1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Jullie hebben gelijk, heb de HA gebeld, zij verdenkt (net als ik) geen blaa ...
Hihi.. lekker eigenwijs is goed. En top dat je ha hebt gebeld. Maar waarom vertel je het je moeder niet gewoon? In mijn eerste zwangerschap miste ik dat zo erg dat ik mij heb voorgenomen om gewoon open te zijn dat is zwanger ben.

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Hihi.. lekker eigenwijs is goed. En top dat je ha hebt gebeld. Maar waarom ...
We willen graag de echo afwachten, deze is volgende week. Dan kunnen we een fotolijstje geven en hun daarmee verrassen… Nog even volhouden. Het lukt nu al 6 weken, dus die 7e week gaat ook nog lukken 🥹❤️

één jaar geleden

Hallo allemaal, ik vroeg me af of jullie ook al zo misselijk en moe zijn. Op internet lees ik dat de piek van die klachten (vooral misselijkheid) rond 9 weken zit. Ik ben nu pas 5 + 5 en al vier dagen de hele dag misselijk en zo moe. Als dat de komende vier weken alleen maar erger gaat worden zie ik daar behoorlijk tegenop.. 😅

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Hier al 2 dagen bizar misselijk. Met vlagen. Gisteren kon ik nog thuis werk ...
Wat vervelend voor je! Ik heb hetzelfde, echt pittig. Wel geruststellend om te horen dat het bij jouw vorige zwangerschap met 7 weken klaar was. Hopelijk is dat nu weer zo 👍 (en bij mij ook 😉)

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

We willen graag de echo afwachten, deze is volgende week. Dan kunnen we een ...
Ah snap ik!! Leuk idee. Nou.. hopelijk kan het forum je (schoon)moeder nog even vervangen 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op Ms31

Ik sluit mij hier ook aan, 6 weken zwanger van de eerste, uitgerekende datu ...
Ik heb er inderdaad een stuk of 6-7 gedaan, maar dat was vooral omdat de eerste voor NOD was en heeeeeeeel licht, en daarna vond ik het fijn om een duidelijke oploop te zien. Nu het streepje even donker is als de controlestreep heeft het geen zin meer dus nu is het klaar 😋 en ik had een digitale mee voor de vakantiefoto's 😁

één jaar geleden

Hier ook maar 1 test gedaan hoor haha. Gister voor de eerste keer overgegeven nadat ik n multivitaminen niet goed naar binnen kreeg kwam alles eruit oeps. Ben trouwens gestopt met die multivitaminen. Vielen me echt mega zwaar. Ik slikte de prenatal nutrients van solgar, werd al misselijk als ik die tablet 1 sec had ingeslikt. Nu gewoon foliumzuur en vitamine d. Wat slikken jullie?

één jaar geleden

Hier ook maar 1 test gedaan hoor haha. Gister voor de eerste keer overgegev ...
Ik slik foliumzuur en multivitamines

één jaar geleden

Hier ook maar 1 test gedaan hoor haha. Gister voor de eerste keer overgegev ...
Folium, vitamine d en visolie. Het is wel goed timen wanneer ik ze neem, omdat ik ze graag binnen wil houden, de ochtend is dus sowieso geen succes 🤣

één jaar geleden

Reactie op Ms31

Ik sluit mij hier ook aan, 6 weken zwanger van de eerste, uitgerekende datu ...
Ik heb 2 testen gedaan, 1 op de dag dat ik ongesteld moest worden pas in de avond, die was heel licht. Dag erna nog smorgens getest, was ook geen knaller, maar het streepje was er duidelijk :)

één jaar geleden

Hi dames! Ik ben 15 feb uitgerekend.. 1e zwangerschap ooit. Ik vind het zo eng.. je leest zoveel horror verhalen. Ik heb sinds een week vrijwel altijd als ik afveeg heel licht roze, rood of bruin. Arts (zwanger via ivf traject) zegt dat dat niet erg is. Kan ook door de medicatie komen. Sinds vandaag ietsjes meer bloed. Ook echt maar 2 a 3 druppels per wc bezoek. Heel sporadisch een kort krampje, maar dat heb ik al sinds de test. Zouden jullie je zorgen maken of is dit normaal? Verder volop symptomen, pijnlijke borsten, random misselijk, maagzuur, ruik alles.

één jaar geleden

Reactie op Babydust2024

Hi dames! Ik ben 15 feb uitgerekend.. 1e zwangerschap ooit. Ik vind het zo ...
Gefeliciteerd! Bij mijn vorige zwangerschap ook paar keer bloed gehad. Zit nu een dochter naast mij van 8 maanden. Je baarmoedermond is wat meer doorbloed waardoor je bv sneller wat bloed kan verliezen. Maar natuurlijk blijft het afwachten. Maak je niet al te druk 🙏🏻

één jaar geleden

Nog meer mensen die zijn afgevallen ipv aangekomen? Ik ben opeens 2 kilo afgevallen. Mn eetlust is wat minder en ik eet minder troep zoals chips.

één jaar geleden

Reactie op Babydust2024

Ik heb al bijna twee weken last van bruine afscheiding. Bij mij ligt het aan een goed doorbloedde baarmoedermond. Dit is gecontroleerd mbv een eendenbek. Misschien kan jij dit ook laten controleren om je gerust te stellen?

één jaar geleden

Vanmorgen een vroege echo gehad. Mooi kloppend hartje te zien. Volgens mijn berekening zit ik op 6+4. Zij zag ook een kleintje van tussen 6 en 7 weken. Op naar de termijnecho.

één jaar geleden

Ik heb al bijna twee weken last van bruine afscheiding. Bij mij ligt het aa ...
Oh serieus? Dan vermoed ik ook zoiets. Ik heb vrijdag mijn eerste echo, dan zullen we het wel zien...

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Gefeliciteerd! Bij mijn vorige zwangerschap ook paar keer bloed gehad. Zit ...
Klinkt logisch! Thanks! Vrijdag eerste echo dus dan zal ik t horen :)

één jaar geleden

Nog meer mensen die zijn afgevallen ipv aangekomen? Ik ben opeens 2 kilo af ...
Hetzelfde. Mijn broeken zit ook ineens ruimer. Heb gewoon geen trek. Meeste dingen staan me niet aan

één jaar geleden

Reactie op Babydust2024

Ja ik heb precies hetzelfde. Ook zwanger van IVF. Na 2 weken hield het op. Ziekenhuis gebeld. Die zeiden dat ze niet konden doen behalve duphaston voorschrijven en wachten tot de echo op 7 weken

één jaar geleden

Ik wil me hier ook even melden. Uitgerekend op 21 februari (voorlopig) en op 6 juli krijg ik een vroege echo om te kijken of alles goed zit 😊 en dan 27 juli termijn echo. Dit is mijn 2e zwangerschap, mijn zoontje is nu bijna 13 maanden. Tot nu toe behalve moeheid en een beetje "meh" voelen heb ik nog nergens last van. Bij de eerste kreeg ik ook pas klachten vanaf een week of 7, die helaas wel duurde tot de kleine werd geboren.