1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Britterbal
Goed schoon en droog houden. Desnoods even langs de huisarts mocht t een sc ...
Ja de huisarts schreef mij een schimmelcreme, die ben ik al paar dagen aan het gebruiken en het jeukt niet meer en de rode vlek verdwijnt langzamerhand. Ik probeer nu ook na het douchen mijn navel te drogen. Hoewel ik dat nooit hiervoor deed. Is het nu misschien goed om te doen.
één jaar geleden
Reactie op Romi
Is jullie ook verteld bij de 20 weken echo hoeveel cm de baby is en hoe gro ...
Bij mij zeiden ze dat ze het niet op konden meten
één jaar geleden
Reactie op Romi
Oh nice, bijna de helft zo groot als bij de geboorte. Vind het wel jammer d ...
Ja haha dat zei ik dus ook.
Wel gek inderdaad ze moeten met de 20 weken echo al zoveel opmeten.. ik had er wel ook om gevraagd maar dat was allemaal geen probleem. Ze heeft het lijfje gemeten en toen de beentjes los erbij opgeteld omdat hij opgevouwen lag natuurlijk
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Ja haha dat zei ik dus ook.
Wel gek inderdaad ze moeten met de 20 weken ech ...
Ja klopt ze meten veel maar vooral de lengte wilde ze niet meten ze zei nee dat is moeilijk met 20 weken daarvoor heb je andere echos zoals de groei echo die later in de zwangerschap wordt gedaan. Ze heeft wel de lengte van de bot van zijn bovenbeen gemeten. Ik vroeg me ook echt af waarom die dan wel weer. Ik vroeg haar kan je hieruit halen of hij grote benen krijgt of niet. Zei ze nee want de enne heeft een bovenbeen die langer is dan de onderbeen dus dat wil ook niets zeggen. Allemaal een beetje vaag maar over het algemeen geen afwijkingen gelukkig.
één jaar geleden
Wanneer is de eerst volgende echo weer na de 20 weken. En is deze al ingepland bij jullie? Ik moet nog een keertje een glucose test doen maar heb tot nu aan toe geen lab formulier gekregen. Zijn sommige van jullie al geweest voor de glucose test in het ziekenhuis of nog niet?
één jaar geleden
Reactie op Romi
Wanneer is de eerst volgende echo weer na de 20 weken. En is deze al ingepl ...
Ik heb 3 weken geleden een glucosetest gedaan en moet over 3 weken weer (protocol bij mijn praktijk). Ik kreeg t formulier bij mijn afspraak tijdens de 16w controle en laatst bij de 20w echo, maar ze sturen m ook digitaal bij mij.
Ik heb binnenkort weer een echo in het ziekenhuis omdat mijn placenta te laag ligt. De gynaecoloog moet even checken of hij niet in het litteken van de keizersnede groeit 😵💫 verder weet ik niet wanneer er precies nog echo's komen. O.a. door de placentaligging krijg ik wel meer echo's
één jaar geleden
Reactie op Romi
Wanneer is de eerst volgende echo weer na de 20 weken. En is deze al ingepl ...
Glucose test? Daar heb ik nog niks van gehoord 🫢