1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mommy-to-be90

Wij hebben dezelfde uitgerekende datum en datum van de 1e echo! Ik heb op 9 ...
Ah wat leuk, ja ik heb pas op 14 juni getest en diezelfde dag vk gebeld, maar had al een vermoeden vanaf de 8e want ik ben ik geen tijden zo misselijk geweest… 🙈

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Gek is dat he. Hoeveel weken ben je nu?
En jij?

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

En jij?
5+5... Dus we kunnen elkaar de hand schudden

één jaar geleden

Hi allemaal, ervaren jullie ook onrust in je lichaam? Ben op vakantie maar ben redelijk opvliegerig naar m’n vriend, voel me niet mezelf en ben ook onrustig! Voel onrust in mezelf, niet tevreden met omgevingsdingen wat nergens op slaat haha. Ben benieuwd of jullie dit ook ervaren?

één jaar geleden

Reactie op kimberleyjamie

Hi allemaal, ervaren jullie ook onrust in je lichaam? Ben op vakantie maar ...
Mijn vriend moet het ook ontgelden. En via mijn vriend mijn schoonvader🤣 normaal kan ik het wel relativeren maar nu irriteert alles hahahahaha

één jaar geleden

Reactie op Eknein92

Mijn vriend moet het ook ontgelden. En via mijn vriend mijn schoonvader🤣 n ...
Echt hè! Wat erg eigenlijk 😂 als ik het doe denk ik ook, waarom doen je zo. Zo niet mezelf 😅

één jaar geleden

Echt hè! Wat erg eigenlijk 😂 als ik het doe denk ik ook, waarom doen je zo ...
Precies dat🤣

één jaar geleden

Hi allemaal, ervaren jullie ook onrust in je lichaam? Ben op vakantie maar ...
Heel herkenbaar. Heb ook een heel kort lontje en ben ook op vakantie.

één jaar geleden

Ik lig voor de 2e nacht op rij wakker van een trilspier in mijn been. Zo irritant… herkenbaar en heeft iemand tips?

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ik lig voor de 2e nacht op rij wakker van een trilspier in mijn been. Zo ir ...
Ben op vakantie vandaar zo vroeg in bed al

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ik lig voor de 2e nacht op rij wakker van een trilspier in mijn been. Zo ir ...
Oh wat vervelend! Je zou magnesium kunnen proberen, dit wil bij mij wel eens helpen als ik onrustige benen heb

één jaar geleden

Wat grappig om te lezen trouwens dat zoveel van ons op vakantie zijn! Ik ben aan de ene kant heel blij dat ik hier ben, maar terugdenkend weet ik niet helemaal zeker of ik het nog een keer zo gepland zou hebben. Wat nou als het wel mis was gegaan/gaat, en dan lig je in een ziekenhuis waar je de taal niet kent....naja, de kans is veel groter dat het allemaal goed gaat en ik geniet ook enorm, maar ook wel weer fijn als ik straks weer thuis ben 🤭

één jaar geleden

Reactie op Fudgie

Wat grappig om te lezen trouwens dat zoveel van ons op vakantie zijn! Ik be ...
Wij zijn onderweg naar zuidfrankrijk en het is precies waar ik onderweg over na dacht. Wat nou als. Beetje eng idee maargoed

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Wij zijn onderweg naar zuidfrankrijk en het is precies waar ik onderweg ove ...
Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, zonder zorgen en dat de kwaaltjes even wachten tot je weer thuis bent ❤️

één jaar geleden

Reactie op Fudgie

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, zonder zorgen en dat de kwaalt ...
Dat is indd iets waar je op hoopt!! Dus elke dag zonder kwaaltjes extra hard genieten! 😍

één jaar geleden

Reactie op Annee15

Hoi allemaal, Gisteravond en vanmorgen getest. Volgens mijn eigen berekeni ...
Gefeliciteerd! Ik ben tot nu toe ook 21-02 uitgerekend! Het is mijn 2e kindje. Maar mijn dochter is al 11 als de 2e komt. Dus ik ben er stiekem ook uit. 🤣

één jaar geleden

Hoi allemaal. Ik weet net een paar dagen dat ik zwanger ben van de derde. 2 ...
Haay, ik ben tot nu toe ook 21 feb uitgerekend! Ik ben zwanger van de 2e! Ik heb 12 juli mijn echo. Een hele fijne zwangerschap

één jaar geleden

Reactie op Fudgie

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, zonder zorgen en dat de kwaalt ...
Lief! Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Hier ook echt vlagen dat het opeens heel erg op zet maar soms ook zo weer w ...
Ja ik ook! Bij mijn vorige zwangerschap was het de hele dag door en verdween naar de achtergrond als ik at. Maakt me ook onzeker. Ik ben overigens ook op vakantie en het is heel anders erdoor dan normaal. Kan slecht ontspannen en slapen. Mijn eerste echo is op 4 juli en ik ben zoo bang dat het niet goed zal zijnz

één jaar geleden

Nog meer mensen zo’n last van de warmte. Ben echt niets waard. Sinds gisteren opeens misselijk en die hitte helpt niet echt