1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mama2122

Jup, hier ook bloedirritant haha want ik vergeet dus ook iedere keer wat ik ...
Hahaha zo had ik per ongeluk een broodje carpaccio besteld, vertelde het s avonds en toen zei mn man ineens “dat mag toch niet meer nu?”. Oeps 😂 Scheelt dat mn vriendin dus nu geen vermoeden heeft dat ik zwanger ben.

één jaar geleden

Hey ik ga de groep verlaten ik jeb eerder vandaag een miskraaam gehad

één jaar geleden

Reactie op Roos0207

Hahaha zo had ik per ongeluk een broodje carpaccio besteld, vertelde het s ...
Ik had het deze ronde ook echt niet verwacht dus was naar zo'n all in restaurant en had ook carpaccio gegeten, rosbief en ossenhaaspuntjes uit de wok 🙊 daarna bleek ik zwanger te zijn en kan sindsdien heel slecht keuzes maken. Toen mijn vriend vroeg wat ik wilde van de supermarkt kon ik niks bedenken dus riep toen doe maar rookvlees (voor op mn cracker de volgende dag) en toen ik die invoerde in de zwangerhap-app stond er dat je dat niet mag hebben, omdat het ook rauw vlees is, nooit aan gedacht 🤣 De vega filet americain van de lidl is wel echt lekker, beetje truffelmayo erbij 🤤 als je dat op je werk eet vermoed ook niemand dat je zwanger bent

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Sterkte! 😣❤️

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Sterkte 😘

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Wat heftig voor je, heel veel sterke ❤️

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

😢 sterkte !!

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Heel veel sterkte ♥️

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en sinds gister wat minder last van de ...
Aah ja hier ook hetzelfde! Wel pas begin juli de eerste echo, dus nog even spannend!

één jaar geleden

Reactie op Babelaar

Ach jeetje wat verdrietig! Heel veel sterkte ❤️

één jaar geleden

Weet iemand of dit topic ook zonder account online te lezen is? Niemand weet het nog in mn omgeving:-)

één jaar geleden

Reactie op Gup25

Weet iemand of dit topic ook zonder account online te lezen is? Niemand wee ...
Nee zonder account kan je het niet zien, mensen die op dit forum zitten willen waarschijnlijk zelf ook privé blijven

één jaar geleden

Ik heb even gekeken, online kan je zonder account gewoon meelezen. Dus op forum is voor mij geen optie🙈 zag dat je ook privé kan chatten, misschien dat ik dat fijner vind;-) is vrij specifiek mijn situatie dus misschien wel te traceren;-)

één jaar geleden

Reactie op Gup25

Ik heb even gekeken, online kan je zonder account gewoon meelezen. Dus op f ...
Snap ik! Wellicht kan je in de topics zoeken op mensen met een soortgelijk ziektebeeld en daarin mensen een privé bericht sturen? Of als je ergens anders wat interessant leest kan ook natuurlijk 😊

één jaar geleden

Goed idee! Ga hier sowieso meelezen, en misschien dan prive op berichtjes reageren, door vrienden te worden. Voel ik me fijner bij:-)

één jaar geleden

Reactie op Gup25

Goed idee! Ga hier sowieso meelezen, en misschien dan prive op berichtjes r ...
Lekker doen wat voor jou goed voelt. Je mag me altijd een berichtje sturen😘

één jaar geleden

Hoi! Ik ben uitgerekend op 21 februari, voor m’n eerste kindje. Het is dus nog super pril. Ik vraag me vooral af: mag/wil/kan ik nu al blij zijn? Of is het verstandig nu nog niet teveel aan het kindje te hechten ivm een mogelijke miskraam? Hoe doen jullie dat?

één jaar geleden

Reactie op Johanna2023

Hoi! Ik ben uitgerekend op 21 februari, voor m’n eerste kindje. Het is dus ...
Waarom niet blij zijn? Snap wel dat je nog wat voorzichtig bent, maar de meeste zwangerschappen gaan goed. Dus lekker blij zijn en genieten van je zwangerschap 😊