1087 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Getver ik voel me echt mega schuldig tegenover mijn man. Ik heb niet gedach ...
Ik kan mij niet voorstellen dat die het vreselijk vind om even een patatje te halen of iets anders aan eten te bestellen 🤷🏼‍♀️

10 maanden geleden

Sinds vanochtend heb ik heel licht bloedverlies. De vk gebeld en ik moest even afwachten, als het licht blijft is er waarschijnlijk niks aan de hand. Andere dames hier ervaring mee. Heb toch ook wel last van mijn buik en misselijkheid. Voelt toch nooit fijn

10 maanden geleden

Reactie op anoniem2222

Sinds vanochtend heb ik heel licht bloedverlies. De vk gebeld en ik moest e ...
Als de buikpijn en misselijkheid erger word zou ik toch nog wel een keer bellen. Ik zou er zelf ook niet gerust op zijn. Succes 🍀

10 maanden geleden

Reactie op anoniem2222

Sinds vanochtend heb ik heel licht bloedverlies. De vk gebeld en ik moest e ...
Ja heb regelmatig bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap. Voor mij stelde het gerust dat het niet met veel kwam en ik de baby bleef voelen. Neem aan dat je al hebt gekeken voor blaasontsteking?

10 maanden geleden

Het is zo ver. Alles moet opgeruimd, alles moet weg, alles moet weg!!! 😂😂😂

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het is zo ver. Alles moet opgeruimd, alles moet weg, alles moet weg!!! 😂😂 ...
Vroeg of laat komen we aan de beurt. Hahaha

10 maanden geleden

Hier druk in een verhuizing. Zaterdag gaan we over. Maar alles inpakken in combinatie met rugpijn valt me erg zwaar. Maar nog twee daagjes bikkelen

10 maanden geleden

Pfff, kijken jullie ook all you need is love? Ik trek dit echt niet hoor.. janken en lachen door elkaar, al mn emoties vliegen alle kanten op 🥲🫢 Echt vreselijk.. 🙈🫣

10 maanden geleden

Reactie op Jo0

Pfff, kijken jullie ook all you need is love? Ik trek dit echt niet hoor.. ...
Bewust afgezet haha!

10 maanden geleden

Reactie op Jo0

Haha gelukkig niet hoeven kijken dit jaar

10 maanden geleden

Reactie op Jo0

Ja, had ik ook en ik heb het nog niet afgekeken. Vooral als er kinderen bij betrokken zijn moet ik al huilen voor het begint ☺️

10 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie dames? We mogen bijna met verlof! Kijken jullie er naar uit of blijven jullie nog even werken? Ik werk zelf alleen maandag en dinsdag nog. Het is toch ineens snel gegaan en het voelt een beetje gek maar ik kijk er wel enorm naar uit!

10 maanden geleden

Ik ben echt aan het aftellen! Volgende week donderdag laatste werkdag. De bekkenpijn maakt het wel echt pittig op de dagen dat ik op locatie werk, dat zijn er nog drie en gelukkig zijn mijn collega’s heel begripvol en nemen ze dingen van me over.

10 maanden geleden

Ik kan nog steeds op mijn buik slapen.. is dat wel verstandig met bijna 33 weken zwangerschap? Het ligt comfortabel, ik probeer het alleen zoveel mogelijk te voorkomen omdat ik niet duidelijk kan vinden of het wel oké is

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik kan nog steeds op mijn buik slapen.. is dat wel verstandig met bijna 33 ...
Als het voor jou oke voelt en je baby protesteert niet is het oké.

10 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag! Ben zo erg aan verlof toe, met name vanwege de bekkenpijn. Ik kijk vooral uit naar de dagen dat mijn zoontje op de opvang is 🤭 dan ga ik lekker zwemmen en rustig een boekje lezen.

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik kan nog steeds op mijn buik slapen.. is dat wel verstandig met bijna 33 ...
Je lijf geeft vast een seintje als t niet meer oke is. Althans dat benoemde de fysio ook met op rechterzijde slapen.

10 maanden geleden

Reactie op meroeti

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag! Ben zo erg aan verlof toe, met name va ...
Wat heerlijk! Geniet ervan😄

10 maanden geleden

Reactie op Steefje89

Hoe gaat het met jullie dames? We mogen bijna met verlof! Kijken jullie er ...
Lekker joh! Ik ga vier weken van tevoren met verlof, heb nu geen zwaar fysiek werk meer, maar merk dat ik mentaal nu toch wel beetje aan het aftellen ben. Aan de andere kant ben ik soort nog erg druk in mn hoofd of alles wel lekker blijft lopen als ik er een poos tussen uit ben 😅🙈 En of ze alles wel oppakken met wat ik in mn hoofd heb etc 🫣 Kom ook pas in september weer terug, dus ben er echt een hele poos niet 😅

10 maanden geleden

Reactie op Steefje89

Hoe gaat het met jullie dames? We mogen bijna met verlof! Kijken jullie er ...
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad. Zou er 4 wk van te voren uit maar nu toch met 6wk. Het wordt allemaal toch iets pittiger en heb al een kindje rond lopen + bekkenpijn. Nu lekker rust pakken waar dat kan en alle laatste dingen klaar maken voor de baby 💙