1087 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op charf

Hi dames! Wat doen jullie momenteel om de tijd te doden? Ik merk dat ik voo ...
Ik voel me precies hetzelfde! Ik speel inmiddels veel Stardew Valley op de switch, dit is echt een aanrader. Verder probeer ik wat projecten in huis af te ronden en te lezen, breien en haken.

9 maanden geleden

Ik heb een week geleden de switch gehaald 😀 wou hem al heel erg lang en nu tegen verveling de laatste weken erg leuk hihi. Speel nu animal crossing (ofcorse) Meer tips zijn welkom haha, er zijn zo veel spellen…

9 maanden geleden

Reactie op charf

Hi dames! Wat doen jullie momenteel om de tijd te doden? Ik merk dat ik voo ...
ik heb een borduurset gekregen die ik op zulke momenten gebruik! het is een canvas schoudertas met een tekening van bloemen erop. de bloemen kun je vervolgens borduren met allemaal verschillende steken. knoopjes voor de bloemblaadjes bijvoorbeeld en weer andere mooie platte steken voor de groene blaadjes. ik vind het resultaat echt prachtig en raak ook geïnspireerd om het op een simpel wit t shirt ofzo te doen. als je de steken eenmaal kent is dat heel simpel. verder lees ik ook wel eens een boek of een blad en struin ik YouTube af om meer informatie over alles te krijgen. de verlosmoeder vind ik bijvoorbeeld een aanrader! ook ben ik nog bezig met een online fotoboek in elkaar zetten om te laten printen. hopelijk geeft dit je wat ideeën!

9 maanden geleden

Reactie op Sakinas

Ik heb een week geleden de switch gehaald 😀 wou hem al heel erg lang en nu ...
Ik heb vandaag Hogwarts legacy aangeschaft, erg leuk tot nu toe!

9 maanden geleden

Sorry even klagen.. 2 weken geleden hoopte ik echt dat ze eerder kwam. Maar door dat rot CBR is er weer gezeik met het verlengen van m’n rijbewijs. Volgende week woensdag nog een afspraak waar ik verplicht heen moet. Ik hoop echt dat ze tot dan nog blijft zitten.. pff krijg er ook gewoon stress van

9 maanden geleden

Reactie op deemvd

Sorry even klagen.. 2 weken geleden hoopte ik echt dat ze eerder kwam. Maar ...
Ik neem aan dat als je voor die tijd bevalt de verplichting ook weg valt? Zou heel raar zijn als ze je die afspraak verlichten net na je bevalling. Maar ik hoop voor je dat ze ook nog ff blijft zitten dan heb je in iedergeval die afspraak gehad

9 maanden geleden

Reactie op Sakinas

Ik neem aan dat als je voor die tijd bevalt de verplichting ook weg valt? Z ...
Dan ben ik helaas een deel van het geld kwijt en moet ik na m’n bevalling terug komen. En helaas mag ik ook niet rijden tot die afspraak is geweest. Het is echt te belachelijk voor woorden maar kan er niks tegen doen😔

9 maanden geleden

Reactie op deemvd

Dan ben ik helaas een deel van het geld kwijt en moet ik na m’n bevalling t ...
Pffff het lijkt me erg shit inderdaad.. wat een gedoe. Hopelijk blijft ze nog even zitten dan

9 maanden geleden

Reactie op charf

Welk spel speel je op de switch?
Vooral disney dreamlight valley

9 maanden geleden

Ik word vrijdag ingeleid.. super spannend maar kan niet wachten 🤩🤩

9 maanden geleden

Zijn er nog meer dames die bij 37 weken nog steeds last hebben van brandende maagzuur? Het is altijd ‘s nachts of heel vroeg rond de ochtend. En het is niet continue. Zou de baby zijn die zo hard tegen mijn maag zit te drukken? Soms komt het met vlagen echt heel pijnlijk en daarna zakt het weg. En het is niet dat ik continue maagzuur in mijn mond heb ofzo. Maar dat hele brandende gevoel/pijn in mijn maag.

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Zijn er nog meer dames die bij 37 weken nog steeds last hebben van brandend ...
Ja hier ook… vooral is ik ga liggen of om wil draaien. Bij mijn vorige ook gehad. Ligt niet aan schopjes maar aan ruimtegebrek… en aan wat je eet. Iniedergeval sommig voedsel kan het maagzuur versterken

9 maanden geleden

Reactie op eefje1703

Vooral disney dreamlight valley
Dat spel heb ik ook echt een aanrader 😊

9 maanden geleden

Reactie op Sakinas

Ja hier ook… vooral is ik ga liggen of om wil draaien. Bij mijn vorige ook ...
Heb je tips voor mij? Ik wordt er echt gek van. Iedere nacht slecht slapen en wakker blijven.

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Heb je tips voor mij? Ik wordt er echt gek van. Iedere nacht slecht slapen ...
ja ook last van! Soms neem ik een Rennie, overdag niet maar alleen voor het slapen

9 maanden geleden

Reactie op Romi

antagel !

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Voor mij helpt antagel ook het best. En s avonds een beetje vanille vla na het eten neutraliseert ook! Plus op 2 kussens slapen zoals gezegd

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Zijn er nog meer dames die bij 37 weken nog steeds last hebben van brandend ...
Omeprazol tabletjes van de Kruidvat. 1 per dag en geen last meer van gehad..

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Ja wat meer rechtop liggen is het enige wat bij mij helpt… en niet te snel draaien. Opletten wat je eet (minder pittig, minder vet)

9 maanden geleden

Reactie op Fem1410

Omeprazol tabletjes van de Kruidvat. 1 per dag en geen last meer van gehad. ...
dat hielp bij mij als een tierelier. durf er ook nog niet mee te stoppen