1201 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Kenny1994
Wij hebben vandaag de uitslag van nipt test gekregen alles was goed . En we ...
Ahh wat fijn zeg! Bij ons was de uitslag van NIPT ook goed. Als ik terug ben van vakantie gelijk de 13 weken echo... Ben benieuwd. Ik heb heel veel last van misselijkheid gehad en nog steeds kan ik nog niet alles eten. Maar voel me wel al iets beter. Dus lichte hoop dat het inderdaad nu vanaf 13e week de betere kant op gaat.
Hoe weet jij het geslacht van de baby al? :d
één jaar geleden
Reactie op Lisse84
Ik heb woensdag de 13 weken echo! Ben best gespannen daarvoor, ondanks dat ...
Ja ik herken dit wel ja. Maar volgens mij is dit de tijd dat de baarmoeder meer naar boven verplaatst dus dat kan best wel dat het anders voelt denk ik? En dat opgezette had ik ook echt heel erg, vooral in de avond leek het soms zelfs of ik dan zwanger was van een 2ling xD maar dat zijn blijkbaar dus je darmen haha is nu ook iets beter geworden bij mij :)
één jaar geleden
Reactie op liz30
Oh ik ook 5 augustus! En sinds gisteren ook opeens wat puistjes haha. Ik he ...
Dat is zeker leuk, ben wel Super onzeker weer aan het worden, 1,5 week geleden goeie echo gehad maar zit echt zo van kom maar door wil me kindje weer zien of het nog leeft en goed groeit enzo.... Zie je bij jou al wat qua lichaam? Ik heb namelijk pds dus altijd al last van opgeblazen buik dus ben er ook al zie ik wel veranderingen nog niet helemaal zeker van 't buikje of 't de darmen zijn of echt baby belly🤣
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Dat is zeker leuk, ben wel Super onzeker weer aan het worden, 1,5 week gele ...
Ja haha nou voorheen had ik echt een onwijs opgeblazen buik en vooral in de avond leek het alsof ik een ballon ingeslikt had xD maar nu word dat gevoel iets minder en heb wel degelijk een buikje! Door misselijkheid bijna niks kunnen eten afgelopen weken dus weet zeker dat het van de zwangerschap is :) En na het eten wel inderdaad soms iets meer te zien dan bv in de ochtend. Maar ik kan er zeker niet meer omheen dat ik toch echt begin te groeien.
Mijn borsten ook trouwens, heb nieuwe bikini s moeten kopen voor de vakantie want paste niks meer xD ook nieuwe bh's
één jaar geleden
Reactie op liz30
Ahh wat fijn zeg! Bij ons was de uitslag van NIPT ook goed. Als ik terug be ...
We zijn van België en daar vragen ze het of je het via de nipt wilt weten welke geslacht het wordt . En hier heeft men vriendin al bijna 13 weken bijna niks van last gehad soms wa misselijk en van sommige dingen heeft ze een afkeer ma Ze is wel heel moe en soms maagzuur en stemwisselingen ma voor de rest heeft ze niet echt veel last gehad . Susces met de echo wij hebben de 22ste de 16 weken echo . We hebben maandag de 12 weken echo gehad en daar was ook alles goed
één jaar geleden
Reactie op Kenny1994
We zijn van België en daar vragen ze het of je het via de nipt wilt weten w ...
Herkenbaar, zelf ook weinig klachten gehad vergelijkbaar met je vriendin denk ik! Ben benieuwd wat jullie dan krijgen, of het nog kwaal gerelateerd is :)
één jaar geleden
Hier ook maandag 7 de 13 weken echo. Ben dan 14+1. Dan is het alweer 4 weken geleden dat ik een echo heb gehad, dus kijk er wel weer echt naar uit😍
Wel al gelukkig een goede nipt uitslag (zonder nevenbevindingen) en vandaag een box op de kop getikt voor een prikkie op marktplaats. Was er nog niet heel erg mee bezig maar deze was precies wat wij zochten en dichtbij. Dus toch maar gescoord💪 Was voor mijn dochter onze eerste keer op pad voor de baby. Wel leuk dat het steeds meer begint te leven hier met elkaar🥰
Voor de rest veel meer last van mijn migraine. Dat is wel ff minder en een domper. Hopelijk is het even een korte tijdelijk piek🤞
één jaar geleden
Reactie op Mar987
Hier ook maandag 7 de 13 weken echo. Ben dan 14+1. Dan is het alweer 4 weke ...
Oh spannend! Fijn dat de NIPT goed was! Oh dus het is je 2e? Wat vond je dochter ervan samen op pad te gaan ? 🥰 beseft ze het een beetje?
Ahhhh arme jij! Ik heb 2 weken terug migraine aanval gehad. Dat was echt heel heftig en bijna naar ziekenhuis voor uitdroging 🙈😅 Ik heb normaal hele goede medicatie, maar helaas mocht ik dat allemaal niet gebruiken. Combinatie van misselijkheid en migraine maakte het ff extra heftig. Pfff wat balen dat je daar nu veel last van hebt zeg! Hopelijk word dat snel minder 🍀🙏
één jaar geleden
Reactie op Kenny1994
We krijgen een meisje
Oeh leuk! Gefeliciteerd 🎉🤰🏼
één jaar geleden
Reactie op Keltjuh97
Vandaag 13 weekjes. Donderdag de 13 weken echo ben dan 13+4. Maar ondanks 2 ...
Herkenbaar! Wij moeten as woensdag nipt prikken, en hebben volgende week 13 weken echo, merk wel nu wij die uitslagen en echo nog niet gehad hebben dat me wel spanning blijft geven! Maar zo denk ik iedere x wel weer na deze echo iets meer rust, maar blijft weer spanning krijgen zodra het weer vlakbij komt.
één jaar geleden
Reactie op femkesth (Moderator)
Herkenbaar! Wij moeten as woensdag nipt prikken, en hebben volgende week 13 ...
Jaa het is elke keer weer spannend heb afgelopen week een goeie uitslag gehad van de nipt test dat stelt me ook gerust. En heb wel echt pijn en krampen in mijn buik dus het groeit wel dat stelt me wel gerust