1087 Reacties
één jaar geleden
Buikje groeit behoorlijk snel, veel sneller dan ik had verwacht eigenlijk. Gelukkig nu weer stukke beter met de misselijkheid en het spugen en weer meer energie, dus stukke fijner zo in het 2e trimester ;)
Nipt en 13weken echo waren hier gelukkig goed en de eerste zwangerschapskleding is in huis (dolblij mee, want die broeken zitten heerlijk en de (voedings)bh is echt een verademing!!).
Hebben jullie ook al van die gratis boxen in huis gehaald? Ben ik stiekem echt een liefhebber van, helemaal leuk die cadeautjes voor het kleintje.
O.a. blije doos, babydump, kruidvat, moeders voor moeders... Super leuk 🥰 mocht iemand nog tips hebben??!
één jaar geleden
Ik vond vorige keer die dozen zo tegenvallen. Dus ga dat niet doen dit keer. Zat ook vast aan die reclames.
één jaar geleden
Reactie op Britterbal
Ligt t aan mij of is veel zwangerschapskleding onwijs saai en oudbollig? He ...
Vreselijk saai. Enige waar je nog wel leuke kan vinden is shein. Maar dat is een beetje tegen mijn gevoel in.
één jaar geleden
Reactie op Britterbal
Inderdaad zoiets als w 22 ja. Want wij hadden een vlokkentest in week 11 t ...
22 weken is dan omdat je kindje (ernstig) ziek is. Geen gynaecoloog die een baby weg haalt op dat termijn om het geslacht.
één jaar geleden
Reactie op Lies27523
Buikje groeit behoorlijk snel, veel sneller dan ik had verwacht eigenlijk. ...
Hoe werkt dat met die tas van kruidvat? Ik heb online ingelogd en de uitgerekende datum ingevuld, maar zie nergens iets van instructies en heb geen mail gehad. Kan ik dan gewoon met mijn pas naar de winkel?
één jaar geleden
Reactie op Mommy-to-be90
Hoe werkt dat met die tas van kruidvat? Ik heb online ingelogd en de uitger ...
Ik heb wel mail gehad met dat je de producten in de winkel kan pakken. Nadat je je pas scant zouden ze gratis moeten worden.
één jaar geleden
Reactie op Mommy-to-be90
Hoe werkt dat met die tas van kruidvat? Ik heb online ingelogd en de uitger ...
Va 2 mnd voor je uitgerekende datum meen ik gisteren gelezen te hebben. Maar mijn geheugen is opt moment niet zo betrou
één jaar geleden
Reactie op Britterbal
Va 2 mnd voor je uitgerekende datum meen ik gisteren gelezen te hebben. Maa ...
Ik heb hem vrijdag gehaald. Heb het aan een medewerker gevraagd. Die pakte se producten. Als je je pas scant krijg je deze producten gratis, mits je online je uitgerekende datum doorgegeven hebt.
één jaar geleden
Reactie op Steefje89
Succes vandaag en probeer te genieten 😉
Alleen maar gedroomd over de geslachtsecho 😂😂. Bij mijn vorige totaal geen last van gehad. Echt bizar. Niet te doen.