1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Mama2122
Jup, hier ook bloedirritant haha want ik vergeet dus ook iedere keer wat ik ...
Hahaha zo had ik per ongeluk een broodje carpaccio besteld, vertelde het s avonds en toen zei mn man ineens “dat mag toch niet meer nu?”. Oeps 😂 Scheelt dat mn vriendin dus nu geen vermoeden heeft dat ik zwanger ben.
één jaar geleden
Reactie op Roos0207
Hahaha zo had ik per ongeluk een broodje carpaccio besteld, vertelde het s ...
Ik had het deze ronde ook echt niet verwacht dus was naar zo'n all in restaurant en had ook carpaccio gegeten, rosbief en ossenhaaspuntjes uit de wok 🙊 daarna bleek ik zwanger te zijn en kan sindsdien heel slecht keuzes maken. Toen mijn vriend vroeg wat ik wilde van de supermarkt kon ik niks bedenken dus riep toen doe maar rookvlees (voor op mn cracker de volgende dag) en toen ik die invoerde in de zwangerhap-app stond er dat je dat niet mag hebben, omdat het ook rauw vlees is, nooit aan gedacht 🤣
De vega filet americain van de lidl is wel echt lekker, beetje truffelmayo erbij 🤤 als je dat op je werk eet vermoed ook niemand dat je zwanger bent
één jaar geleden
Reactie op Babelaar
Hey ik ga de groep verlaten ik jeb eerder vandaag een miskraaam gehad
Sterkte! 😣❤️
één jaar geleden
Reactie op Babelaar
Sterkte 😘
één jaar geleden
Reactie op Babelaar
Heel veel sterkte ♥️
één jaar geleden
Reactie op Babelaar
Ach jeetje wat verdrietig! Heel veel sterkte ❤️
één jaar geleden
Reactie op Gup25
Ik heb even gekeken, online kan je zonder account gewoon meelezen. Dus op f ...
Snap ik! Wellicht kan je in de topics zoeken op mensen met een soortgelijk ziektebeeld en daarin mensen een privé bericht sturen? Of als je ergens anders wat interessant leest kan ook natuurlijk 😊
één jaar geleden
Hoi! Ik ben uitgerekend op 21 februari, voor m’n eerste kindje. Het is dus nog super pril. Ik vraag me vooral af: mag/wil/kan ik nu al blij zijn? Of is het verstandig nu nog niet teveel aan het kindje te hechten ivm een mogelijke miskraam? Hoe doen jullie dat?