1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Hoe houden jullie het geheim op werk of hebben jullie het al verteld?
Ik h ...
Ik had t niet geheim kunnen houden. Ik werk nu niet. Maar ben goed misselijk en heb dikke buik🙈
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Ik h ...
Ik heb het gewoon gezegt inverband met til werk en ik erg voorzichtig ben nu
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Ik h ...
Ik werk in de psychiatrie. Heb het verteld aan mn directe team. Ben zo extreem moe en misselijk. Erg fijn dat ze het nu weten en er rekening mee houden. Zo ben ik vandaag iets eerder gestopt met werk en gaan slapen en dat was oke
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Ik h ...
Ik heb het mijn directe leidinggevende verteld. Zo kon ik met erge misselijkheid thuis werken. Straks als ik het uniform uit moet gaat de rest het horen. Dat is over een kleine 7 weken.
Dus ik hoop dat in tot die tijd nog in het uniform pas 😅
één jaar geleden
Reactie op suzannez
Hoe gaat het met je?
Gisteren ben ik bevallen van de embryo. Voel me letterlijk en figuurlijk leeg.. en aangezien dit de laatste kans was voor ons, komt het dubbel zo hard aan. Ergens komt het nog niet volledig binnen. De rest van het verdriet zal nog komen denk ik.
één jaar geleden
Reactie op Julez84
Gisteren ben ik bevallen van de embryo. Voel me letterlijk en figuurlijk le ...
Heel veel sterkte. ♥️♥️♥️
één jaar geleden
Reactie op Julez84
Heel veel sterkte 😢❤️
één jaar geleden
Reactie op Julez84
Oh nee .. zo verdrietig. 😭
één jaar geleden
Hoi allemaal, kom er net pas achter dat deze kletsgroep bestaat. Was fijn geweest de eerste weken, want wat is het toch altijd spannend! Ik lees ook dat het bij een paar van jullie fout is gegaan...vreselijk! Heel veel sterkte gewenst❤️
Ik ben zwanger van mijn 2de kindje, ik heb al een zoontje van 4. Ik heb al meerdere echo's gehad, omdat ik een onregelmatige cyclus heb i.v.m. PCOS. Gisteren een vaginale echo gehad en de baby was super goed te zien en ze konden ook een meer accurate meting maken, ben nu 9+4. Uitgerekende datum 17/2/2023!
één jaar geleden
Reactie op jwijk1
Dit is m'n echo van gisteren
Mooi!! Hoeveel weken ben je?