1201 Reacties
één jaar geleden
Ik ben gezet naar 2-2! Heb helaas een bloeding gehad en ze hebben met mijn termijn echo een hematoom gevonden.
Opzich kan het geen kwaad en vaak lost dit van zelf op. Alleen ben ik in februari dit jaar ons zoontje verloren met 15 weken door een extra vruchtzak. Veel bloedingen gehad en uiteindelijk weeën wat het kindje niet heeft overleefd.
Dit is dus weer een onwijze trigger voor mij en hebben nu besloten dat ik rust neem tot 12 weken en progesteron gebruik.
Heb woensdag weer een echo met 11+5.. hopelijk is de hematoom kleiner geworden.
Verder was de kleine idd suuuper actief telkens op de echo haha. Zwaaien, koprollen. Leuk om te zien hè!
één jaar geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ik ben gezet naar 2-2! Heb helaas een bloeding gehad en ze hebben met mijn ...
Ik had ook een hematoom en deze is van zelf opgelost. Ik nam ook platte rust en progesteron.
Het blijft natuurlijk zwaar nieuws en al helemaal omdat je al zo een tegenslag hebt gehad. Ik hoop dat het hematoom volgende week kleiner is geworden of misschien zelfs al is weggetrokken 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
één jaar geleden
Reactie op MaritDPL
Ik had ook een hematoom en deze is van zelf opgelost. Ik nam ook platte rus ...
Wat een Super fijn bericht! Hoelang heeft het geduurd? Merk idd dat die platte rust wel echt werkt, ondanks dat ze in Nederland hier niet zo happerig op zijn.
Het was idd nu echt door mijn voorgeschiedenis dat dit nu de beste optie is.
Ik hoop het ook morgen verbetering te zien!
één jaar geleden
Reactie op Doorenroosje4
Wat een Super fijn bericht! Hoelang heeft het geduurd? Merk idd dat die pla ...
Op 5 weken had ik een lichte vloeding en werd er een vermoeden van hematoom vastgesteld. Een week nadien werd het inderdaad als hematoom geplaatst en twee weken nadien was het al weg. Het was 2 op 2 groot bij mij.
één jaar geleden
Reactie op MaritDPL
Op 5 weken had ik een lichte vloeding en werd er een vermoeden van hematoom ...
Heel vroeg idd dus ook al! Hier pas met 10 weken ineens plots. Mogelijk door de placenta.
Ja mijne was idd ook zoiets!
één jaar geleden
Reactie op Mmam89
Vanochtend termijn echo gehad, ik ben 4 dagen vooruit gezet naar 31 januari ...
Haha ik van 31 januari naar 1 februari gezet 😂
één jaar geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ik ben gezet naar 2-2! Heb helaas een bloeding gehad en ze hebben met mijn ...
Succes met de echo vandaag!
één jaar geleden
Afgelopen maandag al de termijn echo gehad en die was goed, ben uitgerekend op 5-2-24 maar heb er vandaag 1 extra omdat een werknemer ingewerkt moet worden dus ben ik proef konijn haha i dont mind. We nemen mijn oma ook mee die word 90 en wil graag mocht ze de bevallig niet meer mee maken dat ze dit wel meemaakt want dit is natuurlijk voor haar ook hartstikke nieuw. Heb om 10u de afspraak gaan we babbie weer zien 🥰🥰
één jaar geleden
Kleine drukte maker zat alleen maar rond te spartelen, te draaien, zwaaien😂
De hematoom was door de baby naar de zijkant geduwd en was met 1cm gekrompen dus heel fijn. Ben al een stuk meer gerustgesteld. Vlgs week nog een controle en die week erop alweer de 13 weken echo.
Vandaag ook bloed geprikt voor alle checks en de nipt!