1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jo0

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad, maar hebben een doorverwijzing ...
Oh nee wat verdrietig. Hopelijk valt het allemaal mee. Hebben ze al iets gezegd over wat ze gezien hebben?

één jaar geleden

Reactie op Britterbal

Goed schoon en droog houden. Desnoods even langs de huisarts mocht t een sc ...
Ja de huisarts schreef mij een schimmelcreme, die ben ik al paar dagen aan het gebruiken en het jeukt niet meer en de rode vlek verdwijnt langzamerhand. Ik probeer nu ook na het douchen mijn navel te drogen. Hoewel ik dat nooit hiervoor deed. Is het nu misschien goed om te doen.

één jaar geleden

Reactie op Jo0

Oh wat spannend! Hopelijk word je snel gebeld en kan je ook op zeer korte termijn een afspraak krijgen. We duimen voor je dat het allemaal meevalt!

één jaar geleden

Reactie op MAF126

Oh wat spannend! Hopelijk word je snel gebeld en kan je ook op zeer korte t ...
We kunnen vrijdag terecht! Dus wel heel spannend! Bedankt voor je lieve berichtje! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Oh nee wat verdrietig. Hopelijk valt het allemaal mee. Hebben ze al iets ge ...
Nee, dat kon ze niet zo goed zeggen. Het ziet er anders uit dan normaal, dus ze kon niet goed zeggen wat het dan is.. Dank voor je lieve berichtje! ❤️

één jaar geleden

Is jullie ook verteld bij de 20 weken echo hoeveel cm de baby is en hoe groot de baby bij de geboorte wordt? En of het bovengemiddeld is of een gemiddelde baby.

één jaar geleden

Bij mij heb ik het idee dat ze hiermee voorzicht zijn en elke keer zeggen kan nog alle kanten op. Ze gaan zowiso nog groei echos inplannen om het in de gaten te houden maar stikkem wil ik het ook wel weten.

één jaar geleden

Reactie op Romi

Is jullie ook verteld bij de 20 weken echo hoeveel cm de baby is en hoe gro ...
Wel hoe groot hij nu is en wat hij weegt nu. Niet hoe groot hij wordt maar wel laten zien waar hij op de curve zit

één jaar geleden

Reactie op Romi

Is jullie ook verteld bij de 20 weken echo hoeveel cm de baby is en hoe gro ...
Bij mij zeiden ze dat ze het niet op konden meten

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Wel hoe groot hij nu is en wat hij weegt nu. Niet hoe groot hij wordt maar ...
Weet je nog welk gewicht en hoe lang?

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Bij mij zeiden ze dat ze het niet op konden meten
Vind ik wel raar 4 jaar geleden bij onze eerste zeiden ze wel dat hij bovengemiddeld wordt. En dat klopte ook. Maar nu hebben ze helemaal geen idee.

één jaar geleden

Reactie op Romi

Weet je nog welk gewicht en hoe lang?
25 cm van hoofd tot onderkant voetjes zegmaar en 300 gram

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

25 cm van hoofd tot onderkant voetjes zegmaar en 300 gram
Oh nice, bijna de helft zo groot als bij de geboorte. Vind het wel jammer dat ze de lengte niet eens wilde opmeten. Terwijl ik er ook om vroeg.

één jaar geleden

Reactie op Romi

Oh nice, bijna de helft zo groot als bij de geboorte. Vind het wel jammer d ...
Ja haha dat zei ik dus ook. Wel gek inderdaad ze moeten met de 20 weken echo al zoveel opmeten.. ik had er wel ook om gevraagd maar dat was allemaal geen probleem. Ze heeft het lijfje gemeten en toen de beentjes los erbij opgeteld omdat hij opgevouwen lag natuurlijk

één jaar geleden

Reactie op Romi

Oh nice, bijna de helft zo groot als bij de geboorte. Vind het wel jammer d ...
In de zwangerschap+ app kan je wel ook per week zien wat je kindje ongeveer weegt en meet. Dat klopte hier wel ongeveer dus misschien ook leuk om af en toe naar te kijken.

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Ja haha dat zei ik dus ook. Wel gek inderdaad ze moeten met de 20 weken ech ...
Ja klopt ze meten veel maar vooral de lengte wilde ze niet meten ze zei nee dat is moeilijk met 20 weken daarvoor heb je andere echos zoals de groei echo die later in de zwangerschap wordt gedaan. Ze heeft wel de lengte van de bot van zijn bovenbeen gemeten. Ik vroeg me ook echt af waarom die dan wel weer. Ik vroeg haar kan je hieruit halen of hij grote benen krijgt of niet. Zei ze nee want de enne heeft een bovenbeen die langer is dan de onderbeen dus dat wil ook niets zeggen. Allemaal een beetje vaag maar over het algemeen geen afwijkingen gelukkig.

één jaar geleden

Wanneer is de eerst volgende echo weer na de 20 weken. En is deze al ingepland bij jullie? Ik moet nog een keertje een glucose test doen maar heb tot nu aan toe geen lab formulier gekregen. Zijn sommige van jullie al geweest voor de glucose test in het ziekenhuis of nog niet?

één jaar geleden

Reactie op Jo0

Oh wat spannend zeg, heel veel succes morgen en hopelijk niets ernstigs aan de hand 🍀

één jaar geleden

Reactie op Romi

Wanneer is de eerst volgende echo weer na de 20 weken. En is deze al ingepl ...
Ik heb 3 weken geleden een glucosetest gedaan en moet over 3 weken weer (protocol bij mijn praktijk). Ik kreeg t formulier bij mijn afspraak tijdens de 16w controle en laatst bij de 20w echo, maar ze sturen m ook digitaal bij mij. Ik heb binnenkort weer een echo in het ziekenhuis omdat mijn placenta te laag ligt. De gynaecoloog moet even checken of hij niet in het litteken van de keizersnede groeit 😵‍💫 verder weet ik niet wanneer er precies nog echo's komen. O.a. door de placentaligging krijg ik wel meer echo's

één jaar geleden

Reactie op Romi

Wanneer is de eerst volgende echo weer na de 20 weken. En is deze al ingepl ...
Glucose test? Daar heb ik nog niks van gehoord 🫢