik weet het niet zo goed. We hebben een beginnend kloppend hartje gezien, maar dat kwam niet overeen met hoe ver ik zou moeten zijn, terwijl het vruchtzakje wel overeen kwam met die termijn. Niet meteen slecht nieuws, maar het was wel wat onduidelijk nu. De 22ste krijg ik opnieuw een echo.

één jaar geleden

Reactie op Annelieke123

Ik weet het niet zo goed. We hebben een beginnend kloppend hartje gezien, m ...
Aw shit dat is niet waar je op hoopt. Je wilt gewoon dat alles klopt.. Hopelijk de 22e meer en goede duidelijkheid voor je🤞🍀😘

één jaar geleden

Reactie op Mar987

Aw shit dat is niet waar je op hoopt. Je wilt gewoon dat alles klopt.. Hope ...
Dank je. Klopt, wat duidelijkheid was veel fijner. Hopelijk maak ik me zorgen om niks en fijn dat ik donderdag alweer opnieuw mag.

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Zeker!🥰het eerste wat ik al doen is jullie op de hoogte houden. Zoooooooo ...
Hoe was je echo? 😊

één jaar geleden

Reactie op MNA12

Hoe was je echo? 😊
Alles zag er goed uit, ze zeiden dat ik 5 a 6 weken ben, embryo was 1 mm en bij 2 mm moet je een kloppend hartje kunnen zien zeiden ze. Dus ik ga dinsdag nog een keer :) vind het echt spannend allemaal. Ik hoop zo dat alles goed gaat

één jaar geleden

Ik heb gisteren ook m’n eerste echo gehad. Dacht 6 weken +6 te zijn, maar werd helaas teruggezet naar 5+5, ongeveer 6 weken zei ze. Er was een mooi kloppend hartje en de vk zei dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat alles er goed uitziet en dat het Wss een late innesteling of late eisprong kan zijn, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen dat de termijn niet klopt. Kan me niet helemaal gerustgesteld voelen. Over 2 weken weer een echo om de groei te checken. Wat denken jullie: ervan uitgaan dat het Wss wel goed zit? Zouden jullie je ook zorgen maken als de termijn niet helemaal klopt ?

één jaar geleden

Reactie op MNA12

Ik heb gisteren ook m’n eerste echo gehad. Dacht 6 weken +6 te zijn, maar w ...
Nee echt geen zorgen maken!! Je hebt een kloppend hartje gehoord, dat is fantastisch ❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Alles zag er goed uit, ze zeiden dat ik 5 a 6 weken ben, embryo was 1 mm en ...
Wat fijn dat je een goeie echo had 😊 snap de spanning helemaal. Gelukkig kan je dinsdag weer checken hoe het gaat. We moeten misschien wat meer durven vertrouwen dat het echt wel goed komt allemaal, maar makkelijker gezegd dan gedaan

één jaar geleden

Reactie op MNA12

Wat fijn dat je een goeie echo had 😊 snap de spanning helemaal. Gelukkig k ...
Jaa, mijn moeder zei ook: probeer wat meer te genieten van je mooie tijd. Vertrouw op je lichaam en laat de natuur zijn werk doen ❤️🥰

één jaar geleden

Reactie op MNA12

Wat fijn dat je een goeie echo had 😊 snap de spanning helemaal. Gelukkig k ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd trouwens, als je leuk vind :)

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Jaa, mijn moeder zei ook: probeer wat meer te genieten van je mooie tijd. V ...
Heel mooi gezegd! 😊 helemaal mee eens

één jaar geleden

Reactie op violet1994

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd trouwens, als je leuk vind :)
Heel leuk! En zo fijn om steun aan elkaar te hebben in deze spannende maar ook leuke tijd

één jaar geleden

Donderdag mijn eerste echo met 7+2 kan niet wachten 🤭. Maandag ben ik jarig dus een mooie echo is het perfecte cadeautje. En heel fijn dat ik de 29e nog een keer mag! Een bij de gyn en andere bij de vk vanwege mijn medicijnen. Zo fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden ❤️

één jaar geleden

2 feb uitgerekend, maandag echo 🥰

één jaar geleden

Reactie op Onzegrootstereis

2 feb uitgerekend, maandag echo 🥰
Hier hetzelfde🤞🏽