1087 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Steefje89

Hoe gaat het met jullie dames? We mogen bijna met verlof! Kijken jullie er ...
Ik heb sinds 3 weekjes al verlof. Naja eerst mijn vakantiedagen opgemaakt en daarna verlof. Wij moesten nog verhuizen (week voor de feestdagen). Heel blij dat dat achter de rug is. Nu druk bezig met alle babywasjes draaien etc. Wordt nu toch wel spannend, maar kijk zo uit naar de ontmoeting met onze kleine meid. Maandag alweer 34 weekjes. 😊

10 maanden geleden

Ook al sinds week 32 verlof! Godzijdank. Gaat sindsdien beter met mij, althans zo voelt het. De bloeduitslagen zeggen daarintegen wat anders. Afin. Verlof is heerlijk!

10 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad. Zou er 4 wk van te voren uit maa ...
Ja is pittig hè als er al 1 rond loopt! Gaat je oudste nog slapen overdag? Geniet maar van je verlof!

10 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Ik heb sinds 3 weekjes al verlof. Naja eerst mijn vakantiedagen opgemaakt e ...
Ja spannend! Het gaat nu echt opschieten. Is de verhuizing goed gegaan? Kan je nu lekker focussen op de baby

10 maanden geleden

Reactie op Steefje89

Hoe gaat het met jullie dames? We mogen bijna met verlof! Kijken jullie er ...
Zit helaas al sinds eerste week oktober thuis door ischias en overbelaste spieren. Kindje wordt mogelijk ook eerder gehaald omdat mijn lichaam op is, kan alleen nog maar in bed liggen. Dinsdag wordt het besproken.. kan niet wachten tot de kleine er is en weer pijnloos kan bewegen 🤩

10 maanden geleden

Reactie op Steefje89

Ja is pittig hè als er al 1 rond loopt! Gaat je oudste nog slapen overdag? ...
Ja! Die slaapt nog wel zo’n 1,5 uur overdag, dus dat is wel fijn 🥹

10 maanden geleden

Reactie op eefje1703

Zit helaas al sinds eerste week oktober thuis door ischias en overbelaste s ...
Het vooruitzicht om gewoon weer normaal om te draaien en op je buik te liggen 🥺👉🏻👈🏻

10 maanden geleden

Reactie op eefje1703

Zit helaas al sinds eerste week oktober thuis door ischias en overbelaste s ...
O joh heftig hoor.. dan kan ik me voorstellen dat je naar de bevalling uitkijkt, ik hoop dat alles goed zal gaan en je snel lekker met je kleine kan kroelen!

10 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Ja! Die slaapt nog wel zo’n 1,5 uur overdag, dus dat is wel fijn 🥹
Heerlijk! Mijn ventje wil sinds het begin van mijn zwangerschap overdag niet meer slapen, op een enkele uitzondering na. Echt geweldige timing 🙈

10 maanden geleden

Meisje eigenwijsje, ze is weer gedraaid! Ze ligt weer met d’r hoofdje beneden. Incl knie en handje dus gezichtje niet gezien 😂👍🏼 2250gr en groeit heel goed volgens haar curve ❤️

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Meisje eigenwijsje, ze is weer gedraaid! Ze ligt weer met d’r hoofdje bened ...
Wat fijn!!!

9 maanden geleden

Vandaag wilde we de klossen onder t bed zetten... Raad eens... De pootjes in t midden staan te dicht op elkaar en twee pootjes op een klos past niet uiteraard ...maandag maar eens bellen met de kraamzorg ( gezien hun besteld hebben) en anders de leverancier

9 maanden geleden

Reactie op Steefje89

Heerlijk! Mijn ventje wil sinds het begin van mijn zwangerschap overdag nie ...
Dat is zeker geweldige timing 😅😂. Hoe oud is je zoontje?

9 maanden geleden

Reactie op Laura Okken-Gustin

Het indalen heeft niks met het begin van de bevalling te maken. Dus als de ...
Fijn om te horen! Was ik eigenlijk al bang voor ja. Ik ben nog aan het werk tot 4 weken voor de uitgerekende datum wil wel nog genieten van mijn verlof. Hoewel ik nu al begin met vocht vasthouden bij de eerste was dat veel later in de zwangerschap. Hoe is het bij jou?

9 maanden geleden

Zijn er ook dames die al bij 34 weken veel slapen? Ik kan niet meer zonder een middag dutje. Bij de eerste zwangerschap had ik dat pas na 37 weken zwangerschap! Als we even met de auto weggaan dan val ik gewoon inslaap ook al heb ik goed geslapen thuis.

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Zijn er ook dames die al bij 34 weken veel slapen? Ik kan niet meer zonder ...
Jaa vannacht aantal keer wakker geweest, rond 00:30 in slaap gevallen. Wel tot 11;15 uur uitgeslapen. En vervolgens om 17:00 uur weer een middagdutje moeten doen. Ben kapot!

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Zijn er ook dames die al bij 34 weken veel slapen? Ik kan niet meer zonder ...
Ja herkenbaar. Tweede zwangerschap valt mij sowieso in alles zwaarder 😅. Maar elke middag even liggen, half uurtje of uurtje is wel lekker hoor.

9 maanden geleden

Reactie op Britterbal

Vandaag wilde we de klossen onder t bed zetten... Raad eens... De pootjes i ...
Haha wij hadden dit bij de eerste:

9 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Jaa vannacht aantal keer wakker geweest, rond 00:30 in slaap gevallen. Wel ...
Ah okay! Gelukkig ben ik niet de enige dan, want ik moet ongeveer 3 a 4 keer in de nacht naar de wc. En op zich slaap ik daarna wel gewoon door. Alleen mijn zoon werd 6 uur wakker moest met hem naar beneden tot mijn man wakker werd ze gingen samen sporten en toen was ik weer moe ik ging even liggen werd pas wakker toen ze weer in huis waren dat was rond 11:30.

9 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Ja herkenbaar. Tweede zwangerschap valt mij sowieso in alles zwaarder 😅. M ...
Ja hier ook! Man o man wat wil ik alleen slapen zeg! Zou eerlijk gezegd de hele dag op bed willen blijven liggen. Ik vond het apart omdat ik bij de eerste dat veel later had dat veel slapen en vaker trek hebben in snoep.