1087 Reacties

één jaar geleden

Wat fijn jullie verhalen te lezen, ik ben voorlopig uitgerekend op 20 februari van onze tweede. 10 juli echo en het wachten daarop duurt inderdaad veel te lang.

één jaar geleden

Reactie op AmandaVos

Wat fijn jullie verhalen te lezen, ik ben voorlopig uitgerekend op 20 febru ...
Wij hebben dezelfde uitgerekende datum en datum van de 1e echo! Ik heb op 9 juni de 1e positieve test gehad en de week erna 1e telefonisch contact met de vk.. soms had ik gewild dat ik niet zo vroeg had getest, want die dagen kruipen echt voorbij! Nog 19 nachtjes slapen en dan we onze 1e blind date 😍

één jaar geleden

Reactie op AmandaVos

Wat fijn jullie verhalen te lezen, ik ben voorlopig uitgerekend op 20 febru ...
Hier ook! Eerste echo 5 juli. Wat kruipt de tijd voorbij hè…

één jaar geleden

6 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje! (1e IVF poging). 5 juli heb ik mijn eerste echo en als het goed is ben ik rond 12 februari 2024 uitgerekend🍀🤰

één jaar geleden

Reactie op Larissahelena7

Gefeliciteerd allemaal en wat ontzettend leuk zo'n groepje. Volgens eigen b ...
Wij hebben dezelfde uitgerekende datum! Bij mij ook mijn eerste zwangerschap, 3 juli heb ik mijn eerste echo! 😊

één jaar geleden

Reactie op Johanna2023

Hoi! Ik ben uitgerekend op 21 februari, voor m’n eerste kindje. Het is dus ...
Vertrouwen hebben in je lichaam. Goed voor jezelf zorgen. Meer kun je niet doen.

één jaar geleden

Ik ga de club helaas ook verlaten😔, veel succes allemaal!🍀

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Huh?! Ach nee.. wat intens verdrietig… heel veel liefde kracht en sterkte toegewenst..

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Ah.. 😞 sterkte

één jaar geleden

Hoi allemaal. Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben van de derde. 21 feb. uitgerekend. Net terug van vakantie dus de echo moeten we nog plannen! Fijne zwangerschap!

één jaar geleden

Zoveel last van extreem gevoelige borsten. Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Voelen ook extreem zwaar. Nog iemand tips om dit gevoel een beetje weg te nemen haha Vandaag 6 weken en voel echt n spanning aan de binnenkant van mn buik. Alsof mn buik strak staat. Vraag me af of ik dan teveel gedaan heb of dat dit normaal is.

één jaar geleden

Zoveel last van extreem gevoelige borsten. Heb dit echt nog nooit meegemaak ...
Een sportbeha zou kunnen helpen zodat je borsten strak op hun plek zitten. Het bewegen kan pijnlijk zijn. Je baarmoeder is aan het groeien dus ook dat hoort erbij. Kan uitstralen naar je liezen of voelen als menstruatie kramp.

één jaar geleden

Zoveel last van extreem gevoelige borsten. Heb dit echt nog nooit meegemaak ...
Ik herken de gevoelige borsten en het helpt mij enorm als ik sport bh’s draag. Mijne zijn ook enorm gegroeid (vooral aan de zijkant) dus pas mijn gewone bh’s ook niet meer.

één jaar geleden

Leuk! Ik zie dat je dezelfde dag als mij bent uitgerekend ☺️

één jaar geleden

Wilde even checken of ons erwtje nog oké aan het groeien is… Het “zwanger” streepje was er eerder dan de controle lijn 🥹 groei maar lieverd!

één jaar geleden

Hier al 2 dagen bizar misselijk. Met vlagen. Gisteren kon ik nog thuis werken maar vandaag bepaalde verplichtingen waar ik mij niet toe kan zetten. Ziek gemeld. Komt ook precies overeen met de vorige zwangerschap. Dan heb ik ook hoop dat het met week 7 klaar is 🤭

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Hier al 2 dagen bizar misselijk. Met vlagen. Gisteren kon ik nog thuis werk ...
En klaar bedoel ik de misselijkheid

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Hier al 2 dagen bizar misselijk. Met vlagen. Gisteren kon ik nog thuis werk ...
Hier ook echt vlagen dat het opeens heel erg op zet maar soms ook zo weer weg is. Ken dit niet van mijn vorige zwangerschap. Toen was ik de hele middag/avond misselijk

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Hier ook echt vlagen dat het opeens heel erg op zet maar soms ook zo weer w ...
Gek is dat he. Hoeveel weken ben je nu?

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Gek is dat he. Hoeveel weken ben je nu?
Nu 5+4