Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Ik ga jullie verlaten. We hadden net een echo, het kindje is 9 weken groot ...
Heel veel sterkte. Helaas geldt voor mij hetzelfde. Ook vandaag een echo zonder kloppend hartje. 💔 van het eerste kindje 30 juni een miskraam gehad, ik hoop dat deze ook uit zichzelf komt maar anders laat ik het opwekken (tweeling)
Helaas.. net een echo gehad en de groei blijft te ver achter. Had nu 2 cm moeten zijn en het is 1,1 cm. Het is maar 1 mm gegroeid ten opzichte van vorige week… de gynaecoloog ziet het zwaar in. We zijn er kapot van
Hier ook goed bericht. Weer mooi kloppend ❤️ tje gezien. En de baby zelfs ff zien bewegen. T is nog steeds klompje met weinig vormen. Maar zo fijn toch die geruststelling 🥰
Hoe houden jullie het geheim op werk of hebben jullie het al verteld?
Ik heb echt een flinke darmenbuik en ben zo vreselijk moe. Dit gaat echt opvallen