1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Mar987
Ook 🫤...
Ja ik dacht eerst ff die eerste 12 weken afwachten of het allema ...
Ze moeten eigenlijk gewoon kijken naar de mensen die niet werken dar die geen recht hebben op toeslag voor opvang of geen recht hebben op, opvang, zij hadden nu bijvoorbeeld ook plekken bezet voor de werkende persoon..
één jaar geleden
Hi ik ben Vien 25 jaar oud en nu 12 weken zwanger van mijn eerste kindje. De vader is niet in beeld, ik ben een bewust alleenstaande mama.
Al staat de deur wel altijd open voor hem!
Ik heb een fijne woning in Amsterdam en een leuke baan. Het kindje is meer dan gewenst.
Uitgerekende datum: 04 februari 2024.
De eerste weken vond ik heel zwaar, maar nu voel ik mij topfit en kan ik eindelijk weer sporten. En heeeel veel eten ;).
één jaar geleden
Reactie op Annickd
Wij hebben het ook direct na de termijnecho geregeld en wij zijn helaas ook ...
Ik heb direct gebeld nadat ik zwanger was en heb 4 dagen kunnen bemachtigen en ook nog mijn voorkeur. Ik had net afscheid genomen van ze toen mijn zoontje 4 werd dus voelde prima om direct in te schrijven terwijl de ouders het nog niet wisten. Was een vertrouwde plek voor ons en ze wisten ook van onze eerdere miskraam
één jaar geleden
Reactie op Mrts85
Hebben jullie ook de kinderopvang en kraamzorg alle geregeld?! Ik vind het ...
Haha ja, de eerste die ik dus heb gemaild de dag van de positieve test is de kinderopvang. Na mijn man waren zij de eerste 😂 ik heb geen opa’s en oma’s in de buurt en opvang is echt essentieel voor ons. Kon het altijd annuleren als het mis zou gaan
één jaar geleden
Ik moet volgende week woensdag bloedprikken voor de nipt test, en 8 aug 13 weken echo, daarna lekker op vakantie verwacht ik! En hopen dat die uitslagen goed zijn🍀
één jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben vandaag 12 weken precies en 7 februari uitgerekend. Maandag een goede nipttest uitslag gehad en na een lange weg vanaf 2016 zwanger van ons eerste wonder! 11 augustus 13 weken echo en 24 augustus geslachtsecho!!!! Hoe gaat t met iedereen?!
één jaar geleden
Reactie op MamaVanPleun
Hoi allemaal, ik ben vandaag 12 weken precies en 7 februari uitgerekend. Ma ...
Hallo, wat een fijn nieuws allemaal, hier 5 feb uitgerekend, afgelopen maandag ook positieve nipt uitslag gehad en heb 8 aug 13 weken echo😁hier gaat het wel goed, snel verzuurd, eten valt soms nog zwaar, gevoelige borsten en tepels en een infasie aan puistjes op kin, kaak en wangen 🤣maar verder mag ik niet klagen hoe gaat het met jouw kwaaltjes
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Hallo, wat een fijn nieuws allemaal, hier 5 feb uitgerekend, afgelopen maan ...
Owh wat goed! Gefeliciteerd ook!!! Hier geen pijnlijke borsten oid...ben met icsi zwanger geraakt en ik zat in de wachtweken alleen maar te voelen en te voelen, ik denk ja dit wordt m niet want ik voel niks hahaha. Wel heel misselijk geweest afgelopen weken, maar nu gelukkig niet meer. Ben wel heeeeel moe einde vd middag einde dag ( en kan heeeel slecht uit bed in de ochtend ) maar mag echt zo niet klagen!!!
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Dat klinkt idd ook goed. Zie je ook al wat? Ik heb namelijk pds dus heb va ...
Nou ik ben niet super dun van mezelf🤣 dus nu zie je wel echt een bollere buik, maargoed ik draag m nu al met trots!
één jaar geleden
7 feb 🙋🏼♀️ vrijdag een goede nipt uitslag gekregen. 10 augustus 13 weken echo. Spannend allemaal! Mijn buik staat vooral bol van mijn darmen die de hele tijd te keer gaan 😅
één jaar geleden
Ik heb woensdag de 13 weken echo! Ben best gespannen daarvoor, ondanks dat ik al 4 echo’s heb gehad waarop alles goed was tot zover. Ik merk nu dat mij buik ineens anders voelt, herkent iemand dit? Lijkt wel minder opgezet ofzo….wel wat meer krampjes en steekjes maar dat zou bandenpijn kunnen zijn. Het is toch jammer dat je door je voorgeschiedenis minder echt kunt genieten….hopelijk komt dit nog!❤️
één jaar geleden
Reactie op Lisse84
Ik heb woensdag de 13 weken echo! Ben best gespannen daarvoor, ondanks dat ...
Ik ben ook altijd gespannen hoor als ik echo of controle hebt ben nu ook 13 weken en na een echo geniet ik vooral en op de dag dat ik verloskundige zit ik gespannen en als ik hartje zie of hoor dan ben ik weer opgelucht en dan kan ik weer genieten tot de dag van verloskundige afspraak