1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
En jij?
5+5... Dus we kunnen elkaar de hand schudden
één jaar geleden
Hi allemaal, ervaren jullie ook onrust in je lichaam? Ben op vakantie maar ben redelijk opvliegerig naar m’n vriend, voel me niet mezelf en ben ook onrustig! Voel onrust in mezelf, niet tevreden met omgevingsdingen wat nergens op slaat haha.
Ben benieuwd of jullie dit ook ervaren?
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Mijn vriend moet het ook ontgelden. En via mijn vriend mijn schoonvader🤣 n ...
Echt hè! Wat erg eigenlijk 😂 als ik het doe denk ik ook, waarom doen je zo. Zo niet mezelf 😅
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Ik lig voor de 2e nacht op rij wakker van een trilspier in mijn been. Zo ir ...
Oh wat vervelend! Je zou magnesium kunnen proberen, dit wil bij mij wel eens helpen als ik onrustige benen heb
één jaar geleden
Wat grappig om te lezen trouwens dat zoveel van ons op vakantie zijn! Ik ben aan de ene kant heel blij dat ik hier ben, maar terugdenkend weet ik niet helemaal zeker of ik het nog een keer zo gepland zou hebben. Wat nou als het wel mis was gegaan/gaat, en dan lig je in een ziekenhuis waar je de taal niet kent....naja, de kans is veel groter dat het allemaal goed gaat en ik geniet ook enorm, maar ook wel weer fijn als ik straks weer thuis ben 🤭
één jaar geleden
Reactie op Fudgie
Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, zonder zorgen en dat de kwaalt ...
Dat is indd iets waar je op hoopt!! Dus elke dag zonder kwaaltjes extra hard genieten! 😍
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Hier ook echt vlagen dat het opeens heel erg op zet maar soms ook zo weer w ...
Ja ik ook! Bij mijn vorige zwangerschap was het de hele dag door en verdween naar de achtergrond als ik at. Maakt me ook onzeker. Ik ben overigens ook op vakantie en het is heel anders erdoor dan normaal. Kan slecht ontspannen en slapen. Mijn eerste echo is op 4 juli en ik ben zoo bang dat het niet goed zal zijnz
één jaar geleden
Nog meer mensen zo’n last van de warmte. Ben echt niets waard. Sinds gisteren opeens misselijk en die hitte helpt niet echt