1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op RolK
Hoi! Morgen 19 weken zwanger en de 20weken echo, we hebben geen 13weken ech ...
Is ook spannend! Herken ik wel hoor, wij hebben de 20- weken echo aankomende zaterdag en ook ik vind het spannend. Wij hebben ook geen 13- weken echo gedaan, ergens heb ik er ook wel vertrouwen in dat het wel goed zit.
De kleine beweegt al lekker maar er is nog geen peil op te trekken. Net bewoog hij/ zij toevallig veel in een wat langere periode, de andere keer voel ik de baby niet of maar 1 keertje draaien/ schoppen.
één jaar geleden
Vandaag 19+2, woensdag de 20 weken echo, zo spannend! Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt!
Ik heb zelf een sterk gevoel dat het een meisje is, zelfs mn moeder is overtuigd... (Heeft al een roze super zachtjes badjas gekocht😅 zo lief!)
Wie heeft of had een ook sterk voorgevoel van wat de baby zal zijn?
één jaar geleden
Reactie op ManonEsmee
Vandaag 19+2, woensdag de 20 weken echo, zo spannend! Ik kan niet wachten t ...
Spannend! Ik had ook heel sterk het gevoel van een meisje. Durfde er niet helemaal op te vertrouwen na 3 jongens, maar het klopte wel! We hebben een pretecho gehad met 15 weken. Donderdag 20 weken echo, vind het toch weer wat spannend. Denk, hoop dat ze het goed had gezien vorige keer, straks is het toch een jongen haha
één jaar geleden
Reactie op ManonEsmee
Vandaag 19+2, woensdag de 20 weken echo, zo spannend! Ik kan niet wachten t ...
Ik had ook sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn. Bij 16 weken klopte dit🩷
één jaar geleden
Vandaag de 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goed gekeurd! Zo gek dat dit dan de laatste echo was
één jaar geleden
Reactie op Rosiex1234
Vandaag de 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goed gekeurd! Zo g ...
Ik heb gisteren ook de 20 weken echo gehad en heb er al 2 gepland staan komt wel omdat ik zwangerschapssuiker heb dat ik misschien meer gecontroleerd wordt
één jaar geleden
Reactie op MAF126
Mooie echo! Waarom is dit voor jou de laatste? Wil je geen groeiecho rond 3 ...
Mijn echoscopiste vertelde dat dit de laatste was. De andere doen zij alleen op indicatie of als hier een reden voor is. Dus geen idee of dit bij andere praktijken anders is?
één jaar geleden
Reactie op Romi
Hoi dames, aangezien we even ver zijn heb ik een gek vraagje. Hebben jullie ...
Lijkt erop alsof je navel ontstoken is. Goed droog houden!
één jaar geleden
Reactie op Romi
Hoi dames, aangezien we even ver zijn heb ik een gek vraagje. Hebben jullie ...
Goed schoon en droog houden. Desnoods even langs de huisarts mocht t een schimmel zijn. Navel is broedplek van bacteriën dus niet te veel in smeren