1087 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Tigerlilly
Oh ik word er zo wanhopig van..
Waar komen jullie niet uit? Totaal niet op één lijn of teveel keuzestress? Misschien kunnen we ergens iets voor je betekenen?
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Waar komen jullie niet uit? Totaal niet op één lijn of teveel keuzestress? ...
We hebben nu 3 namen waar we een combinatie uit willen halen. Ik kan ze hier niet zeggen want er zijn hier wat mensen die mijn berichten checken (familie/kennis).
De 3 namen zijn niet onze wow namen. Onze "ja maar dit is het namen" zijn totaal verschillend. Dus deze 3 zijn echt troostprijsjes.
Super lief dat jullie willen helpen, maar ik denk dat dat lastig gaat worden 😅
9 maanden geleden
Reactie op Tigerlilly
We hebben nu 3 namen waar we een combinatie uit willen halen. Ik kan ze hie ...
Hier liepen wij ook enorm tegen aan.
Haar voornaam zijn we al iets langer over uit, maar ik wilde écht onze moeders vernoemen in tweede namen. Ik wilde een combinatie, hij absoluut niet. Echt hele gesprekken, discussies en gegrom over gehad.
Wij zijn er nu over uit gekomen om 2 tweede namen te doen, ipv een combinatie van.
Is dat misschien iets wat voor jullie ook zou kunnen helpen? Ipv een combinatie, dat je er 2 namen (of 3) van maakt? Of gaat het om de voornaam? Want dan zou het wel lastiger worden inderdaad…
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Hier liepen wij ook enorm tegen aan.
Haar voornaam zijn we al iets langer ...
Wij hebben bij de eerste idd ook een tweede en derde naam, vernoeming naar de oma's.
Bij deze dame wilde ik haar sowieso als tweede naam die van mijn zus geven maar dat wilt die niet. Heb ik vrede mee.
De 3 namen die we nu hebben zullen idd gevormd worden tot 2. Dus roepnaam en tweede naam. Maar dan nog zijn het niet de namen waar we verliefd op zijn 😅. Zo lastig.
9 maanden geleden
Reactie op Tigerlilly
Wij hebben bij de eerste idd ook een tweede en derde naam, vernoeming naar ...
Ik heb de namen echt meerdere malen per dag hardop uitgesproken, ook had ik nog steeds mijn twijfels. Zelfs in bed in mijn hoofd dacht ik “oh nee dit klinkt zo raaaar” maar gek genoeg ondanks dat het ook niet is wat ik zelf voor ogen had, vind ik het nu mooi.
Hopelijk komen jullie er samen uit ❤️
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik heb de namen echt meerdere malen per dag hardop uitgesproken, ook had ik ...
Ik snap je..hier doen we de namen regelmatig benoemen en dat helpt enigzins.
Thx!! Komt altijd goed
9 maanden geleden
Reactie op Steefje89
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! ❤
Dankjewel!! 🙏🏻🙏🏻🩷
9 maanden geleden
Hi dames, ik vroeg mij af of iemand dit herkent. Ben nu 36 weken en eigenlijk door de zwangerschap gevlogen. Wel wat kwaaltjes, maar ik mag echt niet klagen. Ik voelde me mentaal ook enorm vrolijk en helemaal geen last gehad van stemming. Nu ben ik 36 weken en sinds een week voel ik me best wel somber, depri, snel in tranen. Ik weet ook niet goed waar het vandaan komt, dat is het gekke. Kijk juist enorm uit naar de komst van de kleine. Misschien toch ineens hormoon veranderingen?
9 maanden geleden
Reactie op anoniem2222
Hi dames, ik vroeg mij af of iemand dit herkent. Ben nu 36 weken en eigenli ...
Zou heel goed kunnen en is vooral helemaal niet erg! De één voelt dit aan het begin van de zwangerschap en de ander later. Probeer om iedere dag even naar buiten te gaan en doe dingen waar jij blij van wordt of rust van krijgt. Komt goed❤
9 maanden geleden
Reactie op Steefje89
Zou heel goed kunnen en is vooral helemaal niet erg! De één voelt dit aan h ...
Bedankt voor je lieve berichtje 😊❤️
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Zien jullie je buik ook continue “kloppen?” Alsof je hartslag in je buik zi ...
niet continu maar wel regelmatig.. dan heeft de kleine de hik en dan beweegt mijn buik lekker ritmisch mee 🤭
9 maanden geleden
Reactie op Mommy-to-be90
niet continu maar wel regelmatig.. dan heeft de kleine de hik en dan beweeg ...
Haha nee, dat is een ander klopje als ik bedoel. De hik herken ik inmiddels 😃
9 maanden geleden
Reactie op anoniem2222
Hi dames, ik vroeg mij af of iemand dit herkent. Ben nu 36 weken en eigenli ...
Ik merk dit ook ineens bij mezelf (36+2). Wil niet dat de zwangerschap eindigt omdat ik er zo van geniet en idd ook (bijna) nergens last van heb gehad, maar ik kan ook niet wachten om de kleine te ontmoeten.. het is zo dubbel haha dus lekker emotioneel hier ook 🩵
9 maanden geleden
Hi dames! Wat doen jullie momenteel om de tijd te doden? Ik merk dat ik vooral heel erg uitkijk naar de bevalling en omdat het nog wel 4 weken kan duren raak ik soms een beetje moedeloos van het idee dat het nog zo lang duurt. Zeker omdat ik nu tegen het eind minder energie heb om nog veel te ondernemen.
9 maanden geleden
Reactie op charf
Hi dames! Wat doen jullie momenteel om de tijd te doden? Ik merk dat ik voo ...
Ik ben doordeweeks veel met het huishouden bezig. Meer de dagelijkse klusjes. Maar moet zeggen dat de verveling hier ook begint toe te slaan. Lichamelijk wordt het ook zwaarder waardoor ik steeds meer ga denken : “nou laat der maar komen”. Wil nu gaan kijken of ik iets creatiefs kan gaan doen. Haken ofzo
9 maanden geleden
Reactie op Rosiex1234
Ik ben doordeweeks veel met het huishouden bezig. Meer de dagelijkse klusje ...
Ja die dagelijkse klusjes beginnen wel te vervelen ja. Plus het feit dat wij 6 trappen in huis hebben die ik de hele tijd op en af moet maakt het wel erg zwaar. Ik deed zelf altijd schilderen maar dat kan ik nu niet meer vanwege de chemische stoffen die ik gebruikte.