1087 Reacties

één jaar geleden

Nog meer mensen zo’n last van de warmte. Ben echt niets waard. Sinds gister ...
Ik heb ook enorm last van de hitte. Ben niet vooruit te branden en heb door de warmte ook last van mijn darmen en mijn hoofd knalt zo wat uit elkaar😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Laura Okken-Gustin

Ik heb ook enorm last van de hitte. Ben niet vooruit te branden en heb door ...
Ja ik ook, normaal ben ik dol op warmte maar de laatste week kom ik niet van de bank af en ben ik een enorme zeur 🫢

één jaar geleden

Hee dames, sorry voor de tmi maar zijn er meerdere die last hebben van enorm branderig gevoel met plassen en over het algemeen aan jullie vagina? Ik herken hier geen schimmelinfectie in, heb geen vreemde afscheiding.. zou niet weten wat het anders kan zijn

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hee dames, sorry voor de tmi maar zijn er meerdere die last hebben van enor ...
Mogelijk even je urine laten checken op een blaasontsteking

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Dan heb je waarschijnlijk blaasontsteking. Kan heel snel gebeuren als je zwanger bent. Had ik ook met mijn eerste zwangerschap

één jaar geleden

Dan heb je waarschijnlijk blaasontsteking. Kan heel snel gebeuren als je zw ...
Ik heb eerder blaasontsteking gehad, en herken het hier ook niet uit eigenlijk..

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hi dame, heb je nog andere klachten? En hoe lang ben je zwanger? Ik wil je absoluut niet bang maken, maar bij een bbz kun je ook last krijgen van pijn bij het plassen. Misschien toch even de verloskundige bellen? Succes! 🙏

één jaar geleden

Nog meer mensen zo’n last van de warmte. Ben echt niets waard. Sinds gister ...
Ja joh veel meer last van dan normaal. Vreselijk!

één jaar geleden

Reactie op Isgami

Hi dame, heb je nog andere klachten? En hoe lang ben je zwanger? Ik wil je ...
Ik heb verder eigenlijk geen klachten buiten wat buikpijn..

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik heb eerder blaasontsteking gehad, en herken het hier ook niet uit eigenl ...
Een blaasontsteking tijdens je zwangerschap kan heel anders aanvoelen dan wanneer je niet zwanger bent, ik zou voor de zekerheid toch wat urine inleveren bij je ha 😊

één jaar geleden

Reactie op Mama van Fleur

Een blaasontsteking tijdens je zwangerschap kan heel anders aanvoelen dan w ...
Oké, dankjewel. Ik hou het even in de gaten… Wil niet meteen naar de dokter rennen haha. Ik wacht af tot donderdag, als ik dan nog klachten heb ga ik meteen inleveren.

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oké, dankjewel. Ik hou het even in de gaten… Wil niet meteen naar de dokter ...
Ik zou niet te lang wachten want dit staat er op het internet: Een blaasontsteking is in de meeste gevallen niet gevaarlijk, mits het op tijd wordt aangekaart of wordt ontdekt door je huisarts of verloskundige en wordt behandeld. Een onbehandelde blaasontsteking kan leiden tot een nierbekkenontsteking, wat gevaarlijk kan zijn voor jou en je baby.

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oké, dankjewel. Ik hou het even in de gaten… Wil niet meteen naar de dokter ...
Jawel dat moet je in dit geval wel. Er te lang mee doorlopen is voor zowel jou als de kleine niet goed.

één jaar geleden

Ik zou niet te lang wachten want dit staat er op het internet: Een blaason ...
Oh beter antwoord idd... Ik heb nooit blaasontsteking tot vorige zwangerschap. Kreeg er harde buiken door. Toen kwamen we er achter dat dit het was en moest ik zelfs een ab kuur... Iets wat je qua zooi gewoon helemaal niet wilt slikken.

één jaar geleden

Ik zou niet te lang wachten want dit staat er op het internet: Een blaason ...
Ja, maar als ik alles van internet moet geloven ben ik nu al dood 😜 wel lief dat jullie allemaal mee denken, dankjewel daarvoor! Als ik me donderdag nog niet beter voel, ga ik naar de HA.

één jaar geleden

* Het is btw ook al wat minder als gisteren, vandaar dat ik nog niet naar een dokter wil rennen. 😘 ik ga en wil echt geen dingen doen die gevaarlijk zouden kunnen zijn voor ons erwtje dus ik houd het écht in de gaten.

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

* Het is btw ook al wat minder als gisteren, vandaar dat ik nog niet naar e ...
Zelf beslissen. Je urine inleveren is zo gedaan en beter voor het onzekere toch? En het klopt wel hoor wat er daarover op het internet staat. Dat zal de huisarts jou ook vertellen. Ik heb ook blaasontsteking gehad bij mijn eerste zwangerschap namelijk. Ik kan het weten. Maar uiteindelijk beslis je er zelf over. Sterkte.

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

* Het is btw ook al wat minder als gisteren, vandaar dat ik nog niet naar e ...
Tuurlijk doe je dat niet. Maar in dit geval ben je er als het goed is voor verzekerd en is het (denk ik) een kleine moeite. Maar goed... Jouw lichaam natuurlijk 😅🙏🏻

één jaar geleden

Jullie hebben gelijk, heb de HA gebeld, zij verdenkt (net als ik) geen blaasontsteking. Ze belt me na 11 uur even terug wat we gaan doen; ik ben namelijk te laat met een plasje inleveren, dit moet met ochtendurine zei ze. Bedankt dat jullie me even op m’n plek zetten, eigenwijs is niet altijd wijs 😛. Voor nu doe ik het lekker rustig aan vandaag, ik ben gelukkig vrij en kan ook rustig m’n dag doorkomen vandaag. Ik voel me momenteel over het algemeen niet helemaal lekker, wellicht omdat ik morgen 6 weken zwanger ben, ik lees hier veel over dat het rond de 6 weken even minder gaat. Vind het zó vervelend dat ik hier niet met mijn (schoon) moeder over kan praten, maar goed. Nogmaals bedankt en sorry voor mijn genuk, geknor en gezeur.

één jaar geleden

Ik sluit mij hier ook aan, 6 weken zwanger van de eerste, uitgerekende datum de 17e. We hadden hem deze maand nog niet verwacht (wilden deze zomer echt gaan beginnen, maar waren zeker niet heel voorzichtig meer, is ook al heel gewenst 😁) maar op nod en met gevoelige borsten toch getest, zwanger 😍 (ben ik de enige die maar 1 test heeft gedaan, zie hier allemaal meerdere testen haha)