1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op anoniem2222

Ik mag me toch aansluiten bij deze groep, 2 daagjes teruggezet. Definitief ...
Wat leuk! Ik heb vandaag ook termijnecho gehad en ben ook 20 februari uitgerekend!

één jaar geleden

Ik verwacht vandaag of morgen toch wel de nipt uitslag 🙏🏻🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Ik verwacht vandaag of morgen toch wel de nipt uitslag 🙏🏻🙏🏻
Wanneer heb jij geprikt? Ik zit ook in spanning te wachten. Dinsdag geprikt dus nu precies een week

één jaar geleden

Ik heb net ook geprikt voor Nipt. Verliep niet helemaal soepel, viel erna flauw 😂 Maar nu in spanning wachten op de uitslag

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Wanneer heb jij geprikt? Ik zit ook in spanning te wachten. Dinsdag geprikt ...
Oh ik woensdag

één jaar geleden

Reactie op anoniem2222

Ik heb net ook geprikt voor Nipt. Verliep niet helemaal soepel, viel erna f ...
Ohjeee haha. Hopelijk voel je je nu weer wat beter en komt de uitslag snel. Bij mij duurde het 5 werkdagen

één jaar geleden

Ohjeee haha. Hopelijk voel je je nu weer wat beter en komt de uitslag snel. ...
Haha ja gelukkig wel. Vanochtend de uitslag gekregen, dus dat was wel heel snel (4 dagen). Gelukkig alles goed. Ik hoop bij jullie ook allemaal

één jaar geleden

Reactie op anoniem2222

Ik mag me toch aansluiten bij deze groep, 2 daagjes teruggezet. Definitief ...
Voor mij geldt hetzelfde! Ook twee dagen teruggezet en nu uitgerekend op 20 februari ❤

één jaar geleden

Wat leuk! Ik ga deze groep ook volgen! 😊 Mn uitgerekende datum is 17-2 ❤️

één jaar geleden

Reactie op Jo0

Wat leuk! Ik ga deze groep ook volgen! 😊 Mn uitgerekende datum is 17-2 ❤️
Gezellig, ik ben ook 17/2 uitgerekend! Aanstaande donderdag de 13 weken echo.

één jaar geleden

Hier ook uitgerekend op 17 februari ❤️ bij de termijnecho 2 daagjes vooruit gezet. Ik heb dinsdag de 13 weken echo! Hopelijk alles goed en dan met een gerust hart op vakantie 😍

één jaar geleden

Ik heb dinsdag ook de 13 weken echo. Hopelijk is alles nog goed want wij hebben het afgelopen weekend verkondigd na een zeer goede uitslag van de vlokkentest. Toen iedereen t wist dacht ik.... Stel nu dat .... Maar geen aanwijzingen gehad tot miskraam, dus ik ga er een beetje vanuit dat alles nog goed is. Al blijft t spannend. Een ding is wel heel jammer, ik speel bij een amateur vereniging toneel en ik had een leuke rol. Speelde een jong meisje, een stagiaire. Helaas heb ik de rol toch terug moeten geven. Gezien we in oktober uitvoeringen hebben en de vraag is hoe zichtbaar de zwangerschap is. Gezien ik nu best al een buikje heb... Buiten mijn reguliere buik🙈 gelukkig hebben we een zeer spontane enthousiaste vervangster bij ons bij de club. Maar voelde mij wel rete schuldig dat ik zo last minute afzag van de rol. Nu nog steeds overigens. Maja eerder wat zeggen ging ook niet. Als de vlokkentest slecht was.... Had ik kunnen spelen en sommige zaken gaan anderen gewoon niks aan en als ik nu minder bol was had ik t ook durven gokken om te spelen. Sorry ik moest even van mij afschrijven

één jaar geleden

Dinsdag is niet ver weg meer, wij hebben ook de 13 weken echo dinsdag staan. We zijn ook heel erg benieuwd hoe het nu daar binnen is aangezien kwaaltjes min of meer in eens weg zijn, een beetje onzekerheid. Mooi nieuws dat de vlokkentest goed was!

één jaar geleden

Reactie op Romi

Dinsdag is niet ver weg meer, wij hebben ook de 13 weken echo dinsdag staan ...
Precies dat ja... Kwaaltjes zijn weg muv ... Moe zijn en niet kunnen slapen 🤣

één jaar geleden

Reactie op jwijk1

Gezellig, ik ben ook 17/2 uitgerekend! Aanstaande donderdag de 13 weken ech ...
😊 Wij gaan de 13 weken echo niet doen, we zouden de zwangerschap toch niet willen beëindigen. En het zou voor ons veel meer onzekerheid geven om mogelijke afwijkingen te zien, die misschien nog niet eens voor 100% vast te stellen zijn nu het nog zo klein is. Hopelijk is de 13 weken echo van jullie goed! Iedereen moet die keuze zelf maken natuurlijk!

één jaar geleden

Hier 19/2 uitgerekend en vanmiddag 13 weken echo! ❤️ 🙏🏼

één jaar geleden

Ik ook einde middag de 13 weken echo. Vorige zwangerschap had ik dat niet, maar hoop dat we al iets van het geslacht kunnen zien 😬

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Ik ook einde middag de 13 weken echo. Vorige zwangerschap had ik dat nie ...
Succes! Ja daar hopen wij stiekem ook op, haha😜

één jaar geleden

Reactie op JoKro1992

Succes! Ja daar hopen wij stiekem ook op, haha😜
Hier heeft ze niks gezegd. Maar we zagen niets bungelen 😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Hier heeft ze niks gezegd. Maar we zagen niets bungelen 😂😂😂
Haha nee bij ons ook niet, mocht ze geen uitspraak over doen🥹