1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op anoniem2222
Hahahaha ja lekker eigenwijs 😜
En t zit er van alle kanten in🤣
één jaar geleden
Reactie op charf
Hi dames!! Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik ben nu bijna 24 we ...
Met 22,5 weken zwangerschap was het voor mij + 4,5 kg ten opzichte van startgewicht.
Zelf weeg ik mij alleen bij de verloskundige.
één jaar geleden
Reactie op charf
Nog niks. Dit had ik bij mn dochter ook en kwam pas later. Vergelijken zegt helemaal niks. Volgens mij is rond de 15 kilo normaal om aan te komen. De een komt meer al aan het begin aan de ander pas later. Zo lang de kleine maar goed groeit toch☺️
één jaar geleden
Reactie op charf
Geen idee, ik weeg niet. En tot nu toe hoefde dat ook nog niet bij de vk
één jaar geleden
Reactie op charf
2 kg maar soms 3 afhankelijk van de werking van mij darmen..waarvan ik som afvraag is t niet te weinig
Qua slap droom best heftig maar slaap mega vast. Gelukkig maar 1 x per nacht wakker voor toilet
één jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Nog meer dames die heel slecht slapen? Is bij mij al weken zo!🤪
Om te janken. Nu moet ik wel zeggen dat mijn lichaam echt na 7,5 - 8 uur slaap ook wel klaar wakker is
één jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Nog meer dames die heel slecht slapen? Is bij mij al weken zo!🤪
Ja slaap ook heel slecht. Ontzettend moet en dan toch hele nachten wakker liggen, heel apart. Ik blijf maar gewoon liggen met mn ogen dicht en hoop dan toch wat uit te rusten. In de weekenden doe ik extra rustig zodat ik voldoende bijkom om dan de werkweek weer te kunnen starten 😅 hopelijk is het een fase en wordt het binnenkort weer beter 😊
één jaar geleden
Reactie op charf
Ik ben nu 23 weken en 3 kilo aangekomen, alleen zichtbaar aan mijn buik. Ik denk dat het bij iedereen anders zal zijn. De een heeft meer vruchtwater, de ander houdt meer vocht vast. Meer of minder kilo's kan door allerlei oorzaken komen. Ik merk nu wel dat ik steeds meer honger krijg en meer begin te eten. Wellicht kom ik de laatste maanden meer aan.
één jaar geleden
Wanneer je eigenlijk wel kunt huilen omdat je lijf je nu al met 24 weken in de steek laat... ( nu al harde buiken)
één jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Is normaal hoor dat je nu af en toe al harde buiken hebt!
Dat had ik geneens bij gezet ik krijg ze al bij minimale inspanning.
één jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Is normaal hoor dat je nu af en toe al harde buiken hebt!
Ja hoor, al sinds week 20 heb ik ze. De 1 is er gevoeliger voor dan de ander
één jaar geleden
Reactie op Britterbal
Wanneer je eigenlijk wel kunt huilen omdat je lijf je nu al met 24 weken in ...
Hier hetzelfde, het is “normaal” ik ben nu ook al minder gaan werken. No worries 🌹
één jaar geleden
Zeau, nesteldrang is kicking in!!!!
Meer dames al last van?? Gelukkig is mijn vriend niet thuis deze twee dagen want huis staat op z'n kop. Vuilnisbak draait overuren. 😂
één jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Zeau, nesteldrang is kicking in!!!!
Meer dames al last van?? Gelukkig is m ...
Mijn vriend hoopt dat ik dat permanent krijg denk ik 🤣🤣 ik ben een enorme sloddervos tov hem. Laatst wel de keuken flink opgeruimd en onnodige dingen weggedaan. Dus ik heb straks plek voor babyspullen in de keuken. Boven heb ik in week 15 ofzo al een keer gedaan. De kelder mag nog een keer ...en dan de baby(opslag) kamer. Maar als de wandelwagen en t stoeltje naar beneden gaan is t daar ook weer opgeruimder