1087 Reacties
één jaar geleden
Hier helaas een vroege miskraam dus ik ga jullie verlaten 😢
Heel veel sterkte ❤️
één jaar geleden
Hier helaas een vroege miskraam dus ik ga jullie verlaten 😢
Sterkte 🥲🥰
één jaar geleden
Reactie op jerney92
Ik heb 30 juni mijn 13 weken echo ! Hiervoor al een echo gehad en een hartj ...
Haha dat is snel al
één jaar geleden
Reactie op Simsalabim89
Haha dat is snel al
Ik zit ff te rekenen... Je zit dan helemaal niet in de goeie groep
één jaar geleden
Hoi allemaal! Vanmorgen mijn positieve test gehad, 12dpo 🍀 Ik vind het zooo spannend. In juli en december 2022 heb ik een gemiste miskraam gehad. Na uitgebreid onderzoek kwam er niets naar voren waardoor het mis gegaan is. Dus nu derde poging voor ons eerste kindje.🤞🏻
Uitgerekende datum zou 18 februari zijn volgens mijn app. Iedereen veel succes om de eerste weken mentaal te doorstaan❤️❤️
één jaar geleden
Goedemorgen,
Ik ben 16e uitgerekend en heb 27 juni een echo.
Ik heb een tweeling van 6 jaar en bij hun zwangerschap heb jk pre-eclampsie gehad dus ik wil heel graag weten hoeveel het er nu zijn.
Afgelopen vrijdag 9e zou ik ongesteld moeten worden. Met een early test, testte ik 5 dagen daarvoor al positief en per dag werd dat streepje steeds zichtbaarder.
Fijne zwangerschap meiden!
Liefs Melissa
één jaar geleden
Gisteren positief getest en volgens de app ben ik 18 februari uitgerekend maar omdat mijn cyclussen onregelmatig waren weet ik het niet precies. Maar oo wat spannend weer! Dit wordt ons tweede kindje❤️
één jaar geleden
Vandaag toch nog een keer getest. Kon ook niet anders dan dat die positief zou zijn natuurlijk.
één jaar geleden
Reactie op MelissaTwinmom
Goedemorgen,
Ik ben 16e uitgerekend en heb 27 juni een echo.
Ik heb een tw ...
Gefeliciteerd!
Super spannend toch of je er miss weer 2 krijgt.
Had je bij je tweeling zwangerschap al vroeg in de gaten dat het er 2 waren?
één jaar geleden
Reactie op Simsalabim89
Vandaag toch nog een keer getest. Kon ook niet anders dan dat die positief ...
Ik heb een tijdje onder een andere naam gepost omdat ik mogelijk gevolgd word om te kijken wat ik allemaal doe in mijn leven..klinkt bizar maar het is zo.
Maar nu we iedereen van wie we houden al ingelicht hebben dat ik zwanger ben, kan ik open kaart spelen.