1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op RolK

Hoi! Morgen 19 weken zwanger en de 20weken echo, we hebben geen 13weken ech ...
Is ook spannend! Herken ik wel hoor, wij hebben de 20- weken echo aankomende zaterdag en ook ik vind het spannend. Wij hebben ook geen 13- weken echo gedaan, ergens heb ik er ook wel vertrouwen in dat het wel goed zit. De kleine beweegt al lekker maar er is nog geen peil op te trekken. Net bewoog hij/ zij toevallig veel in een wat langere periode, de andere keer voel ik de baby niet of maar 1 keertje draaien/ schoppen.

één jaar geleden

Reactie op Steefje89

Is ook spannend! Herken ik wel hoor, wij hebben de 20- weken echo aankomend ...
Dankjewel voor je reactie! Fijn:)

één jaar geleden

Vandaag 19+2, woensdag de 20 weken echo, zo spannend! Ik kan niet wachten tot we weten wat het wordt! Ik heb zelf een sterk gevoel dat het een meisje is, zelfs mn moeder is overtuigd... (Heeft al een roze super zachtjes badjas gekocht😅 zo lief!) Wie heeft of had een ook sterk voorgevoel van wat de baby zal zijn?

één jaar geleden

Reactie op ManonEsmee

Vandaag 19+2, woensdag de 20 weken echo, zo spannend! Ik kan niet wachten t ...
Spannend! Ik had ook heel sterk het gevoel van een meisje. Durfde er niet helemaal op te vertrouwen na 3 jongens, maar het klopte wel! We hebben een pretecho gehad met 15 weken. Donderdag 20 weken echo, vind het toch weer wat spannend. Denk, hoop dat ze het goed had gezien vorige keer, straks is het toch een jongen haha

één jaar geleden

Reactie op ManonEsmee

En, had je gelijk?🥰 Heb zelf deze keer ook sterk het gevoel van meisje. Bij m’n zoontje heel sterk gevoel jongetje en dat klopte dus ook 😜

één jaar geleden

Reactie op ManonEsmee

Ik had ook sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn. Bij 16 weken klopte dit🩷

één jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goed gekeurd! Zo gek dat dit dan de laatste echo was

één jaar geleden

Reactie op Rosiex1234

Vandaag de 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goed gekeurd! Zo g ...
Mooie echo! Waarom is dit voor jou de laatste? Wil je geen groeiecho rond 30 wkn of liggingsecho rond 35wkn?

één jaar geleden

Reactie op Rosiex1234

Vandaag de 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goed gekeurd! Zo g ...
Ik heb gisteren ook de 20 weken echo gehad en heb er al 2 gepland staan komt wel omdat ik zwangerschapssuiker heb dat ik misschien meer gecontroleerd wordt

één jaar geleden

Reactie op MAF126

Mooie echo! Waarom is dit voor jou de laatste? Wil je geen groeiecho rond 3 ...
Mijn echoscopiste vertelde dat dit de laatste was. De andere doen zij alleen op indicatie of als hier een reden voor is. Dus geen idee of dit bij andere praktijken anders is?

één jaar geleden

Reactie op Rosiex1234

Mijn echoscopiste vertelde dat dit de laatste was. De andere doen zij allee ...
Oh wat spannend dan!

één jaar geleden

Reactie op Rosiex1234

Mijn echoscopiste vertelde dat dit de laatste was. De andere doen zij allee ...
Bij mij is dat ook zo, maar wisselt per praktijk inderdaad.

één jaar geleden

Hoi dames, aangezien we even ver zijn heb ik een gek vraagje. Hebben jullie ook jeuk in de navel? Mijn navel is ook rood aan de binnenkant en jeukt 24 uur. Ik heb al zwangerschaps olie gesmeerd maar gaat niet over de jeuk. Hebben jullie tips?

één jaar geleden

Reactie op Romi

Hoi dames, aangezien we even ver zijn heb ik een gek vraagje. Hebben jullie ...
Lijkt erop alsof je navel ontstoken is. Goed droog houden!

één jaar geleden

Net de 20 weken echo gehad. Ik had een sterk voorgevoel voor (weer) een jongetje, maar het is een meisje! 💖

één jaar geleden

Reactie op meroeti

Net de 20 weken echo gehad. Ik had een sterk voorgevoel voor (weer) een jon ...
Wat een verrasing!

één jaar geleden

Reactie op Romi

Stoppen met olie en wat sudo in je navel smeren. Klinkt alsof het wat is gaan ontsteken/prutten. Anders even naar de huisarts. Misschien is het een schimmeltje

één jaar geleden

Reactie op Romi

Goed schoon en droog houden. Desnoods even langs de huisarts mocht t een schimmel zijn. Navel is broedplek van bacteriën dus niet te veel in smeren

één jaar geleden

Wij hebben morgen de 20 weken echo! Toch wel weer heel spannend. En we krijgen dan ook te horen wat het geslacht is! Heel benieuwd ❤️

één jaar geleden

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad, maar hebben een doorverwijzing naar het WKZ omdat de niertjes er anders uit zien dan normaal. Vind het heel heftig allemaal, spannend en veel emotie. 😢 Als het goed is worden we vandaag gebeld voor een afspraak..