1087 Reacties

één jaar geleden

Vandaag 28 weken, dus derde trimester is begonnen. Weer een mijlpaal. Het voelt alsof het zo snel gaat

één jaar geleden

Reactie op anoniem2222

Vandaag 28 weken, dus derde trimester is begonnen. Weer een mijlpaal. Het v ...
Nou he! Voor mijn gevoel zullen de laatste weken ook heel snel gaan door de feestdagen etc.

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Zeau, nesteldrang is kicking in!!!! Meer dames al last van?? Gelukkig is m ...
Zooooo hier ook al een paar weken, niet te houden was ik. Vorig weekend is er een extra kamer bijgebouwd en helaas is deze nog niet helemaal af (pas volgend weekend) waardoor het huis weer op zijn kop staat en ik nu ook echt niet ga schoonmaken tot het af is. Een persoonlijke hel dus 🤣🙈

één jaar geleden

Iemand dé tip die echt werkt tegen maagzuur? Heb er momenteel echt veel last van de hele dag/nacht door 🥴

één jaar geleden

Reactie op JoKro1992

Iemand dé tip die echt werkt tegen maagzuur? Heb er momenteel echt veel las ...
Op nuchtere maag omeprazol pakken, vanillevla en zuur met zuur bestrijden (sinaasappels, citroenen etc eten) Dat hielp voor mij!

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Zeau, nesteldrang is kicking in!!!! Meer dames al last van?? Gelukkig is m ...
Dingen weg gooien bedoel je? Dat is herkenbaar idd

één jaar geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Dingen weg gooien bedoel je? Dat is herkenbaar idd
Ja oa. Dingen die je gewoon niet meer gebruikt. Van kleding tot plastic bakjes etc

één jaar geleden

Aah wat een geluk 💕. Mijn tante ging mee naar de check up vandaag bij de vk. Zij werkt daar als kraamhulp en komt ook kramen. Dus we lopen de spreekkamer in, zegt ze " Zo leuk een echo! Nog niet eerder gezien". Dus ik denk kak! Die hebben we niet meer een echo. Dus ik zeg zo: " Oh tante, het is alleen een checkup". Dus zij Oh.. nou jammer. En daarop de vk "Ah hij staat aan... Dus we kijken zo wel even" Mijn hart 🥺😭. We hebben er allebei een foto van meegekregen. Zo dankbaar.

één jaar geleden

Reactie op JoKro1992

Iemand dé tip die echt werkt tegen maagzuur? Heb er momenteel echt veel las ...
Er is ook een specifiek topic over maagzuur waar verschillende tips en ervaringen staan. Wellicht de moeite waard om die even op te zoeken. Ik heb er zelf helaas ook veel last van. Verschillende dingen geprobeerd. Op tip van de verloskundige bij de apotheek teva antagel gehaald (receptvrij) en dat werkt voor mij heel goed iig.

één jaar geleden

Reactie op Sanne206

Er is ook een specifiek topic over maagzuur waar verschillende tips en erva ...
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2024/maagzuur-ORmej2?page=1

10 maanden geleden

Voelen jullie de baby ook al zo laag bewegen? Elke keer heb ik het idee dat ik naar de wc moet. En voel de baby ook steeds minder omdat hij eigenlijk tegen de blaas meer beweegt.

10 maanden geleden

Reactie op Romi

Voelen jullie de baby ook al zo laag bewegen? Elke keer heb ik het idee dat ...
Ja, dan trapt ze hard en voel ik het in de punani of anjer 🤣🤣 Maar ze is zeker nog niet ingedaald. Mag met 31 weken ook nog niet

10 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Ja, dan trapt ze hard en voel ik het in de punani of anjer 🤣🤣 Maar ze is ...
Okay, ik had dat namelijk bij de eerste zwangerschap pas veel later vandaar mijn vraag. Dus het hoort een beetje bij deze fase van de zwangerschap?

10 maanden geleden

Reactie op Romi

Okay, ik had dat namelijk bij de eerste zwangerschap pas veel later vandaar ...
Ik had dat bij de eerste zwangerschap ook veel later. Ik vind het vervelend als ze de hik heeft en nu zo laag ligt. Is net of mijn vagina/kont een hartslag heeft🤣

10 maanden geleden

Reactie op Laura Okken-Gustin

Ik had dat bij de eerste zwangerschap ook veel later. Ik vind het vervelend ...
Juist vooral de hik ja, snachts dan bonkt het daar beneden. Echt vervelend dan slaap ik gewoon niet. Maar ook de vuisten die tegen mijn blaas.

10 maanden geleden

Reactie op Romi

Juist vooral de hik ja, snachts dan bonkt het daar beneden. Echt vervelend ...
Ja klopt vooral snachts inderdaad. Ik had er vannacht ook weer last van en dan zit ik telkens heen en weer te draaien in de hoop dat het wat sneller over gaat maar helaas😄

10 maanden geleden

Ja klopt vooral snachts inderdaad. Ik had er vannacht ook weer last van en ...
Maar betekent dat dat je moet opletten dat het nu al niet te veel indaalt? Ik heb bijvoorbeeld savonds als ik op de bank ga liggen krampjes. Dus voel me elke avond niet zo lekker. Ben bang dat dat ervoor zorgt dat ik eerder beval dan rond de uitgerekende datum. Ik moet ook best lang nog doorwerken dus vandaar mijn zorgen.

10 maanden geleden

Reactie op Romi

Maar betekent dat dat je moet opletten dat het nu al niet te veel indaalt? ...
Het indalen heeft niks met het begin van de bevalling te maken. Dus als de baby nu al ingedaald is is het lichamelijk wel zwaarder voor jou maar betekent niet dat de bevalling van start gaat. Dus daar zou ik mij geen zorgen om maken en maak je je wel zorgen kan je altijd de verloskundige bellen.😘

10 maanden geleden

Ik had dat bij de eerste zwangerschap ook veel later. Ik vind het vervelend ...
Maar dit 🤣🤣🤣

10 maanden geleden

Getver ik voel me echt mega schuldig tegenover mijn man. Ik heb niet gedacht aan eten vanavond, heb ook niks in huis. Ben zo misselijk, moe en zoveel last van mijn lijf dat ik het gewoon even niet op kan brengen.. Terwijl hij vandaag super hard heeft moeten werken en ik eigenlijk de hele dag op de bank lig. Wil hem graag vertellen dat ik me schuldig voel, maar dan moet ik weer janken want hormonen 😂