1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Hoe houden jullie het geheim op werk of hebben jullie het al verteld? Ik h ...
Ik had t niet geheim kunnen houden. Ik werk nu niet. Maar ben goed misselijk en heb dikke buik🙈

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ik heb het gewoon gezegt inverband met til werk en ik erg voorzichtig ben nu

één jaar geleden

Reactie op brittje002

Ik heb het gewoon gezegt inverband met til werk en ik erg voorzichtig ben n ...
Ah ja snap ik. Ik twijfel ook. Werk in de zorg en ben nu net 1 dag terug van vakantie en vind het heel erg zwaar. Lig al in bed. Ben helemaal gesloopt

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ik werk in de psychiatrie. Heb het verteld aan mn directe team. Ben zo extreem moe en misselijk. Erg fijn dat ze het nu weten en er rekening mee houden. Zo ben ik vandaag iets eerder gestopt met werk en gaan slapen en dat was oke

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ik heb het mijn directe leidinggevende verteld. Zo kon ik met erge misselijkheid thuis werken. Straks als ik het uniform uit moet gaat de rest het horen. Dat is over een kleine 7 weken. Dus ik hoop dat in tot die tijd nog in het uniform pas 😅

één jaar geleden

Ik werk in de kinderopvang en ik heb het eerst de manager verteld ivm kinderziektes die gevaarlijk kunnen zijn, en later ook de collega’s. Super fijn, want nu is er veel begrip als ik even ga zitten en sturen ze mij af en toe even naar de bank.

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Helaas.. net een echo gehad en de groei blijft te ver achter. Had nu 2 cm m ...
Hoe gaat het met je?

één jaar geleden

Reactie op suzannez

Hoe gaat het met je?
Gisteren ben ik bevallen van de embryo. Voel me letterlijk en figuurlijk leeg.. en aangezien dit de laatste kans was voor ons, komt het dubbel zo hard aan. Ergens komt het nog niet volledig binnen. De rest van het verdriet zal nog komen denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Gisteren ben ik bevallen van de embryo. Voel me letterlijk en figuurlijk le ...
Heel veel sterkte. ♥️♥️♥️

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Wát een verschrikkelijk bericht. Veel kracht voor jullie om dit te boven te komen!

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Heel veel sterkte 😢❤️

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Oh nee .. zo verdrietig. 😭

één jaar geleden

Hoi allemaal, kom er net pas achter dat deze kletsgroep bestaat. Was fijn geweest de eerste weken, want wat is het toch altijd spannend! Ik lees ook dat het bij een paar van jullie fout is gegaan...vreselijk! Heel veel sterkte gewenst❤️ Ik ben zwanger van mijn 2de kindje, ik heb al een zoontje van 4. Ik heb al meerdere echo's gehad, omdat ik een onregelmatige cyclus heb i.v.m. PCOS. Gisteren een vaginale echo gehad en de baby was super goed te zien en ze konden ook een meer accurate meting maken, ben nu 9+4. Uitgerekende datum 17/2/2023!

één jaar geleden

Oh ik ben al 5 weken de hele dag misselijk en vrees het ergste want bij mijn vorige zwangerschap duurde de misselijkheid 8 maanden... Gisteren gemberpillen gehaald eens kijken of dat wat gaat helpen!

één jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Gezellig. Ik ben 15feb uitrekent (door icsi/ivf weet ik dit precies). En la ...
Ohhh haha dat zou leuk zijn! Dubbel feest!

één jaar geleden

Dit is m'n echo van gisteren

één jaar geleden

Reactie op jwijk1

Dit is m'n echo van gisteren
Mooi!! Hoeveel weken ben je?

één jaar geleden

Vanmorgen mijn allereerste echo gehad! Alles is goed! Ik dacht 10’weken te zijn maar ben terug gezet op 9. Een sterk kloppend hartje was te zien ben ontzettend opgelucht! Over twee weken weer een echo!!

één jaar geleden

Ik ben juist iets vooruit gezet. Datum is nu officieel 13 februari. En de kleine is al heel actief in mijn buik 😍

één jaar geleden

Wat onwijs leuk om al die echo’s te zien en te lezen over alle ervaringen. Maandag mag ik voor de derde echo, dan ben ik bíjna 10 weken. Super spannend 😄