1201 Reacties
één jaar geleden
Gisteren de termijnecho gehad en ben nu 11.2 weken, ben 5 februari uitgerekend🥰. Nu wachten tot de NIPT uitslag er is, zooo spannend! Zijn er meer mensen hier die bij het Erasmus MC zitten? Hoe lang hebben jullie gewacht op de nipt (zonder nevenbevindingen)? Succes allemaal en geniet van de mooie tijd!
één jaar geleden
Reactie op Pip28
Gisteren de termijnecho gehad en ben nu 11.2 weken, ben 5 februari uitgerek ...
Hoi,
Ik zit niet bij het Erasmus (Regio Voorne aan Zee)
Maar ik had binnen de week de uitslag. Het ligt een beetje aan de lichting. Maar je krijgt hem sws binnen 2 weken!
Ik heb wel met nevenbevinding gehad.
één jaar geleden
Reactie op Ammvz
20 weken echo of heb je eerder?
Kheb zelf namelijk pas bij 20 weken, vind z ...
Eerder, morgen afspraak bij de verloskundige (intake). Ik heb nog wat vragen of de nipt en 13 weken echo. Wat is het verschil met de 20 weken echo? Daarvan hangt of of we dit doen. Daarna nog een pretecho voor de kinderen leuk en voor ons om te kijken wat het wordt 🩷🩵
De 20 weken echo doen we wel. Hebben we ook bij de andere zwangerschappen gedaan.
één jaar geleden
Reactie op Doorenroosje4
Kleine drukte maker zat alleen maar rond te spartelen, te draaien, zwaaien� ...
Dat klinkt goed! Fijn dat je zo'n goede echo had!
één jaar geleden
Reactie op Ingiee99
Vanavond de termijnecho op de planning en ben opnieuw zo ontzettend zenuwac ...
Net terug van een goede termijnecho. Hoorden het hartje gelijk mooi kloppen. Na het meten ging de kleine ineens actief bewegen. Zo leuk! Wel 3 dagen teruggezet. Uitgerekende datum is nu 6 februari. 🧡
één jaar geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ik ben gezet naar 2-2! Heb helaas een bloeding gehad en ze hebben met mijn ...
Heftig zeg! Snap helemaal dat dit een moeilijke periode is. Ik ben in januari ook mijn zoontje verloren na 5 maanden. Daar vonden ze bij 14 een afwijking die uiteindelijk zo ernstig was dat hij het niet kon overleven. Voor mij is nu ook extra spannend.. pas als ik een goede 13 weken echo en nipt heb ben ik een beetje gerust gesteld.. eerste weken gingen allemaal goed naar nu komt toch de spanning op
één jaar geleden
Reactie op Yvms123
Heftig zeg! Snap helemaal dat dit een moeilijke periode is. Ik ben in janua ...
Ja volkomen logisch! Eerder kan je ook gewoon niet genieten. Hoop dat je die snel hebt? De 13 weken echo?
Hoop vooral bij mezelf dat die hematoom snel weg is. Ons zoontje was helemaal gezond maar mijn lichaam besloot gewoon anders 😔
één jaar geleden
Reactie op Doorenroosje4
Ja volkomen logisch! Eerder kan je ook gewoon niet genieten. Hoop dat je di ...
1 augustus heb ik de 13 weken echo. Nog even spannend dus 🤞. Hoop ook voor je dat de hematoom snel weg gaat en dat je dan weer vertrouwen kunt hebben dat het goed komt ❤️. We got this!
één jaar geleden
Reactie op Yvms123
1 augustus heb ik de 13 weken echo. Nog even spannend dus 🤞. Hoop ook voor ...
Wij hebben hem ook 1 augustus haha! Toevallig! Yes we got this. Op naar een goede ervaring🍀
één jaar geleden
Reactie op YTPB
Eerder, morgen afspraak bij de verloskundige (intake). Ik heb nog wat vrage ...
O spannend zeg leuk dat je de kleine dan jog ziet met 13 weken echo, wij doen het zelf niet dus krijgen we ook geen echo.
Met 13 weken echo kijken ze niet of het jongen of meisje is volgens mij
Met 20 weken echo wel, en zie je duidelijker wat er evt voor afwijkingen aanwezig zijn maar heb je korter de beslissing om de zwangerschap af te laten breken en bij de 13 weken echo heb je meer bedenk tijd.
Stond in boekje wat we meekregen bij de 7 weken echo.
Suc6👍
Pretecho is ook bedoel dat je het geslacht dan ziet? Of meer het kindje?
één jaar geleden
Reactie op Ammvz
O spannend zeg leuk dat je de kleine dan jog ziet met 13 weken echo, wij do ...
Bij de 13 weken echo kan je het nog niet zien of het een jongen of meisje is. Daarom een pretecho ik denk rond 16/17 weken. Zien wij hopelijk wat het wordt en voor de kinderen ook leuk om te zien. Bij de 13 en 20 weken echo mag je geen kinderen mee nemen. Dat is niet erg. Hebben we mooi een echo extra 😄
Dus eigenlijk zijn de 13 weken echo en de 20 weken echo hetzelfde?
De 13 weken echo is nieuw voor ons. Die was er 6 jaar geleden nog niet.