1087 Reacties
één jaar geleden
Goedemorgen dames! Hier straks eerste Vaderdag voor mijn vriend! Met kleine baby Leah. Ze heeft een knutselwerkje gemaakt op kdv en ik heb een meeneem koffiemok laten bedrukken 🤗.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
één jaar geleden
Reactie op meroeti
Hebben jullie al een datum voor de eerste echo?
27 juni ga ik voor de eerste echo… spannend! En jij?
één jaar geleden
Reactie op Veer94
15 februari dus uitgerekend en en mijn eerste echo pas 20 juli, bij 10 weke ...
Ik op 16 februari en ook pas 21 juli de eerste echo.
Vroege wakker zijn is misschien ter voorbereiding op wat komen gaat haha.
Gelukkig geen last van
één jaar geleden
Reactie op Annee15
Hoe gaan jullie om met kwaaltjes en je werk?
Doorbijten 🤪
één jaar geleden
Reactie op Veer94
15 februari dus uitgerekend en en mijn eerste echo pas 20 juli, bij 10 weke ...
Ik heb vroege echo met 6+6 in ziekenhuis ivm traject. Maar bij verloskundige met 8+4. Ze wilde met 8w, maar dan ben ik op vakantie dus is iets verschoven. Maar 10w is volgens mij best laat. Tenminste bij de vk praktijken dat ik na vraag heb gedaan is 8w normaal🤷🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
10 weken is heel normaal voor de eerste echo. Vind dat nog veel hier vroeg ...
Misschien dat t dan aan de regio ligt dat daar verschil in zit🤷🏼♀️🤔. Maar ik ben er blij mee dat ik bij vk niet tot 10 hoef te wachten. Ik mag kort op elkaar naar mijn kleintje kijken😅. Dat was ook 1 van de voordelen dat ik vorige keer medisch werd. Lekker veel spieken bij de baby🥰
één jaar geleden
Hey allemaal! Beetje eng om hier wat te posten (gekke gedachte dat iemand mij zou herkennen terwijl mijn omgeving van niks weet haha). Volgens eigen berekening 19 feb uitgerekend van ons eerste kindje!!
Lekker genant… na 1,5 week veel last van mijn borsten en een duidelijke verdikking die voelbaar was toch maar langs de ha…. Kreeg een verwijzing naar het zkh voor een mammografie….. niks op te zien maar nu een paar dagen verder snap ik wel waar alles vandaan kwam….. ooooops!!!!
Verder inderdaad last van een opgezette buik, maar ben niet de enigste als ik jullie zo hoor hihi. Gezellig om zo contact te houden!
één jaar geleden
Reactie op AdrianaElisa
27 juni ga ik voor de eerste echo… spannend! En jij?
Leuk! Ik ook 27 juni echo. Ben zoo benieuwd
één jaar geleden
Reactie op bouwmans3
Same here. 4 weken ben ik pas. En ik kn ook slecht poepen. Ik eet veel veze ...
Oww wauw, mooie buik zo he! Fijn dat het bij jou helpt
één jaar geleden
Hi all!
Een week geleden positief getest - 15 feb uitgerekend. Mega spannend allemaal want is ons eerste kindje. Niet gepland maar wel heel erg gewenst. Ik heb aanstaande woensdag 21 juni eerste gesprek bij de verloskundige en hoop rond 8 weken een eerste echo te mogen maken :)
Ps. Gezellig dit!