1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Eknein92

Hey allemaal! Beetje eng om hier wat te posten (gekke gedachte dat iemand m ...
Haha zo herkenbaar ! Maar vaak mensen die hier op het forum zitten willen zelf ook privé blijven dus dat stelt mij altijd wel gerust. Oeps, wel een heel grappig verhaal achteraf om te vertellen 🤣! Bij mijn vorige zwangerschap (3 weken na een miskraam dus totaal niet op gerekend) ging ik naar de huisarts met mn urine omdat ik zovaak moest plassen en ik een beetje buikpijn had. Huisarts zei dat de urine schoon was maar genoeg moest blijven drinken (dus ik nog vaker plassen). Later in de week voelde ik me ook echt opgeblazen dus nog een x urine opgevangen “voor de grap” een test erin gedaan en bleek ik weer zwanger te zijn 😂!

één jaar geleden

Reactie op FemkeO52

Oh wat leuk! Gefeliciteerd ❤️🍀 Hier precies op dezelfde dag uitgerekend en ...
Ooh das toevallig! Ja leuk, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Goedemorgen dames! Hier straks eerste Vaderdag voor mijn vriend! Met kleine ...
Wat leuk, zo'n eerste vaderdag met een zelfgemaakt knutselwerkje! Ik heb mijn partner een boek van Kluun gegeven "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en mijn eigen vader zei als grap dat hij een kei wilde zoals vroeger dus die heb ik gemaakt met de tekst "je bent een kei van een (o)pa, binnenkort ook die van mij". Hij moest eerst heel hard lachen toen hij de kei zag en daarna huilen toen hij besefte dat ik zwanger was! Heel speciaal en zo blij dat mijn zus het heeft gefilmd. Heb de reactie al een paar x terug gekeken 🥰

één jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Misschien dat t dan aan de regio ligt dat daar verschil in zit🤷🏼‍♀️🤔. Ma ...
Misschien is dat het ja🤷🏼‍♀️ ik kreeg vorige zwangerschap groeiechos helemaal niet erg die extra echos🥰

één jaar geleden

Reactie op Mommy-to-be90

Wat leuk, zo'n eerste vaderdag met een zelfgemaakt knutselwerkje! Ik heb ...
Ah zo leuk 🥰🥰

één jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en sinds gister wat minder last van de ‘kwaaltjes’ die ik had. Minder gespannen borsten en ook geen steekjes en geborrel in onderbuik meer. Op zich natuurlijk heerlijk dat ik geen kwaaltjes heb maar je gaat toch beetje twijfelen. Maar volgende week woensdag eerste echo dus ik wacht rustig af :-) Hebben jullie al last van kwaaltjes? Of is het ook nog wel rustig?

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en sinds gister wat minder last van de ...
Ik ben ook 5+3 en heb ook minder kwaaltjes … zit ook in die onzekerheid hopelijk heb je een goede echo woensdag ik ben volgende week donderdag aan de beurt

één jaar geleden

Hoi dames Ik ben ook op 16 februari uitgerekend. Dit us voor mij mijn derde kindje, voor mijn partner is het zijn eerste. Ik heb uit mijn vorig huwelijk een dochter van 12 en een zoon van 7. Bij ons was dit kindje absoluut niet vanzelfsprekend. Na een ivf/icsi behandeling ivm met slechte zaadkwaliteit van mijn partner, weed ik bij de tweede cryo terugplaatsing eindelijk zwanger

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Ik ben nu ook 5 weken en 3 dagen en ik kan sinds gisteravond eindelijk weer normaal poepen! Wat een opluchting. Opgeblazen gevoel is er nog wel maar ik kan tenminste weer normaal naar de wc toe. En verder voel ik mij niet misselijk meer.

één jaar geleden

Reactie op Roos0207

Haha zo herkenbaar ! Maar vaak mensen die hier op het forum zitten willen z ...
Jaaaaa dat is ook zo haha! Ohh ook zo’n huisarts verhaal haha🤣🤣. Eerste echo ook al gepland? Die van mij staat op 5 juli. Kan niet wachten🥰

één jaar geleden

19 februari ik mag ook eindelijk mee doen na 5 jaar 🥳🥳🥳

één jaar geleden

Reactie op Eknein92

Jaaaaa dat is ook zo haha! Ohh ook zo’n huisarts verhaal haha🤣🤣. Eerste ...
Mijne ook 5 juli! 🥳

één jaar geleden

Reactie op Maxime1995

Hier ook de 19de! 😊🙏

één jaar geleden

Reactie op Maxime1995

Wauw wat moet dat spannend zijn! Gefeliciteerd iig 🙌🙌

één jaar geleden

Reactie op Maxime1995

Gefeliciteerd 🎉❤️

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Dit heb ik ook precies! Zo spannends

één jaar geleden

Reactie op Eknein92

Jaaaaa dat is ook zo haha! Ohh ook zo’n huisarts verhaal haha🤣🤣. Eerste ...
Hahah te leuk toch die verhalen! Oh spannend is dat hè, wij hebben hem 7 juli gepland staan. Ben ontzettend benieuwd naar hoever ik ben, deze zwangerschap is nml niet gepland (wel heel erg gewenst!) ivm dat ik 8 maand geleden ben bevallen😊

één jaar geleden

Wachten jullie met vertellen (aan bijv de naaste familieleden zoals ouders) tot de eerste echo? Of al daarvoor?

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Wachten jullie met vertellen (aan bijv de naaste familieleden zoals ouders) ...
Wij wachten tot de eerste echo! Vorige keer verteld met 5 weken (ivm dat we op vakantie gingen met de hele familie) en dat werd een miskraam helaas. Ik zou voor jezelf nagaan of je het sowieso zou vertellen als het een miskraam zou zijn! En los daarvan. Als je het fijn vindt om te vertellen moet je dat gewoon doen, daar is niks raar of te vroeg in.

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Wachten jullie met vertellen (aan bijv de naaste familieleden zoals ouders) ...
Wij wachten ook de eerste echo af!