1201 Reacties
één jaar geleden
Hai ik ben 5+6 met alle klachten die erbij horen 😂 moeilijk vind ik wel dat ik al enige tijd met burn out klachten loop en werken gewoon niet echt meer ging laatst maanden , wel door gedaan uiteraard maar sinds vorige week ziek gemeld. Nu is thuis zitten ook echt een drama en voel me nog veel slechter. Vind het zo lastig wat moet ik nu moet doen wil mezelf niet nog meer overbelasten maar wil ook njet verder in een negatieve spiraal komen nu ik zeeen van tijd heb om na te denken. Ben al ingeschreven voor hulp hiervoor gelukkig hoor!
één jaar geleden
Reactie op meowie
Oh nee :( en het is wel echt een miskraam denk je? Hoeveel weken ben je?
Heb de verloskundige gesproken, ze kunnen geen echo doen om het vast te stellen omdat het echt te vroeg is (5+4 weken). Ze zegt dat ik me moet voorbereiden op een miskraam. Heb eerder een miskraam gehad en het voelt inderdaad wel echt zo. Verder blijft het gewoon afwachten.
één jaar geleden
Hoi allemaal, als het goed is 2 februari uitgerekend. Moet de eerste echo nog krijgen. Eerste zwangerschap dus super spannend! Meer mensen last van slapeloosheid ? Tips?
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Ik ben 7 februari (als mijn lief jarig is) uitgerekend! Volgens deze app da ...
Die tips wil ook ook wel! Ben ook zo'n zenuwpees. Verschrikkelijk!. Doe nu elke dag een meditatie. Wie weet gaat dat wat helpen.
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ohja dat heb ik ook gehad. Ik voel helaas niks meer, ook niet bij bewegen o ...
Zou toch fijn zijn om wat geruststellende krampjes te hebben 😔 maar het zegt natuurlijk niks! Hoe lastig dat ook is. Kan je een beetje afleiding vinden tot aan de eerste echo?
één jaar geleden
5.4 vandaag. Als het goed is en de berekening klopt ben ik op 4 februari uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het zo spannend allemaal. Last van mn borsten, vermoeidheid, maagzuur en winderigheid. gelukkig nog niet misselijk.
Ik heb het mn moeder al verteld want zij is zo ongeveer mijn beste vriendin en wil gewoon heel graag dat zij het weet. Ze gaf aan dat zij bij haar zwangerschappen ook nooit echt misselijk was maar vooral erg moe. Zijn dit soort dingen erfelijk?
één jaar geleden
Reactie op 11223
Zou toch fijn zijn om wat geruststellende krampjes te hebben 😔 maar het ze ...
Ja voelde ik maar even wat krampjes haha. Gelukkig heb ik nog wel gevoelige borsten en gisteravond een test gedaan en die knalde echt. Al zegt dat ook niet alles natuurlijk. Ik heb een praktijk gevonden waar je op eigen verzoek voor 40 euro een echo kan laten maken. Ik heb nu voor a.s. maandag een afspraak!
één jaar geleden
Reactie op Kooz1993
Ik heb wat licht bloedverlies :(
Nee ik lees ook veel over dat een beetje en licht helemaal normaal is!! Ah ik hoop echt dat alles goed is probeer je niet druk te maken. Maar snap je wel volkomen ❤️🙏🏼we hopen allemaal met je mee