1087 Reacties
één jaar geleden
Goedemiddag! Hier zwanger van de tweede 🥰 Zoals het nu lijkt uitgerekend op 20 februari (6 weken nu). Vrijdag 7 juli intake bij de verloskundige. Pas rond 8/10 weken termijnecho. De grote zus is nu 13 maand. Alweer veel last van misselijkheid helaas 🤢 Net als bij de vorige. Toen stopte het wel met 12 weken, maar het gaan nog een paar lange en zware weken worden 😮💨
één jaar geleden
Reactie op tenSeldam
Wij lopen gelijk! Ik heb alleen 7 juli vroege echo en 19 juli intake, 27 ju ...
Wat leuk! Hoe gaat het met jou so far? 😊 Wat fijn dat je meteen een echo krijgt. Had ik liever ook gehad, maar helaas. Doen ze alleen als je bijv. miskraam hebt gehad.
één jaar geleden
Reactie op tenSeldam
Ja prima, vermoeidheidsklachten voornamelijk. Gelukkig nog niet misselijk. ...
Oh chil! Zal vragen of het bij mij ook kan. Wel zo fijn inderdaad
één jaar geleden
Ik zag het beneden hier ook…. Vandaag een klein beetje bruine afscheiding… moet ik mijzelf zorgen maken? Of ben ik mijzelf gek aan het maken?…
Manlief ligt na een lelijke val in het ziekenhuis dus behoorlijk wat stress… ben dan meteen heel erg bang voor een miskraam. Echo staat voor 5 juli gepland
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Ik zag het beneden hier ook…. Vandaag een klein beetje bruine afscheiding… ...
Bruine afscheiding zegt volgens mij helemaal niks. Heb ik ook last van. Helaas ook bloedverlies hier. We zullen allebei nog een weekje moeten wachten op de echo. Succes 🍀
één jaar geleden
Ik heb vanmorgen een echo gehad! Was gelukkig allemaal goed en het is er ééntje :-) ook wel een geruststelling. Over twee weken weer even kijken. Merk dat het zo’n geruststelling is nu en ineens ook een stuk werkelijker. Echt fijn! Kan nu meer genieten. Nog meer mensen vandaag een echo gehad?
één jaar geleden
Toch nog even een weken indicator gedaan... Nu 6+3 volgens eigen berekening klopt wel.
De eerste test gaf die foutmelding aan. Ik was een beetje pissig want zo goedkoop zijn ze niet. Maar netjes geld terug van Kruidvat. En clear blue wilde ook al betalen voor een nieuwe. Echt super netjes!!
één jaar geleden
Reactie op Maxime1995
Is dit normaal voor 6+3
Ik lijk wel 5 maanden zwanger 🤰🏽
Same here! 6+1 en ben ook zo opgeblazen
één jaar geleden
Slecht nieuws hier… door de stress van het op de ic liggen van mijn vriend (en de paar druppels afscheiding) toch de verloskundige gebeld en ik mocht vanochtend langskomen. Verder vrijwel geen afscheiding gehad dus op voorhand verwachtte ze niks geks. Helaas was er (zou nu 6+2 zijn) geen zwangerschap te zien…. Wel zag ze wat andere zaken waardoor ik diezelfde dag nog naar de gynaecoloog gestuurd werd. Bloed getest op HCG en opnieuw een echo.
Echo toonde niks vreemds (buiten dat ze geen zwangerschap zag), en hcg wel aanwezig maar niet zoveel als wat je bij 6 wkn zou verwachten. Nu zijn er 2 opties: 1) ik ben toch minder ver dan gedacht. 2) een miskraam of bbz….
Ik moet volgende week terug naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo. Als ik in de tussentijd buikpijn krijg dan moet ik met spoed terug naar het ziekenhuis, ook omdat de afscheiding gestopt is en ik verder ook geen bloeding heb.
Ik ben er kapot van. Vriendlief ligt op de ic voor zijn leven te vechten en ik zat een paar deuren verderop….😭 ik heb nog een sprankje hoop maar met zo’n regelmatige cyclus (ik zat op precies 28 dagen) kan ik mij bijna niks anders dan optie 2 voorstellen☹️
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Slecht nieuws hier… door de stress van het op de ic liggen van mijn vriend ...
Och.. zoveel sterkte voor jou gewenst 🥰
één jaar geleden
Reactie op anne0351
Jeetje wat verschrikkelijk! Ik wens jullie heel veel kracht en geluk de kom ...
Nog niemand wist van de zwangerschap en gezien de hele situatie met mijn vriend durf ik het ook niet te vertellen… ik hoop dat hij morgen wakker genoeg is dat ik kort met hem kan spreken…
één jaar geleden
Reactie op Maxime1995
Is dit normaal voor 6+3
Ik lijk wel 5 maanden zwanger 🤰🏽
Ohhh meid, I feel you! 6+1 en zo opgeblazen
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Och wat zit je een heftige situatie. Heel veel sterkte en hopelijk komt jou vriend er weer helemaal bovenop.
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Jeetje wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte de komende periode 🍀❤️