1087 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het de eerste twee keer net voor of net na de eerste echo verteld (ouders gingen toen ineens op vakantie net voor de echo). Dit keer aan onze ouders met 4 weken al verteld, omdat het voor ons nog heel dubbel is om weer zwanger te zijn (na een stilgeboorte)

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Wachten jullie met vertellen (aan bijv de naaste familieleden zoals ouders) ...
Ik hoop dat ik kan wachten tot 14 weken (ongeveer). Dan is de oudste jarig en dat willen we toch vieren met iedereen die dicht bij ons staat.

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

We gaan het deze week aan ouders/broers/zussen vertellen :)

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Wij gaan wachten tot de echo. Wel veel moeite mee na een miskraam hiervoor maar vinden het leuker om te vertellen met al iets tastbaars. Gaan straks 2 weken op vakantie en daarna meteen de echo. Dan ben ik 8 weken en gaan we het vertellen

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Wij wachten in ieder geval tot na de eerste echo. Bij mijn eerste zwangerschap hadden we het eerder verteld en dat werd een miskraam. Ik vond het veel vervelender om de mensen die van de zwangerschap wisten te vertellen over de miskraam dan de mensen die niet wisten dat ik zwanger was. Heb ook net zoveel steun gehad aan mensen die er niks vanaf wisten. En we vinden het ook leuk om al gelijk een echo foto te kunnen laten zien!

één jaar geleden

Reactie op Isgami

Hier ook de 19de! 😊🙏
Wat spannend wanneer krijg jij je eerste echo 🥰

één jaar geleden

Wauw wat moet dat spannend zijn! Gefeliciteerd iig 🙌🙌
Jaa is het zeker ik zat in m’n rust pauze van IVF en dan ineens gebeurd het spontaan 🫣

één jaar geleden

Ik sluit mij graag bij de groep aan. 5 weken zwanger en rond 20 februari uitgerekend, dit is mijn tweede zwangerschap de vorige was een MA met medisch opgewekte MK. Probeer zoveel mogelijk te genieten en positief te zijn, maar de angst schuilt in een klein hoekje in m’n hoofd. Qua symptomen heb ik mazzel met alleen moe, soms wat duizelig, lichte krampen en opgeblazen gevoel.

één jaar geleden

Ik wilde dit toch nog even zien. Vandaag 5 weken zwanger

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ik wilde dit toch nog even zien. Vandaag 5 weken zwanger
Haha ik had dit vanochtend ook nog gedaan🤩

één jaar geleden

Aahh zo spannend! Ik heb 13 juli de eerste echo bij 8 weken! Zijn er mensen die hun eerste echo al hebben gehad? En hoe vonden jullie de eerste echo van je eerste kindje? 👶🏼💛

één jaar geleden

Reactie op Maxime1995

Wat spannend wanneer krijg jij je eerste echo 🥰
Op 10 juli staat die gepland! En jij? Super bijzonder allemaal 🥰

één jaar geleden

Zijn er hier ook mensen die af en toe vergeten dat ze zwanger zijn? 😳 Ik heb af en toe wel een klein krampje en af en toe wat bruine afscheiding/bloedverlies maar dat is allemaal zo licht en weinig.. echt afkloppen hoor, maar ik denk soms echt dat ik straks bij de echo niks te zien krijg "je bent helemaal niet zwanger??" 🥲 Nog 3 weken tot de eerste echo dus ik moet nog heel veel geduld hebben, ben nu 5+4 ongeveer..

één jaar geleden

Reactie op V.Kirbs

Zijn er hier ook mensen die af en toe vergeten dat ze zwanger zijn? 😳 Ik h ...
Ja hier! ☝🏻 Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk. Mijn hoofd weet het, maar mijn gevoel nog niet…

één jaar geleden

Reactie op V.Kirbs

Jup, hier ook bloedirritant haha want ik vergeet dus ook iedere keer wat ik wel en niet mag eten. Van de week lekker zacht gekookt eitje aan het eten en halverwege ineens dacht ik oh ja kut, mag niet meer. Kwaaltjes beginnen bij mij meestal rond de 7 weken. Nog 9 dagen tot de echo!

één jaar geleden

Reactie op Elianne1985

Ja hier! ☝🏻 Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk. Mijn hoofd weet he ...
Ik heb precies hetzelfde! Tot ik ineens iets heel sterk ruik en dan denk huh hoezo ruik ik dit.. oh ja ben zwanger 😂

één jaar geleden

Reactie op V.Kirbs

Nou vergeten niet echt, maar echt kwaaltjes heb ik ook nog niet. Ben als goed is morgen 5 weken en heb 5 juli mijn 1e echo.

één jaar geleden

Reactie op Isgami

Op 10 juli staat die gepland! En jij? Super bijzonder allemaal 🥰
Bij mij 6 juli volgende week eerste intake bij de verloskundige komt zoveel op je af maar wat is dit een leuke rollencoster😍

één jaar geleden

Reactie op V.Kirbs

Jup, bij de 1e toch meer mee bezig dan nu. Nu toch gewoon ook drukker. Maar toen begonnen de echte kwaaltjes ook met 6 weken dus nog een weekje rust🙈

één jaar geleden

Hoi hoi meiden 🙋🏼‍♀️, Lees al een paar dagen stiekem mee op de achtergrond. Hou niet zo van alles maar openbaar zetten 😅. Maar wil je kletsen mag je me altijd een berichtje sturen 😇. Verder kan ik mij ook aansluiten aan deze groep. Na (eigen) berekening uitgerekend op 18 februari en 4 juli eerste echo 🌸.