1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op kimberleyjamie
Ohhh meid, I feel you! 6+1 en zo opgeblazen
Erg hè hoe moet je t verbergen 🙈
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Slecht nieuws hier… door de stress van het op de ic liggen van mijn vriend ...
Wat ontzettend erg voor jullie… Heel veel sterkte voor jullie samen.
Ik zag dat je met nog niemand over de zwangerschap hebt gepraat, -logisch ook, ik ook niet, en wij lopen gelijk- maar ik denk misschien; en ik wil niks voor je besluiten natuurlijk maar dat in dit geval het geen verkeerd plan is om er toch over te praten.. je hebt nu zó ontzettend veel op je schouders, wat je nu in principe “alleen” moet dragen.. misschien kan het je wat stress verminderen.
Heel veel kracht toegewenst 😘
één jaar geleden
Hallo, ik mag mij hier toevoegen, 16 februari volgens mijn eigen berekening. Ontzettend misselijk,
Dat was ik bij de vorige zwangerschap ook. En 13 juli hebben we de eerste echo. Hopelijk daarna het aan de grote puberbroers en peuterzus vertellen. Om het begin augustus op mijn vader zijn verjaardag aan opa en oma en ooms en tantes te vertellen...
één jaar geleden
Reactie op anoniemmoesje
Wat ontzettend erg voor jullie… Heel veel sterkte voor jullie samen.
Ik za ...
Dankjewel😘😘 uiteindelijk heb ik het aan een goede vriendin toevertrouwd. Dat gaf opluchting en fijne steun vanuit haar. Mijn vriend gaat er gelukkig helemaal bovenop komen en ik kan er goed over praten samen maar wat een rollercoaster. Afgelopen terug naar het zkh voor bloedprikken en echo en zo shit dat hij niet mee kan😞
één jaar geleden
Reactie op Fudgie
Hoe gaat het nu? 😔
Het is pittig. Mijn vriend is inmiddels thuis en gaat er helemaal bovenop komen, maar lastig is het wel. Gelukkig kunnen we er samen goed over praten❤️. Afgelopen week echo en bloedprikken, en alles lijkt op een miskraam te wijzen. Komende week weer bloedprikken maar ik ga er nu vanuit dat dit niks meer is.
Ergens hebben we nu ook zoveel aan ons hoofd dat dit wat weggestopt wordt, anderzijds merk je nu ook dat onze gezamelijke gezondheid nu het allerbelangrijkst is. We hopen dat we, als we ook hier (voor 95% zeker miskraam) doorheen zijn, jullie snel positief nieuws kunnen geven.
Voor jullie allemaal, geniet van jullie zwangerschappen🥰 geniet van de komende maandjes. Zogauw mijn vriend weer in ons eigen bed kan slapen (ligt nu op een speciaal bed in de woonkamer) gaan wij ook weer aan de slag🫣🤣
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Dankjewel😘😘 uiteindelijk heb ik het aan een goede vriendin toevertrouwd. ...
Pohh meisje toch wat een heftige periode voor jullie.. niks wat ik nu zeg zal lekker klinken, maar ik meen het oprecht; take care, zorg goed voor elkaar, sterk beiden aan en een dikke virtuele knuffel van mij
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Het is pittig. Mijn vriend is inmiddels thuis en gaat er helemaal bovenop k ...
Wat een opluchting om te horen dat hij er helemaal bovenop gaat komen ❤️ en wat verdrietig dat het nu zo loopt, maar focus je inderdaad op jullie gezondheid, elkaar steunen en blij zijn met elkaar en dan komt de rest hopelijk ook vanzelf weer ❤️ sterkte!
één jaar geleden
Reactie op Eknein92
Het is pittig. Mijn vriend is inmiddels thuis en gaat er helemaal bovenop k ...
Goed om te horen dat het zo goed gaat met je vriend! Dat was ook niet niets.. wat ben je door een hel gegaan. Ik vind het zo naar van jullie dat erop lijkt dat het een miskraam is. Heeel veel sterkte en geef je verdriet de ruimte. En hopelijk horen we hier het blijde nieuws. Sterkte!