1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh en btw, ik voel me nu weer oké! Ik voel ons meisje ook goed bewegen, toe ...
Fijn om te horen, hopelijk wordt het je bespaard de komende winterperiode. Toen ik koorts had in Spanje kwam ik terug naar nederland en heb ik een pretecho geboekt toen voelde ik de baby niet maar was wel bezorgd of hartje enzo nog klopte was toen 14 weken zwanger. Wij zijn extra voorzichtig omdat we pas met de laatste iui poging zwanger werden. We hadden al ons ingeschreven voor de ivf behandeling omdat we ons zoontje nog een zusje of broertje gunnen. Dus vandaar dat we zo voorzichtig zijn met griepjes en corona. Ik was er hiervoor helemaal niet mee bezig, zei altijd goed voor de weerstand.

één jaar geleden

Reactie op Romi

Ah gelukkig! Maar goh wat een bevalling is het dan geweest. Ja ik heb niet ...
Dan had jij ook een heftige bevalling zeg! Hoop dat je komende bevalling wat makkelijker gaat. Gelukkig is dat vaak wel zo bij een tweede. Hebben ze het bij jou ook gehad over eerder inleiden?

één jaar geleden

Reactie op Romi

In heb gelukkig nog geen klachten. Ik controleer ook elke keer of ik geen k ...
Oh ja, bandenpijn ik herken het! 😂

één jaar geleden

Reactie op Romi

Fijn om te horen, hopelijk wordt het je bespaard de komende winterperiode. ...
Ik snap het helemaal, je wil gewoon extra voorzichtig zijn met alles en dat is je goed recht!

één jaar geleden

Nog meer mensen die nog steeds dagelijks ontzettend misselijk zijn? 😔🥲 22+1 vandaag, ik ga er vanuit dat het ook niet meer over gaat deze zwangerschap. 😅

één jaar geleden

Reactie op Safinatu1988

Dan had jij ook een heftige bevalling zeg! Hoop dat je komende bevalling w ...
Sorry van mijn late reactie. Zie je bericht nu pas. Ja als ik later in de zwangerschap antistoffen ga aanmaken dan wel ja. Maar de verloskundige zegt als het om de grootte gaat van de baby doen ze liever niet eerder inleiding want ook al maken ze echo”s er zit een foutmarge erop. En soms hebben ze het mis terwijl als ze alles opgang zetten. Een hele kleine baby vind ik ook aan de enne kant ook spannend. Zon baby van 4 kilo is gewoon een popetje om op te tillen enzo. En zelfs toen al vonden we hem super klein en teer. 🥰

één jaar geleden

Reactie op eline1998x

Nog meer mensen die nog steeds dagelijks ontzettend misselijk zijn? 😔🥲 22 ...
21+3 hier en bij mij was het tot een pr dagen terug ook echt dagelijkse kost, nu ineens een heel stuk minder! Who knows 🥰 duim voor je!

één jaar geleden

Reactie op eline1998x

Nog meer mensen die nog steeds dagelijks ontzettend misselijk zijn? 😔🥲 22 ...
Bij lijkt het meer op maagzuur. Als ga liggen dan komt alles weer naar boven. Ik had daar gisternacht erg last van kon van 3 tot 4:30 uur niet slapen daarna zakte het wel en kon ik eindelijk slapen. Ik heb sins een paar dagen vreetbuien en gisteren voor het slapen heb in een pizza gegeten denk dat het ook daar door komt.

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

21+3 hier en bij mij was het tot een pr dagen terug ook echt dagelijkse kos ...
Oh wat fijn! Ik blijf hopen op hetzelfde 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Romi

Bij lijkt het meer op maagzuur. Als ga liggen dan komt alles weer naar bove ...
Ah dat klinkt ook vervelend! Maagzuur heb ik dan weer 0 last van 😅 Pizza is inderdaad wel een maagzuur aanmaker 🥲

één jaar geleden

Reactie op eline1998x

Ah dat klinkt ook vervelend! Maagzuur heb ik dan weer 0 last van 😅 Pizza ...
Ja ik wist het niet! Had gisteren in eens zin in pizza. En die was best vettig met veel kaas erop. Snachts werd ik wakker en kon niet meer slapen. Pas in de ochtend kon ik weer slapen

één jaar geleden

Reactie op Romi

Ja ik wist het niet! Had gisteren in eens zin in pizza. En die was best vet ...
Je mag een rennie nemen of gaviscon. Hopelijk helpt dat met inslapen

één jaar geleden

Reactie op Suusxb

Je mag een rennie nemen of gaviscon. Hopelijk helpt dat met inslapen
Ja die moet ik nog in huis halen! Hoorde laatst dat dit geen kwaad kan..

één jaar geleden

Reactie op Romi

Ja die moet ik nog in huis halen! Hoorde laatst dat dit geen kwaad kan..
Ik gebruik omeprazol! (10mg ochtend) Aanrader, echt na een dag al verschil

één jaar geleden

Over de helft alweer, het gaat toch wel heel snel. Ons kleintje is echt een druktemaker. Hele dag door aan het bewegen, zo leuk 🥰 Behalve dan als mijn man hem wil voelen, dan stopt hij er meestal mee 😂

één jaar geleden

Reactie op anoniem2222

Over de helft alweer, het gaat toch wel heel snel. Ons kleintje is echt een ...
Dat heb ik dus ook 😂 vorige x lag de placenta aan de voorkant dus mijn man voelde haar sowieso moeilijker. Soms aan de zijkant. Nu zit de placenta achter dus voel ik haar zoveel meer en beter. Vooral 's avonds in bed, sjongejonge wat een druktemaker. Maar als papa wil voelen....stilte 😅

één jaar geleden

Reactie op JenniferA

Dat heb ik dus ook 😂 vorige x lag de placenta aan de voorkant dus mijn man ...
Hier nog een als papa wil voelen.. Naja met de echo's doet t kindje ook niet wat moet.. handen voor de mond als de hazenlip werd gecheckt met de 20 weken.. met benen meten de benen zo leggen wat onhandig is etc 🤣

één jaar geleden

Reactie op Britterbal

Hier nog een als papa wil voelen.. Naja met de echo's doet t kindje ook nie ...
Hahahaha ja lekker eigenwijs 😜

één jaar geleden

Reactie op Britterbal

Hier nog een als papa wil voelen.. Naja met de echo's doet t kindje ook nie ...
Haha! Geweldig! Dat gaat nog wat worden! 😂

één jaar geleden

Reactie op MAF126

Haha! Geweldig! Dat gaat nog wat worden! 😂
🤣 ik hoop dat t slijt naar mate t kindje ouder wordt... Lees... 38 a 39 weken🤣🤣🤣