1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Voorzichtig gefeliciteerd dan en fijn dat je het wel met ons wilt delen❤️
...
Sorry iets te snel op enter gedrukt.
Jammer dat je hetzelfde hebt meegemaakt. Uiteraard wil ik jou ook veel geruststelling wensen en een hele fijne zwangerschap. Hopelijk zal de extra echo meer kracht geven
één jaar geleden
Reactie op Juliavh
Zijn er mensen die een vroege pret echo overwegen?
Ja ik, heb het zelfs twee keer al gehad(afgelopen week en keertje rond zes weken). Ben vandaag 9.2 weken en ben 1 feb uitgerekend.
Ik heb hiervoor drie miskramen gehad, nog geen kindje. Is mijn eerste zwangerschap waarbij ik zoveel weken zwangerschap “gehaald” heb. Ik merk dat ik sinds afgelopen week net iets meer rust heb en alweer twee weken zonder echo zou kunnen☺️
één jaar geleden
Reactie op Marty92
3 dames die dus gelijk opkopen en zelfde dag echo hebben, hoelaat hebben ju ...
Ik ook de 17e! 13.30 uur. Wat toevallig zeg zoveel de 2e echo op 17-7 😃
Ik heb nog wel ander vervelend nieuws: afgelopen week de een trombosearm ontdekt. Ik ben gevoelig voor trombose en de zwangerschap is toch wel een trigger 🤕 ik heb voor conceptie en toen ik een positieve zwangerschapstest wel gevraagd of ik al bloedverdunners moest nemen maar bleek nodig met 12 weken/onduidelijk/ nog willen opzoeken/onderzoeken maar nu met 8,5 week trombose. De prikjes bloedverdunners moet ik nu sowieso tot (na) de bevalling nog zetten. In m’n buik maar straks als het niet meer kan in m’n bovenbeen. Domper op de zwangerschap maar hopelijk is de pijnlijke arm snel over.
één jaar geleden
Reactie op Jillos
Ik ook de 17e! 13.30 uur. Wat toevallig zeg zoveel de 2e echo op 17-7 😃
I ...
Oh dat is zeker geen leuk nieuws, hoop voor ej dat dat snel word opgepakt en je er snel geen last meer van hebt.
Idd veel op de 17e van juli een afspraak, dat worden weer veel berichtjes hier die dag haha
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Voorzichtig gefeliciteerd dan en fijn dat je het wel met ons wilt delen❤️
...
Hey @Marty92 en @Yellow010,
Ik heb dezelfde ervaring als jullie.
Ook een zwangerschap die is geëindigd in een miskraam en nu opnieuw zwanger en inderdaad, met momenten erg angstig en onzeker, hoe hard ik ook mijn best doe om het niet te zijn.
Gisteren had ik bijvoorbeeld een dag met wat minder kwaaltjes en dan denk ik meteen dat het mis is/gaat. Dat gevoel kan ik dan lastig van me afzetten, terwijl ik rationeel echt wel weet dat het niets zegt.
Ik heb mijn onzekerheden vorige week besproken met mijn verloskundige tijdens de intake. Zij heeft een extra vitaliteitsecho ingepland. Mogelijk kunnen jullie daar ook om vragen. Ik vind het in ieder geval een fijn idee (en ok, rete spannend tegelijk 🙈)
één jaar geleden
9+6 ❤️ na twee missed abortions en een vroeg geboorte, vierde zwangerschap en hopelijk de eerste die in onze armen mag komen.
Vind het zo onwijs spannend.. mijn lichaam geeft wel rust af.. mijn hoofd wat anders.
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Prachtig om te zien ❤️❤️ heb je nog veel klachten?
Je bedoelt symptomen?
Ik ben wat misselijk over de gehele dag.. vooral als ik wat heb gegeten. Ben wat meer vermoeid dan normaal, gezwollen borsten. Allemaal niet extreem maar aanwezig haha!
Merk dat je lichaam het ondertussen wel “kent” en er wat beter mee om kan gaan ofzo.
Heb het vooral emotioneel wat zwaarder. Snel overprikkeld ect. Vind het lastig om de zwangerschap te omarmen.
één jaar geleden
Ik sluit hier ook even aan aangezien mijn datum is opgeschoven naar begin februari van 31/1 … officiële termijnecho komt nog, maar voor nu sta ik op 2/2/24 maar ivm geplande keizersnede zal deze vermoedelijk in januari toch komen. 😂
één jaar geleden
Gisteren 9+3 derde echo alweer. Wat fijn dat het extra kan! Perfect qua grote, hartje op goeie snelheid, geen zorgen meer!
Voor nu over 2 weken termijnecho (21e) 🤎
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Prachtig! Heb je nog veel klachten of valt mee
Misselijk met vlagen over de hele dag. En met slapen verneem ik mijn borsten nog (was veel erger ook overdag)
Door mijn werk (kinderopvang) wel snel moe/lui en niet alles mee kunnen krijgen en onthouden. Maar dat hoort er bij.