1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Romi

Ik kreeg zo net een schokkend gevoel in mijn buik lijkt op een korte stroom ...
Zo voelen de eerste schopjes wel idd, ik voel de baby ook al vanaf 14 weken. Herkende het meteen van m'n eerste zwangerschap😊

één jaar geleden

Reactie op Romi

Ik kreeg zo net een schokkend gevoel in mijn buik lijkt op een korte stroom ...
Ik heb dit ook al een aantal keer gehad, sinds een week, nu 14+4. Mijn verloskundige gaf aan dat dit de eerste bewegingen kunnen zijn die je voelt ☺️

één jaar geleden

Ik heb vorige week de 13 weken echo gehad. Wat bijzonder hoeveel ze al kunnen zien zeg! Ik wist niet wat ik kon verwachten. Ze tellen of je baby 4 hartkamers heeft en die zich vullen met bloed en kijken naar de maag, blaas, nekrimpel, ruggenwervels en meten vanalles op. Mooi hoor! En ik lees terug over die Kruidvat tas, ik dacht dat het aan mij lag, ik snapte ook niet hoe dat werkte. Thanks.

één jaar geleden

Reactie op linsypinsy

Ik heb vorige week de 13 weken echo gehad. Wat bijzonder hoeveel ze al kunn ...
Bijzonder he van het hartje!! Tijdens de 13 weken echo vroeg de ze of ik een idee heb hoe groot het hartje is. Dat bleek een grote van een rijstkorrel te zijn! Zo bijzonder.

één jaar geleden

Reactie op Denise25

Zo voelen de eerste schopjes wel idd, ik voel de baby ook al vanaf 14 weken ...
Bij de eerste zwangerschap voelde ik het pas bij 16 weken. En het was heel licht. Maar gisteren schrok ik wel van. Was echt alsof je een stroomschok kreeg van binnen en dan met 3 klappen. 🤣 daarna niets meer gevoeld. Gaat dit zich nog herhalen?

één jaar geleden

Reactie op XXkmXX

Ik heb dit ook al een aantal keer gehad, sinds een week, nu 14+4. Mijn verl ...
En hoe vaak op een dag heb je het? Ik had het gisteren 1 keertje maar gehad. Ik verbaaste me eigenlijk omdat die schop van hoger dan de navel af kwam. Ik dacht dat is toch heel hoog daar zit de kleine niet eens. Of toch wel?

één jaar geleden

Reactie op Romi

En hoe vaak op een dag heb je het? Ik had het gisteren 1 keertje maar gehad ...
Ik had het toen toevallig 3 of 4 keer maar nu ik er erg op ga letten merk ik dat het minder is haha. Ja dat lijkt me voor nu nog wel erg hoog idd, maar je weet het nooit. Is ook mijn eerste zwangerschap dus alles voelt ook gek en nieuw 🫢

één jaar geleden

Reactie op XXkmXX

Ik had het toen toevallig 3 of 4 keer maar nu ik er erg op ga letten merk i ...
Ik let er nu ook vaker op, maar voel het niet meer. Ik kan mij niet meer herinneren hoe het bij de eerste zwangerschap was. Maar lijkt mij nog best vroeg om iets nu al te voelen? Misschien over 2 weken dus bij 16 weken dat het wel voelbaar wordt.

één jaar geleden

Reactie op Romi

Hoger dan de navel lijkt me onwaarschijnlijk. Je kunt de bovenrand van je baarmoeder voelen, Google maar eens op fundushoogte. De verloskundige liet bij de laatste controle zien en voelen waar de bovenkant en zijkanten van mijn baarmoeder nu zit. Tot halverwege het schaambeen en de navel.

één jaar geleden

Reactie op Romi

Ik let er nu ook vaker op, maar voel het niet meer. Ik kan mij niet meer he ...
Mijn verloskundige gaf bij 13 weken al aan dat het mogelijk is. Maar dat je het vaak mist omdat je niet precies weet wat je moet voelen dan, maar echt de schopjes komen idd later!

één jaar geleden

Reactie op Clash

Hoger dan de navel lijkt me onwaarschijnlijk. Je kunt de bovenrand van je b ...
Als het niet je eerste kindje is kan die al veel hoger zitten. Maar boven de navel is alsnog wel erg hoog. Al kan het in je buik op een andere plek voelen dan het daadwerkelijk is

één jaar geleden

Vandaag alweer 16 weken zwanger! Het gaat snel ❤

één jaar geleden

Reactie op Romi

De bovenrand van je baarmoeder zit als het goed is net onder je navel ongeveer. Je darmen liggen daarboven. Het kunnen ook je darmen zijn die je dan voelt. ?

één jaar geleden

Vandaag onze gender reveal party💙🩷 nog even geduld hebben om 15:00 uur begint het. Kan niet wachten!!!😍

één jaar geleden

We krijgen er een tweede dochter bij🩷🩷🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Laura Okken-Gustin

We krijgen er een tweede dochter bij🩷🩷🥰🥰
Gefeliciteerd!🩷

één jaar geleden

Meiden Net pasta pesto kip besteld op thuisbezorgd na de laatste hap gelijk alles weer uitgespuugd heb ik teveel gegeten of was er iets bedorven ?

één jaar geleden

Reactie op Maxime1995

Meiden Net pasta pesto kip besteld op thuisbezorgd na de laatste hap gelij ...
Die vraag kunnen wij lastig voor jou beantwoorden denk ik 😅. Maar vervelend is het wel

één jaar geleden

Hoi! Morgen 19 weken zwanger en de 20weken echo, we hebben geen 13weken echo gehad dus mega gespannen, herkennen jullie de spanning? En hoevaak voelen jullie je kindje schoppen op moment? Liefs🫶🏽

één jaar geleden

Reactie op Maxime1995

Meiden Net pasta pesto kip besteld op thuisbezorgd na de laatste hap gelij ...
Was je samen? Anders heeft de ander misschien ook last van z’n buik? Volgens mij ben je er in je zwangerschap wel vatbaarder voor